Aihe: U2 Olympiastadionilla 20.8.2010
1 2 3 4 5 6 79 10 11 12 13
G-Zus
16.10.2009 19:58:20
Keikkaa pukkaa! :)

Mitenkäs tuo presale-hässäkkä käytännössä toimiii? Tehdäänkö tuo tilaus tuolta Fan Clubin sivujen kautta vaiko lippupisteestä sillä koodilla. Tällä kertaa minä en aio jäädä kyllä ilman lippuja prkl...

T
Winston Churchill: I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.
ballfish
16.10.2009 20:03:33
G-Zus: Keikkaa pukkaa! :)

Mitenkäs tuo presale-hässäkkä käytännössä toimiii? Tehdäänkö tuo tilaus tuolta Fan Clubin sivujen kautta vaiko lippupisteestä sillä koodilla. Tällä kertaa minä en aio jäädä kyllä ilman lippuja prkl...

T

Fanclubiin liittyminen ja sieltä tulee sähköpostissa koodi viimeistään sitten myyntipäivän lähestyessä. Jos liityt nyt niin olet myöhäisimmässä luokassa eli jos liput tulevat vaikka tiistai-aamuna faniklubilaisille myyntiin ni sä saat ne keskiviikko iltapäivällä. U2:n sivujen kautta on linkki sinne myyntiin. Lue ne Faqit läpi vielä. =)
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
G-Zus
16.10.2009 20:28:24
Sitä Usein Kysyttyä oli ainaskin biljardi riviä eikä tähän aikaan perjantaina noin pienestä tuherruksesta saa selvää. :)

Hommahan meni niin että liityin tässä pari viikkoa sitten klubiin ennakkolippujen toivossa mutta juuri sopivasti niin myöhään että tuo presale oli jo loppunut. Oli juhlava tunne - tai sitten ei. Sitten vielä Lippupiste heitti errorit nenille neljä kertaa kun olin virallisessa lippuryntäyksessä siirtymässä maksuvaiheeseen. Arvaa harmittiko.

No nyt on uusi keikka, uudet kujeet ja koodit leikepöydällä ihan takuulla ajallaan.

T
Winston Churchill: I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.
G-Zus
16.10.2009 20:34:50
timus: Eiköhän se kuitenkin edes loppuosa keikasta antane jo luonnonvalonkin suhteen elokuun puolivälin tienoilla mahdollisuuksia valomiehellekin räpsytellä.

Elokuutahan se oli aikoinaan '97 kun edellisen kerran herrat bongasin stadionilla ja muistaakseni noin ensimmäinen kolmannes keikasta meni luonnonvalon armoilla mutta sitten kyllä pimeni ihan kiitettävästi. Ainakin New Years Day:n alkaessa oli ihan pilkko pimeätä. Oli se hieno hetki - pää meinasi räjähtää ja taisi tulla muutama tippa punttiinkin...

T
timus
17.10.2009 12:27:46
G-Zus:. Sitten vielä Lippupiste heitti errorit nenille neljä kertaa kun olin virallisessa lippuryntäyksessä siirtymässä maksuvaiheeseen. Arvaa harmittiko.

No nyt on uusi keikka, uudet kujeet ja koodit leikepöydällä ihan takuulla ajallaan.

Mahtaako tuo Lippupalvelun nettimyynti olla jotenkin tiettyihin selaimiin (eli IE) riippuvainen toimiakseen. Joskus olen kullut jonkun valittavan, että Safarin kanssa oli ongelmia maksuvaiheessa. Liekkö sitten ollut sattumaa.
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
G-Zus
17.10.2009 14:40:48
Ei tuntunut selaimella olevan vaikutusta. Kokeilin kahdella eri koneella ja kolmella selaimella; Firefox, IE ja epätoivossani vielä Chromellakin. Siellä vain ei tykätty meikäläisestä.

T
mrk
22.10.2009 23:57:03
Benton: Mikäköhän on huomenna tulevaan myyntiin tuo suora osoite?

