hansakemanelius 20.10.2009 19:20:06 (muokattu 20.10.2009 19:21:37) | |
---|
Twistkompilla pärjää pitkälle... |
sahkuifk 20.10.2009 19:33:17 | |
---|
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
moderndrummer88 20.10.2009 20:24:56 (muokattu 20.10.2009 20:28:48) | |
---|
Relaxin' At Camarillo... |
Bobana 20.10.2009 21:36:17 | |
---|
sahkuifk: http://www.youtube.com/watch?v=Eg0t136R8Gg&feature=related Kulkee ilman turhia kikkailuja, näin tykkään itsekkin soittaa. No minä kyllä en. Tuntuu niinkuin rumpalilla ei olis mitään muuta musiikillista arvoa biisille kuin metronomina olo. Njet. Pitää olla höysteitä, kliimakseja, nostatusta, räimettä jne. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
moderndrummer88 20.10.2009 22:09:44 | |
---|
Bobana: No minä kyllä en. Tuntuu niinkuin rumpalilla ei olis mitään muuta musiikillista arvoa biisille kuin metronomina olo. Njet. Pitää olla höysteitä, kliimakseja, nostatusta, räimettä jne. Ihan biisiä/musiikkia palvellenhan tuo soitti. Jos soitat David Bowien bändissä, niin tarkoituksena ei oo varmaan pönkittää omaa egoa kaikein maailman mauttomuuksilla. Sitäpaitsi mitä tulee noihin nostatuksiin niin mun mielestä ainakin tossa 2:10 alkava koko bändillä tapahtuva nostatus päättyy hienosti rummuilla tulevaan filliin ja jos tossa 3:38 alkava osa ei ole kunnon loppukliimaksi niin mikä sitten on? Pop ympäristössä nämä esteettiset temput tapahtuu vähän smoothimmin kuin jossain hevijutuissa jossa ne välillä varsin tökeröt kikkaluit oikein hyppää silmille. Relaxin' At Camarillo... |
Bobana 21.10.2009 00:28:16 | |
---|
moderndrummer88: Ihan biisiä/musiikkia palvellenhan tuo soitti. Jos soitat David Bowien bändissä, niin tarkoituksena ei oo varmaan pönkittää omaa egoa kaikein maailman mauttomuuksilla. Sitäpaitsi mitä tulee noihin nostatuksiin niin mun mielestä ainakin tossa 2:10 alkava koko bändillä tapahtuva nostatus päättyy hienosti rummuilla tulevaan filliin ja jos tossa 3:38 alkava osa ei ole kunnon loppukliimaksi niin mikä sitten on? Pop ympäristössä nämä esteettiset temput tapahtuu vähän smoothimmin kuin jossain hevijutuissa jossa ne välillä varsin tökeröt kikkaluit oikein hyppää silmille. Kuule: Käsitin aloittajan tarkoittavan sanoessaan että: "näin tykkäisin itsekkin soittaa" -kommentilla yleisvaltaista asennetta soittamiseen. Johon sitten vastasin kuinka itse olen soittamisen ymmärtänyt. Eli kikkaa,kakkaa,kolmosia ja äimänkäkkyröitä. Eli kyse ei nyt ollut Bowien säestämisestä. IMO Ihq asd qwerty ja mitä näitä nyt on. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
moderndrummer88 21.10.2009 00:34:03 (muokattu 21.10.2009 00:35:03) | |
---|
Bobana: Kuule: Käsitin aloittajan tarkoittavan sanoessaan että: "näin tykkäisin itsekkin soittaa" -kommentilla yleisvaltaista asennetta soittamiseen. Johon sitten vastasin kuinka itse olen soittamisen ymmärtänyt. Eli kikkaa,kakkaa,kolmosia ja äimänkäkkyröitä. Eli kyse ei nyt ollut Bowien säestämisestä. IMO Ihq asd qwerty ja mitä näitä nyt on. Niin ja käsitin, että tarkoitit, että tosta klipistä noita sun mainitsemia elementtejä puuttui, vaikka siellä niitä selvästi oli jos osaa vähän tarkemmin kuunnella. Tuntuu niinkuin rumpalilla ei olis mitään muuta musiikillista arvoa biisille kuin metronomina olo. musta toi viittasi tuohon videopätkään ainaskin, ehkä sitten käsitin väärin... Relaxin' At Camarillo... |
Sonormies 21.10.2009 00:37:27 (muokattu 21.10.2009 00:40:50) | |
---|
"Jotain heviähän voi tosiaan soittaa hiljaa, mutta eihän se sitten ole enää heviä, vaan laittia." Nimim. Niq |
markkuliini 21.10.2009 00:51:01 | |
---|
