Aihe: Hyvää ja halpaa kitarahuoltoa Tampereella?
1 2 3
Vladi
22.10.2009 19:46:51
Ai niin, jäi sanomatta kiitos kaikille linkkejä ja vinkkejä postanneille. Huomenna kiikutan kitaran Nevalaiselle.

Tack och hej!

Vladi
Kyllä se siitä.
doctrine
23.10.2009 00:32:28

no_notes: Kitarafaktorista olen saanut hyvän palvelun

näyttää vaan aika kuolleelta tuo nettisivu, hinnatkin vielä markoissa :D
http://www.payloadband.info/
J_Mantyla
23.10.2009 02:53:45
jii.haanpaa: Hakukusanoja arvottaessa ei kannata ujostella jokerimerkkien käyttöä (esimerkiksi "tampere*" jne). Mutta tuskin näitä hyviä pikkupajoja liikaa mainostetaan, joten täältä ääni näkyvästi ja kuuluvasti Kitarafaktorille - http://www.nic.fi/~hkauppil/index.htm

Komppia

(Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!)
Ellei tänään niin sitten huomenna
Silppuri
23.10.2009 13:42:47

Ite oon käyttänyt Kitarakuussa ja ei ollenkaan hulllumpi paikka.
"I havent slept since I woke up."
MTM
23.10.2009 14:16:41
doctrine: näyttää vaan aika kuolleelta tuo nettisivu, hinnatkin vielä markoissa :D

Netin kautta Kauppilan Harriin ei varmaan oikein saa yhteyttä, mutta puhelimeen mies kyllä vastailee.
Misse
01.02.2011 13:40:03
Huollolle olis tarvetta. Mikäköhän mahtaa olla nykyisin hyvä paikka?
Allekirjoitus ja nimen selvennys
AngieRainbow
01.02.2011 13:59:26
Misse: Huollolle olis tarvetta. Mikäköhän mahtaa olla nykyisin hyvä paikka?

Mun ääni menee Harrille kitarafaktoriin.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
horseface
01.02.2011 14:07:01
Tuosta ajankohtaiset yhteystiedot Harrille:

http://www.kitarafaktori.fi/
Oli miten oli, näin on!
Rampyti
11.03.2011 12:45:26 (muokattu 11.03.2011 13:12:07)
Ostin postimyynnistä Yamaha Pacifica 112 kitaran. En ymmärrä kitaran säädöistä tuon taivaallista joten kysynkin:

1. Suostuuko nuo Tampereen pajat säätämään tälläisiä halpiskitaroita?
2. Hyötyykö tuollaisen Pacifican kaltaisen kitaran säädättämisestä aloittelija yhtään mitään kun sitä soittaakin vain Roland Microcuben kautta? Eli toisinsanoen, kannattaako käyttää perushuollossa?
AngieRainbow
11.03.2011 13:42:31 (muokattu 11.03.2011 13:44:26)
Rampyti: Ostin postimyynnistä Yamaha Pacifica 112 kitaran. En ymmärrä kitaran säädöistä tuon taivaallista joten kysynkin:

2. Hyötyykö tuollaisen Pacifican kaltaisen kitaran säädättämisestä aloittelija yhtään mitään kun sitä soittaakin vain Roland Microcuben kautta? Eli toisinsanoen, kannattaako käyttää perushuollossa?

1. Varmasti suostuu. Sehän on niiden työtä :) Ne ovat tyytyväisiä, kun ihmiset eivät ymmärrä säädöistä mitään. Saavat sitten itse palkkansa.

2. Ehkä se riippuu siitä, miltä kitara sinun kädessä tuntuu. Jos sitä on hyvä soittaa ja olet siihen tyytyväinen, niin mitä suotta. Toisaalta ei se minusta niin hirveän kallista puuhaa ole, jos sitä jollekin näyttää (muutama kymppi).

Itse olen todella avuton noiden säätöjen kanssa. Mulla on tullut jo tavaksi, kun ostan uuden kitaran, niin viedä se Harrille ja sanoa, että laitapas säädöt kuntoon :) Mun kokemuksen mukaan soitettavuus ja soundi paranee aika paljonkin yksinkertaisilla säädöillä, vaikka en niitä itse osaakaan tehdä.

Joku varmaan kohta sanoo, että kannattaa opetella säätämään itse...
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
horseface
11.03.2011 13:44:42 (muokattu 11.03.2011 13:45:48)
Rampyti: Ostin postimyynnistä Yamaha Pacifica 112 kitaran. En ymmärrä kitaran säädöistä tuon taivaallista joten kysynkin:

Tietysti suostuvat. Sehän on niiden leipäpuu! Halvastakin kitarasta voi kunnon säädöin saada oivan pelin eikä Pacifica taida olla edes olleenkaan huonoimmasta päästä.