Ilmeisesti tuo sama. Ainakin tällä hetkellä lippu.fi etusivulla on linkki juuri tuonne.
"Short On Long Term Goals"
reverend
23.10.2009 09:06:39
Tällä kertaa sai todella vaivattomasti ostettua liput. 2 lippua A-katsomon 92euron paikoille.
mrk
23.10.2009 09:06:41
"Ostoskori on tyhjä" - jep jep, eka kerta meni niin hyvin että pakkohan jonkin oli mennä pieleen. Jatkuvasti herjaa tuota kun saa liput valittua.
reverend
23.10.2009 09:07:24
mrk: "Ostoskori on tyhjä" - jep jep, eka kerta meni niin hyvin että pakkohan jonkin oli mennä pieleen. Jatkuvasti herjaa tuota kun saa liput valittua.

Tuo tuli minullekin ekalla kerralla. Toisella vasta onnistui.
mrk
23.10.2009 09:19:25 (muokattu 23.10.2009 09:39:59)
reverend: Tuo tuli minullekin ekalla kerralla. Toisella vasta onnistui.

Kenttäliput näyttänyt loppuunvarattua jo jonkin aikaa. Muut liput ei nyt oikein kelpaa. Ja nyt tuntuu sivutkin jumittavan kunnolla. En prkl luovuta ennenkuin liput on hallussa. EDIT: Tuskaista on, takakatsomot houkuttaisi hinnan perusteella, mutta ei sittenkään. PE-lippu kuitenkin löytyy jo, joka olisi lähtenyt myyntiin jos tänne olisi saanut liput. Oppipahan kuitenkin jotakin uutta Eventimin systeemistä...
Jarzki
23.10.2009 09:29:18

Eka laakista irtosi 4 kpl D-katsomoon :) Toki 617 € syljettää :(
-Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi-
reverend
23.10.2009 09:42:02 (muokattu 23.10.2009 09:44:18)
Näyttäisi olevan lauantainkin keikka loppuunmyyty.
mrk
23.10.2009 09:45:31
reverend: Näyttäisi olevan lauantainkin keikka loppuunmyyty tällä hetkellä.

Kun yrittää niin onnistuu. Kenttälippu vihdoinkin hallussa :) Jännetuppitulehdus CTRL+R hakkaamisesta ja 63 euroa köyhempi.
reverend
23.10.2009 09:48:50 (muokattu 23.10.2009 09:49:09)
mrk: Kun yrittää niin onnistuu. Kenttälippu vihdoinkin hallussa :) Jännetuppitulehdus CTRL+R hakkaamisesta ja 63 euroa köyhempi.

Hyvä että yrittäminen palkittiin. Outo systeemi, välillä oli kaikki paikat loppuunvarattuja ja nyt saa taas kaikkia lippuja.
doaf
23.10.2009 10:06:05
10.04 kenttäliput netistä.
www.deadblackasteroid.com
Jarzki
23.10.2009 10:21:19

mrk: Kun yrittää niin onnistuu. Kenttälippu vihdoinkin hallussa :) Jännetuppitulehdus CTRL+R hakkaamisesta ja 63 euroa köyhempi.

Itse suosin F5 nappulaa :) Vieläkin irtoaa pilettejä ja ihan muutamalla yrityksellä jos joku tarvii !

Itse ostanut yhteensä 12 kpl 150 jörön pilettejä nyt. 2 itelle, 2 kaverille + 8 työkavereille, eikä ollut yhtään vaikeaa. Viimeiset 4 toki ostettiin jo työkaverin nimiin ja kortilla mutta itse toimin "naputtelijana" siinä välissä.
Jarzki
23.10.2009 10:25:15

Yrittäkää ihmeessä vain koko ajan ! Itse saan vieläkin lippuja koriin ja pääsen eteenpäin sivulle jossa seuraavaksi mentäisiin maksamaan. Itellä tosiaan kiintiö täynnä eli en saa ostettua enempää.

Kenttälippuja ei taida saada enää.
mrk
23.10.2009 10:31:14
Hetki sitten kokeillessa sain 7 kenttälippua ostoskoriin (en tarvitse, joten en ostanut). Kannattaa siis yrittää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)