Epämuusikko 20.10.2009 00:17:29 | |
---|
Baryton-B: Kuten arvattiin Tarttilasta kajahti. Voi vi...u mitä tosikoita. Oulusta kajahti sitä ennen. Mikä tuossa on meteliä? "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Baryton-B 20.10.2009 00:47:48 | |
---|
Epämuusikko: Oulusta kajahti sitä ennen. Mikä tuossa on meteliä? Vaikkapa videon ensimmäiset 20 sek. Eikös tää jo riitä tästä aiheesta, vai? "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
isojussi 20.10.2009 04:11:56 | |
---|
Baryton-B: Kuten arvattiin Tarttilasta kajahti. Voi vi...u mitä tosikoita. HAH - Elä yritä. Ja miten niin Tarttilasta? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Baryton-B 20.10.2009 19:06:19 | |
---|
"EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
Tankero 21.10.2009 12:16:17 | |
---|
Humppajyrä |
Tankero: Kroohh...Zzzz...Pikkuisen kulahtanut tuo Hitlerjuttu. Mua haukotutti se jo siinä Audi -jutussa. Ihan tuhottomasti liian pitkä. COVS n:o 1. |
Epämuusikko 21.10.2009 13:28:29 | |
---|
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
isojussi 21.10.2009 20:30:47 (muokattu 21.10.2009 20:35:30) | |
---|
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Kukko 21.10.2009 22:28:18 | |
---|
"Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Pete V. 21.10.2009 23:40:07 | |
---|
Kukko: Tässä aika tiukka veto- Ihan kuin laulu tulis jostain muualta? Mutta bändi soittaa ihailtavan hyvin? Oliko Metsis bassossa? http://www.youtube.com/watch?v=jiU0DbwFuho&feature=related Legendaarista! Ooo-koo, vähän niinkuin jotain hassua tässä olisi, vaikka hieno ihkauusi langaton mikki tytöllä onkin ... playback? Mutta, miehitys on kyllä legendaarinen, nyt osin jo historiaa ... Pauli Granfelt cond./vl Leif Källman tp Reino Lehtovirta ts Raimo Roiha p ? vib ? g Martti Metsäketo b Ilpo Kallio dr Kitaristina oli joskus Lasse Luoto, mutta näyttäisi kyllä vaikka Jari Lappalaiselta, ja vibrafonissa ehkäpä haitaristi Aaro Kurkela, tai sitten joku muu ... |
Baryton-B 22.10.2009 00:28:51 | |
---|
Pete V.: Ooo-koo, vähän niinkuin jotain hassua tässä olisi, vaikka hieno ihkauusi langaton mikki tytöllä onkin ... playback? Mutta, miehitys on kyllä legendaarinen, nyt osin jo historiaa ... Pauli Granfelt cond./vl Leif Källman tp ... Hyvä, että bongasit kun olis jäänyt huomaamatta. Muisto arkistooni. On oltu "liffen" kanssa samassa tuomaristossa kvartettikilpailussa, kilpailtu samassa sävellyskilpailussa, hänen johdollaan konserteissa, -levytyksessä, -Teosto luennoilla, luento lavaesiintymisestä ym. Erittäin räiskyvä persoona, maineikas trumpetisti ja armoitettu kapellimestari... joka kertoi avoimesti sairaudestaankin, johon kuoli aivan liian nuorena. "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
isojussi 22.10.2009 02:00:22 | |
---|
Pete V.: ... vibrafonissa ehkäpä haitaristi Aaro Kurkela, tai sitten joku muu ... Ensin aattelinkin, että miten on jotenkin tutun näkönen, mutta en tunnistanu ilman kurttua. Paha varmaks sanoo tolla kuvanlaadulla, mutta erehdyttävästi meiränkylän miäheltä näyttäis. Kukas tunnistaa, mikä legendaarinen peli on hällä soitossa? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Pete V. 22.10.2009 02:09:28 | |
---|
Baryton-B: Hyvä, että bongasit kun olis jäänyt huomaamatta. Muisto arkistooni. On oltu "liffen" kanssa samassa tuomaristossa kvartettikilpailussa, kilpailtu samassa sävellyskilpailussa, hänen johdollaan konserteissa, -levytyksessä, -Teosto luennoilla, luento lavaesiintymisestä ym. Erittäin räiskyvä persoona, maineikas trumpetisti ja armoitettu kapellimestari... joka kertoi avoimesti sairaudestaankin, johon kuoli aivan liian nuorena. Niin, viimeinen tapaaminen minullakin oli joskus näihin aikoihin, Finnvox'in Studiolla, 4 trp:n sektio, taustamusaa Lotto -arvontaan la illoiksi, joku 4-5 erityyppistä kappaletta, säv./kap.mest. Seppo Rannikko, pyörivät sitten ruudussa muutamia vuosia ... |
Pete V. 22.10.2009 02:13:17 | |
---|
isojussi: Ensin aattelinkin, että miten on jotenkin tutun näkönen, mutta en tunnistanu ilman kurttua. Paha varmaks sanoo tolla kuvanlaadulla, mutta erehdyttävästi meiränkylän miäheltä näyttäis. Kukas tunnistaa, mikä legendaarinen peli on hällä soitossa? Ooo-koo ... tunnistan kyllä, ja muistan kyllä, mutta en vaan muista ... heh-heh ... siis, juuri ihan kielen päällä ... heh-heh ... |
isojussi 22.10.2009 02:18:31 | |
---|