EDIT:hidas

Vie Harrille vaan.
Oli miten oli, näin on!
Jucciz
11.03.2011 15:18:18
Toissapäivänä hain Harrilta akkarini nauhahionnasta ja pari viikkoa aikaisemmin Gibson ES-175:ni. Molempiin Harri teki erinomaista jälkeä, joten voin ehdottomasti suositella Kitarafaktorin palveluita. Lisäksi Harri on oikein leppoisa kaveri, jonka kanssa vierähtää tovi jutellessa niitä ja näitä - viimeksi keitti kahvitkin, maitoakin oli. :)

Niin joo, akkarissa oli myös bassopäässä kielet himpun verran liian matalalla, joten Harri korotti omasta ehdotuksestaan ilman lisäveloitusta samalla reissulla myös kitaran satulaa, eikä siinä mennyt kuin vartin verran ylimääräistä. Odotellessa ja jutellessa aika meni kuin siivillä.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Joodas
24.01.2012 20:27:37
Terve.

Osaisiko kukaan sanoa, että minä päivinä ja mihin aikaan kitarafaktorille kannattaa soittimensa kanssa lampsia jos haluaisi huoltotöitä teettää Harrille? Asun sen verran kaukana, ettei huvittaisi suljetun liikkeen oven taakse mennä huhuilemaan turhan takia kun vielä bussilla liikun enkä omalla autolla. . : )
Jucciz
24.01.2012 20:39:02 (muokattu 24.01.2012 20:39:34)
Joodas: Terve.

Osaisiko kukaan sanoa, että minä päivinä ja mihin aikaan kitarafaktorille kannattaa soittimensa kanssa lampsia jos haluaisi huoltotöitä teettää Harrille? Asun sen verran kaukana, ettei huvittaisi suljetun liikkeen oven taakse mennä huhuilemaan turhan takia kun vielä bussilla liikun enkä omalla autolla. . : )

Puhelimet on keksitty. Soita Harrille ja kysy, miltä kalenteri näyttää. Eipä soitinrakentajan - tai muidenkaan yksityisyrittäjien - oven taakse yleensä koskaan kannata mennä sopimatta etukäteen, ellei nyt naapurissa satu asumaan. Samalla voit puhelimessa kertoa, minkä tyyppistä huoltoa soittimesi on vailla ja parhaimmillaan saat jo alustavan hinta-arvion, joka tarkentuu luonnollisesti kun Harri kitarasi saa tarkasteltavaksi.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Töynävä
24.01.2012 20:43:28
Jucciz: Puhelimet on keksitty. Soita Harrille ja kysy, miltä kalenteri näyttää. Eipä soitinrakentajan - tai muidenkaan yksityisyrittäjien - oven taakse yleensä koskaan kannata mennä sopimatta etukäteen, ellei nyt naapurissa satu asumaan. Samalla voit puhelimessa kertoa, minkä tyyppistä huoltoa soittimesi on vailla ja parhaimmillaan saat jo alustavan hinta-arvion, joka tarkentuu luonnollisesti kun Harri kitarasi saa tarkasteltavaksi.

Komppaan.
Ja Harrille täys kymppi - sen lisäksi, että jälki on priimaa, niin se on huippu Jefe.
Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni...
Epi
30.01.2012 15:27:15

Ääni täältä ehdottomasti Kitarafaktorin Harri Kauppilalle. Vain hyvää sanottavaa, monen vuoden kokemuksella.

www.kitarafaktori.fi
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
makoskela
30.01.2012 19:26:51
Harri on luottopelaaja - suosittelen.
All I need is another Schecter
Vladi
30.01.2012 19:45:37
Epi: Ääni täältä ehdottomasti Kitarafaktorin Harri Kauppilalle. Vain hyvää sanottavaa, monen vuoden kokemuksella.

www.kitarafaktori.fi

Nyt olen minäkin kerran kitarani Harrilla käyttänyt. Asiallista työnjälkeä ja hinta erittäin kohdallaan. Pitää viedä tuo toinenkin kitara käymään ammattilaisen hoidossa.
Cultösaurus
02.02.2012 16:39:40
Nevalaisen Matilla olen kaikki vempeleeni käyttänyt, eikä ole koskaan ollut valittamista niin hinnoista kuin työn jäljestäkään. Yleensä valmista on saanut seuraavana päivänä tai samalla viikolla - isommissakin urakoissa. En näe syytä, miksi käväisisin missään muualla. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)