moderndrummer88: Joo kyllä Jeff on Mieeeesss http://www.youtube.com/watch?v=nWiYKOZnHU8 E: Ite diggaan paljon tosta sutisoolosta, varsin onnistunu veto! Kova jätkä! Vaihtaa sooloon sudit ja soolon jälkeen takasin kapuloihin. Hieno swing-fiilis Jeffillä soitossa. Oon itseasiassa aina tykännyt myös Dianan rytmiikasta laulajana ja komppaajana. Monet dissaa sitä, kun on isomman budjetin levyä, jousisektiota ja sellaista sirappikamaa. Ja nätti naama, mutta mä tykkään kun se soittaa stadardeja. Hehe! Lyömäsoittajan pakko päästä mukaan viimeiseen ääneen. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Rumpukapulat 21.10.2009 11:24:53 (muokattu 21.10.2009 11:43:16) | |
---|
|
Epämuusikko 21.10.2009 12:32:27 (muokattu 21.10.2009 12:43:28) | |
---|
Bobana: Kuule: Käsitin aloittajan tarkoittavan sanoessaan että: "näin tykkäisin itsekkin soittaa" -kommentilla yleisvaltaista asennetta soittamiseen. Johon sitten vastasin kuinka itse olen soittamisen ymmärtänyt. Eli kikkaa,kakkaa,kolmosia ja äimänkäkkyröitä. Eli kyse ei nyt ollut Bowien säestämisestä. IMO Ihq asd qwerty ja mitä näitä nyt on. Uppoaako http://www.youtube.com/watch?v=zt27XHn-oTA ? Ite diggaan paljon tosta sutisoolosta, varsin onnistunu veto! Hyvinhän tuo soittaa. Tuosta dvd:stä yhdellä katselulla jäi itselle semmoinen maku, että Hamiltonilla olisi joku "tilanne päällä" tuossa soittaessaan. Kaikki menee periaatteessa ihan oikein, mutta tunnelma voisi olla hänen soitossaan jotenkin relampi. *disclaimer* Tämä tosin saattaa olla _ihan_ täysin omassa päässäni, enkä koskaan pääse hänen tasolleen pliiplaa. Hehe! Lyömäsoittajan pakko päästä mukaan viimeiseen ääneen. Paulinhohan se siellä. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Relaxin' At Camarillo... |
Strumbali 21.10.2009 12:51:43 | |
---|
Eilen tuli katseltua livenäkin Mastelotton rymistelyä. Melkoista touhua. ;-) Ei oo dynamiikan suhteen tasapaksua biittiä, mutta toi musiikkipuoli voi olla vähän mielipiteitä jakavaa, myös KTU:lla. http://www.youtube.com/watch?v=cWrPNY-XgLYHOJO |
K.Suninen 21.10.2009 12:58:47 | |
---|
Hyvinhän tuo soittaa. Tuosta dvd:stä yhdellä katselulla jäi itselle semmoinen maku, että Hamiltonilla olisi joku "tilanne päällä" tuossa soittaessaan. Kaikki menee periaatteessa ihan oikein, mutta tunnelma voisi olla hänen soitossaan jotenkin relampi. *disclaimer* Tämä tosin saattaa olla _ihan_ täysin omassa päässäni, enkä koskaan pääse hänen tasolleen pliiplaa. Itseasiassa sama fiilis jäi minullekin, ennenkuin ehdin edes näitä kommentteja lukea.. Tuntuu, että Hamilton ois vähän jännittyny tai jotain.. Ensin jäin vähän ihmettelemään, että alottiko bändi sutisoolon jälkeen 4 tahtia liian aikaisin, mutta tarkemmin kuunneltuna biisin rakenne onkin hieman poikkeuksellinen 16/16/12. Sooloa seuratessa tuli mieleen, että tulikohan tuo bändin aloitus Hamiltonille silti hieman yllättäen(vanhasta tottumuksesta se 16tahtia), sen verran yllättyneen näköisenä näyttää raapivan kapuloita takaisin käteen. Ei mutta hieno sutisoolo ja hyvät casual-soundit. "Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. " |
moderndrummer88 21.10.2009 13:07:15 (muokattu 21.10.2009 13:07:36) | |
---|
K.Suninen: Ei mutta hieno sutisoolo ja hyvät casual-soundit. Meikän mielestä tuo Hamilton on hyvällä tavalla "pappajazzari" hyvän kuuloista smoothia soittoa :) Relaxin' At Camarillo... |
Bobana 21.10.2009 13:30:15 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
K.Suninen 21.10.2009 17:03:26 | |
---|
moderndrummer88: Meikän mielestä tuo Hamilton on hyvällä tavalla "pappajazzari" hyvän kuuloista smoothia soittoa :) Nimenomaan hyvällä tapaa. "Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. " |
Bobana 24.10.2009 00:26:19 (muokattu 24.10.2009 00:31:48) | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 24.10.2009 05:21:47 (muokattu 24.10.2009 05:27:25) | |
---|
|
Strumbali 24.10.2009 09:52:48 | |
---|
HOJO |