Pete V.: Ooo-koo ... tunnistan kyllä, ja muistan kyllä, mutta en vaan muista ... heh-heh ... siis, juuri ihan kielen päällä ... heh-heh ... Vaasalainen "Combo". Mäkin oon aikoinaan vetäny tommosella. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Pete V. 22.10.2009 02:21:56 (muokattu 22.10.2009 02:26:37) | |
---|
isojussi: Vaasalainen "Combo". Mäkin oon aikoinaan vetäny tommosella. Ooo-koo, hienoa! ... Niinkuin huomasit, ei tainnut ihan olla minun soitinlajiani ... mutta olen joskus tuollaisia kyllä bändeissä/keikoilla nähnyt ... heh-heh ... Edit: Juu, niin viimeeksi, Erik Lindströmillä sellainen kullanvärinen, ja Jukka Haavistollakin kai myös, niin, ja olisikohan ollut vaikka ihan sama pelikin, siis yksilö ... |
isojussi 22.10.2009 02:25:06 | |
---|
Pete V.: Ooo-koo, hienoa! ... Niinkuin huomasit, ei tainnut ihan olla minun soitinlajiani ... mutta olen joskus tuollaisia kyllä bändeissä/keikoilla nähnyt ... heh-heh ... Tehty vasiten matkapeliks. Suht helppo kasata - ei tarvii esim poistaa kieliä, vaan remmit irti, putket pois, jalat nippuun ja menoks. Ainoo, että vähän kapeammat kielet, kuin yleensä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
WanhaWetäjä 22.10.2009 02:54:10 | |
---|
Kukko: Tässä aika tiukka veto- Ihan kuin laulu tulis jostain muualta? Mutta bändi soittaa ihailtavan hyvin? Oliko Metsis bassossa? http://www.youtube.com/watch?v=jiU0DbwFuho&feature=related Legendaarista! Tuosta on rokkenroll todella kaukana!Varsinkin kitaristin osalta... Bongasin tanssijoiden joukosta Ilmarin, hän kävi usein Wanhan Maestron päivätaseissa 90-luvulla, uudet, n. 2 numeroa liian suuret tekohampaat hohtaen paineli meneen lajin kuin lajin!Ja todellakin tanssi erittäin hyvin!Ja muisti aina kiittää orkesteria, hieno mies, vanhanajan gentlemanni! Tähän sopii hyvin aasinsiltana ainut kirjallinen palaute mitä koskaan olen saanut missään orkesterissa, kirjoitettu Wanhan Maestron kuitteihin... http://muusikoiden.net/dyn/users/65122.jpg "Esityksenne kunnioittaa harvinaisen hyvin sävelkorvaa"...voiko sen paremmin sanoa!!HOHO! Ei vaan...totta toinen puoli, meillä oli tuolloin paljon moniäänistä laulua, + kolme erityyppistä soololaulajaa,+ yksinkertaiset "sovitukset", ts mä olin niin huono k-esa että soitto oli väkisinkin pelkistettyä, kun piti vetää vasuribassotkin. Tää on kans aika pelkistettyä ..ei vaan, hienoa musaa! http://www.youtube.com/watch?v=GzyOeAg6GUs&feature=related |
Pete V. 22.10.2009 09:56:24 (muokattu 22.10.2009 09:58:21) | |
---|
WanhaWetäjä: Tuosta on rokkenroll todella kaukana!Varsinkin kitaristin osalta... Bongasin tanssijoiden joukosta Ilmarin, hän kävi usein Wanhan Maestron päivätaseissa 90-luvulla, uudet, n. 2 numeroa liian suuret tekohampaat hohtaen paineli meneen lajin kuin lajin!Ja todellakin tanssi erittäin hyvin!Ja muisti aina kiittää orkesteria, hieno mies, vanhanajan gentlemanni! Tähän sopii hyvin aasinsiltana ainut kirjallinen palaute mitä koskaan olen saanut missään orkesterissa, kirjoitettu Wanhan Maestron kuitteihin... http://muusikoiden.net/dyn/users/65122.jpg "Esityksenne kunnioittaa harvinaisen hyvin sävelkorvaa"...voiko sen paremmin sanoa!!HOHO! Ei vaan...totta toinen puoli, meillä oli tuolloin paljon moniäänistä laulua, + kolme erityyppistä soololaulajaa,+ yksinkertaiset "sovitukset", ts mä olin niin huono k-esa että soitto oli väkisinkin pelkistettyä, kun piti vetää vasuribassotkin. Tää on kans aika pelkistettyä ..ei vaan, hienoa musaa! http://www.youtube.com/watch?v=GzyOeAg6GUs&feature=related Juu, kyllähän tässä on omaksuttu, varsinkin kitaristi, hyvin energiaasäästävä soittotapa, ja kun ei ilmettäkään väräytä, niin vielä parempi ... Niin, Wanhassa Maestrossa tuli käytyä, juu, ihan vaan joskus sattumalta, soittamassa, mutta enimmäkseen kyllä muilla asioilla ... Muistan myös joitakin kuvaamiasi herrasmiehiä, mutta myös daameja n. 70+-v., siis vielä edelleen silloin ihan suoraan 1950-luvun tyylillä varustettuina ... Ja, hieno ainutlaatuinen 3-osainen kiitoskirje sinulla, kuuluisi, ainakin kopio, varmaan SML:n seinälle tauluun! Niin, ja mitä bändejä/solisteja olivat, laita vaikka pikana. OK, kylläpä puolattarella melkeinpä erotiikka hehkuu hienossa laulussa ja kappaleen sovituksessa/toteutuksessa, ja aah-hh!, kuvissakin ... |
Epämuusikko 22.10.2009 10:59:48 | |
---|
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |