Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 521 22 23 24 25122 123 124 125 126
Lord of the strings
17.10.2009 13:19:45
No toivottavasti Honka. Aika teoreettisella meiningillä kyllä mennään. Eniten kuitenkin toivon että homohomoHJK ei voita.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Ziggy Bubba
17.10.2009 14:15:37 (muokattu 17.10.2009 14:16:59)

Lord of the strings: No toivottavasti Honka. Aika teoreettisella meiningillä kyllä mennään. Eniten kuitenkin toivon että homohomoHJK ei voita.

Kyllä Klubi vie. Lähiöjengit ja turkulaiset saa homoilla himmeimpien mitalien kanssa.

E: Sanoin vähän pahasti Tepsistä, ei ne sentään kaikki taida olla turkulaisia.
The Crookmachine Project
DJKaaos
17.10.2009 16:21:53
Simo78:

Mä nyt pistän TPS ihan sen takia, että Rautiaiselle se kuuluis, kun uskaltaa puhua vaikka aina kukaan ei sitä haluaisikaan:-D

En nyt tiedä millä perusteella mestaruus kuuluisi Rautiaiselle? Silläkö, että tähän saakka ei ole pystynyt piiskaamaan joukkuettaan kultaan, vaikka pari kertaa onkin ollut erittäin lähellä? Ehkä se kertoo valmentajasta jotakin.

Ei nämä mestaruudet kenellekkään kuulu. Mestaruuden voittaa aina kauden paras joukkue.

TPS kusi mestaruutensa huonoon alkukauteen.
Minä olen minä.
texjazz
17.10.2009 17:05:04

Pikku hiljaa taipunut siihen mielipiteeseen, että futisliigaa pitäisi tiivistää. Joukkueita pitäisi vähentää, jotta joukkueisiin saataisiin tiivistettyä parempia pelaajia. Mitä hyötyä Suomen futikselle on tuoda jämäpelaajia ulkomailta, kun ei ole varaa parempiin pelaajiin? Vähempi joukkuemäärä takaisi sen, että matseista tulisi tiukempia ja kovempi tempoisia. Tästä taas olisi hyötyä kansainvälisille kentille, niin maajoukkuepeleihin kuin ulkomaisiin seurajoukkueisiinkin päässeille pelaajille.

Tämä talveen asti peluuttaminen Veikkausliigassa jaksaa ihmetyttää. Liigacupin finaalit pelataan jo sitten arktisissa olosuhteissa. Kesän pitkät tauot ovat ihan syvältä; ei kaikki ole kesämökeillä tai jossain hukassa heinäkuussa. Tiiviimpi otteluohjelma saisi katsojatkin pysymään paremmin kartalla.

Muodostetaan divarista sitten jonkinlainen superdivari tai jotain.

Mutta kun mestaruusotteluihinkaan ei saada täysiä katsomoita, niin kyllähän täällä futiskulttuuri on vieläkin ihan hukassa.

Onnittelut Klubille mestaruudesta!
Älleh ellus allo nodhat.
DJKaaos
17.10.2009 17:30:39
glx405:

Tämä talveen asti peluuttaminen Veikkausliigassa jaksaa ihmetyttää. Liigacupin finaalit pelataan jo sitten arktisissa olosuhteissa.

Liigacuppi pelataan talvella ja pääsääntöisesti halleissa. Liigacupin finaali pelataan keväällä.

Tiiviimpi otteluohjelma saisi katsojatkin pysymään paremmin kartalla.

Jos halutaan olla ammattimaisia, niin liigaa ei pidä lähteä missään tapauksessa tiivistämään. Ei voi olla niin, että meillä olisi taukoa sellainen 7 kuukautta vuodessa tosipeleistä. Onneksi futisväen keskuudessa keskustelu on täysin toisensuuntaista. Yritetään keksiä keinoja, joilla kautta saataisiin venytettyä ja tämä suuntaus on aivan oikein.

Ei ole mikään uppo outo asia se, että pelejä pelataan myöhään syksyyn. Näin se on aina ollut ja näin sen pitääkin olla. Futikseen kuuluu erilaiset olosuhteet. Olosuhteet olivat tänäänkin täysin kunnossa alustojen osalta. Toinen juttu on sitten se, että kuinka mukavuudenhaluiset katsojat saataisiin raahautumaan katsomoihin syyskylmilläkin. Jos ihmisillä olisi asiaa kohtaan aitoa kiinnostusta ja intohimoa, niin näitä asioita ei tarvitsisi miettiä.

Otteluohjelmaa tulisi ehdottomasti järkeistää ja säännöllistää. Nykyinen pelikalenteri on yhtä sekamelskaa ilman minkäänlaista säännöllisyyttä. Toinen asia, josta olen samaa mieltä, on se että joukkuemäärä olisi pudotettava mieluiten kymmeneen. Aluellisuus kärsisi, mutta liigan taso nousisi ja se on pelkästään hyvä asia.
Minä olen minä.
texjazz
17.10.2009 17:50:25

djKaaos: Liigacuppi pelataan talvella ja pääsääntöisesti halleissa. Liigacupin finaali pelataan keväällä.

Jep, meni puurot ja vellit ja housut sekaisin. Suomen cup, piti sanoman.
Älleh ellus allo nodhat.
Simo78
17.10.2009 20:22:59
djKaaos: En nyt tiedä millä perusteella mestaruus kuuluisi Rautiaiselle?

No enkös mä sen jo tossa avausviestissäni sanonut? Ihan sillä perusteella, että se ja sen puheet vituttaa jengiä, vaikkakin puhuu usein asiaa. Ja toisina kertoina puhuu paljon paskaa mikä ei kiinnosta ketään, mutta ei sentään ole mikään joo joo mies, tyyliin Maliset yms. ylen äijät.
DJKaaos
17.10.2009 21:09:50
Simo78: No enkös mä sen jo tossa avausviestissäni sanonut?

No joo kerroit toki, en vaan ihan ymmärtänyt.

Luojan kiitos, että jalkapallon sm-kultaa ei jaeta tuollaisilla perusteilla.
Minä olen minä.
carlos
20.10.2009 23:57:39
Mageen maalin Rubinin jätkä heitti, hyvä tilanne kyllä siinä lohkossa!
by the grace of God
Mikaelo
21.10.2009 15:48:51

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/jalkapallo/1743739

Näin Ilvesläisenä täytyy todeta, että mahtava uutinen!!
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
DJKaaos
21.10.2009 16:41:40
carlos: Mageen maalin Rubinin jätkä heitti, hyvä tilanne kyllä siinä lohkossa!

Yllätysten kierros. Mielenkiintoiseksi tosiaan menee parin lohkon kuviot.
Minä olen minä.
blackmore81
21.10.2009 20:03:37
carlos: Mageen maalin Rubinin jätkä heitti, hyvä tilanne kyllä siinä lohkossa!

Ois ollu pitkävedossakin ihan kiva kerroin Rubinin voitosta (20,00). Harmi ettei jaksanu käydä pitkävetoa pelaamassa. No ois siinä joku muu kohde kuitenkin mennyt väärin.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Simo78
21.10.2009 21:47:25
No jopas oli kierros sekä barca että pooli hävisivät, pitääpä juhlistaa ja toivoa parasta tälle päivälle...
Trumpari
21.10.2009 23:00:22
Simo78: No jopas oli kierros sekä barca että pooli hävisivät, pitääpä juhlistaa ja toivoa parasta tälle päivälle...

Oli kyllä! Ja vielä ku Alkmaar sai tasurin Arsenaalista!
DJKaaos
21.10.2009 23:39:25
Melkosen koominen peli tuo Real-Milan, mutta hyvää viihdettä!
Minä olen minä.
carlos
22.10.2009 00:11:38
djKaaos: Melkosen koominen peli tuo Real-Milan, mutta hyvää viihdettä!

Oli kyllä toinen puoliaika älyttömän viihdyttävää katsottavaa! Näytti Ronaldinhokin välissä nauttivan kikkailusta.. Säälittävän helposti se vaan luopuu pallosta.
by the grace of God
DJKaaos
22.10.2009 00:14:23
carlos: Oli kyllä toinen puoliaika älyttömän viihdyttävää katsottavaa! Näytti Ronaldinhokin välissä nauttivan kikkailusta.. Säälittävän helposti se vaan luopuu pallosta.

Jumalauta, että hajotti se Virkkusen tokaisu "ehkä Iker ajatteli haluavansa olla kuin Dida".
Minä olen minä.
Lord of the strings
22.10.2009 19:25:19
carlos: Oli kyllä toinen puoliaika älyttömän viihdyttävää katsottavaa! Näytti Ronaldinhokin välissä nauttivan kikkailusta.. Säälittävän helposti se vaan luopuu pallosta.

Mikä lopulta oli sen Milanin kulmamaalin hylkäyksen syy? Itse olin anniskeluravintolassa katsomassa ja hälinän takaa ei selostuksesta saanut oikein kukaan selvää.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Simo78
29.10.2009 13:32:21
Voi jumalauta nyt saatana. 0-4 jollekin ihan rupusakille. Tais vaan toi ihan alkukausi luvata pikkusen liikoja ja samaan paskaan palataan kun viime kausilla. Siistii! Taas joku bascalona vie mestaruuden, perkeleeee
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)