Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Weissmaster haitari
1
red.dreamer
21.10.2009 13:28:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi! Onko kenelläkään mitään tietoa Weissmaster pianohaitarista? Sellaisen pappavainaan kaapista löysin. Laatikosta päätellen soitin on vanha tai ollut kovassa käytössä mutta päällisin puolin näyttäisi olevan hyvässä kunnossa. Haitarista en löytänyt muuta merkkiä tai mallia. Kyseisistä soittimista kun en oikeastaan mitään tiedä niin kaikenlainen info kiinnostaa.. Kiitos jo etukäteen!
 
jurpontor
21.10.2009 17:11:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ettei kuitenkin ois vanha kunnon Itä-Saksan ihme eli Weltmeister? Ei sano tuo nimi ainakaan mulle mitään tuollaisenaan.
 
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
red.dreamer
29.10.2009 22:12:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täytyypä tarkistaa asia, kun tuo itse peli ei nyt ole tässä vierellä, mut palaanpa asiaan kun saan sen tarkistettua...
 
red.dreamer
04.11.2009 11:10:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olit oikeassa, kyseessä on Weltmeister, osaatkos kertoa siitä lisää...
 
jurpontor
05.11.2009 10:37:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä siitä kauheasti kerrottavaa ole. Kuten sanottua, alkuperämaa Itä-Saksa. Noita tuntuis olevan Suomessa jonkun verran. Kai ne ihan päteviä pelejä ovat, mitä yhtä katselin sisältä niin huomattavasti parempaa tekoa se oli kuin neukkuhaitarit.
 
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
rm_wispila
09.11.2009 16:01:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nämä on noista ent. itäblokin vehkeistä laadukkaammasta päästä.
 
Mulla on yksi, joka on länsisaksalaiseen virkaveljeensä verrattuna todella paljon painavampi. Rungossa lienee tonni bakeliittia tai jotain muuta kuttaperkkaa.
 
Soundi on siedettävä (satunnaisen harrastajan korvaan), mutta hartiat huutaa apua remmien alla tunnin session jälkeen...
 
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «