Veepee 19.10.2009 22:21:37 | |
---|
Mitkähän ne kaksi seurantakoodia muuten ovat? Mulla on kitarakaappi tulossa. Toinen seurantakoodi näyttää, että tavara kulkee tällä hetkellä Leedsissä, toinen heittää Saksaan Osnabruckiin. Onko joku päässyt selville näistä tai kysynyt suoraan dpd:ltä? MYYDÄÄN: Carvin Nomad 30w putkicombo ja Gretsch electromatic double jet (silver). |
Grugi 19.10.2009 22:37:44 (muokattu 19.10.2009 22:38:39) | |
---|
Veepee: Mitkähän ne kaksi seurantakoodia muuten ovat? Mulla on kitarakaappi tulossa. Toinen seurantakoodi näyttää, että tavara kulkee tällä hetkellä Leedsissä, toinen heittää Saksaan Osnabruckiin. Onko joku päässyt selville näistä tai kysynyt suoraan dpd:ltä? Edittiä eli ei mitään. SDMF |
duc 20.10.2009 10:09:56 | |
---|
Jaha, eilen lähti SG tilaukseen DVD247.fi-sivulta, ja luottokortilta on lähtenyt varaukseen sama hinta mikä oli sivulla merkitty tuotteen eurohinnaksi (+ 50 senttiä tms. hiluja). |
--Roller-- 20.10.2009 11:52:50 | |
---|
duc: Jaha, eilen lähti SG tilaukseen DVD247.fi-sivulta, ja luottokortilta on lähtenyt varaukseen sama hinta mikä oli sivulla merkitty tuotteen eurohinnaksi (+ 50 senttiä tms. hiluja). Oliko se SG In Stock vai Usually Shipped in 3-12 Days?? http://groups.ultimate-guitar.com/finlandeeros/ Liittykää ihmeessä, tehdään tilaa Suomi-ilmiölle UG:hen! |
duc 20.10.2009 11:58:08 | |
---|
--Roller--: Oliko se SG In Stock vai Usually Shipped in 3-12 Days?? In stock. Näyttäs vieläkin olevan, eli en viimestä kappaletta tainnut tilata... Vielä odotellaan että saisivat kitaran laitettua matkaan. |
Louhimo 20.10.2009 13:49:25 | |
---|
Itsekin odottelen että tilaus lähtisi matkaan, order confirmed lukee omilla tunnareilla... Outoa oli myös se, että tilauksen tehtyäni ja maksettuani minulle lähetettiin sähköpostia, jossa sanottiin että osoitteeseeni lähetetään ensin kirje jonka jälkeen minun pitää soittaa dv247:lle ja kertoa jotain kirjeessä pyydettyjä tietoja. Vasta tämän jälkeen tilaus voidaan ottaa vastaan. Vastailin sähköpostein saman päivän aikana ja selittelin tilannetta jonka jälkeen yhteyshenkilö totesi tiedot riittäviksi ja tilaukseni otettiin käsittelyyn. Tähän mennessä olen kuitenkin tyytyväinen palveluun... Mistä pitää painaa et tää tiluttaa? |
duc 20.10.2009 13:56:00 | |
---|
Nyt tuli itelleni lähetysilmoitus ja DPD:n seurantakoodi, eiköhän tuo kepukka ole ensi viikolla hyppysissä. Noin 12 tuntia sitten naputtelin siis tilauksen sisään... |
Louhimo 20.10.2009 14:18:40 (muokattu 20.10.2009 14:18:56) | |
---|
Ja samalla lailla, lähetysilmoitus ja seurantakoodi... 24 tuntia tilauksesta :) Mistä pitää painaa et tää tiluttaa? |
tomukka 20.10.2009 22:38:20 | |
---|
Sain viallisen Gator -kitaracasen (kangasremmien liimaus antoi periksi ja kansi aukesi wide open). Reklamaation jälkeen meni kolme päivää ja matkahuollon pojat hakivat casen takaisin lähetettäväksi. Saas nähdä koska saan uuden, vai tuleeko sama case korjattuna? Jokatapauksessa ripeää ja esimerkillistä postimyyntitoimintaa. |
MTM 21.10.2009 07:56:17 (muokattu 21.10.2009 08:45:32) | |
---|
Eilen (20.10) saapui SG hyvin pakattuna ja hienossa kunnossa. Tein tilauksen 30.9., ja seurantatietojen mukaan lähetys tapahtui 5.10. Vantaalla se oli 13.10. DV:n toiminnasta ei ole mitään kielteistä sanottavaa, yhteydenpito ja kaupankäynti sujuivat mallikkaasti. Samoin kuriirifirma DPD hoiti osuutensa rivakasti, mutta yhteistyökumppani Matkahuollolle kuljetusketjun loppupäässä sattui sitten jokin kämmi, kun viimeiset 170 kilometriä tulivat hitaammin kuin alkumatka Manner-Euroopan halki. Mutta, loppu hyvin kaikki hyvin: kelpo soitin asialliseen hintaa on kotiutettu. |
MTM: Samoin kuriirifirma DPD hoiti osuutensa rivakasti, mutta yhteistyökumppani Matkahuollolle kuljetusketjun loppupäässä sattui sitten jokin kämmi, kun viimeiset 170 kilometriä tulivat hitaammin kuin alkumatka Manner-Euroopan halki. Oliko sen nyt niin että Matkahuolto toimittaa vielä tuotteet lähimpään Valintataloon tai Siwaan josta ne voi sitten itse hakea? |
Grugi 21.10.2009 09:18:46 | |
---|
mhelin: Oliko sen nyt niin että Matkahuolto toimittaa vielä tuotteet lähimpään Valintataloon tai Siwaan josta ne voi sitten itse hakea? Kyllä se niin on. SDMF |
MTM 21.10.2009 09:26:22 | |
---|
Grugi: Kyllä se niin on. Jep. Ja pitäisi vielä tulla tekstiviestinä ilmoitus että noudettavissa on. Tätä ei itselleni tapahtunut, koska viivästymisen takia tiedustelin paketin liikkeitä ja osasin olla sitä heti sen saavuttua hakemassa. Paketin olinpaikan muuten selvitti DPD:n asiakaspalvelu, ei Matkahuolto. |
Grugi 21.10.2009 09:44:08 | |
---|
MTM: Jep. Ja pitäisi vielä tulla tekstiviestinä ilmoitus että noudettavissa on. Tätä ei itselleni tapahtunut, koska viivästymisen takia tiedustelin paketin liikkeitä ja osasin olla sitä heti sen saavuttua hakemassa. Paketin olinpaikan muuten selvitti DPD:n asiakaspalvelu, ei Matkahuolto. Saitkos muuten paketin pelkällä seurantakoodilla. SDMF |
sakkemule 21.10.2009 14:59:20 | |
---|
tätä menoa soitinkauppa loppuu suomesta kokonaan...huh, mitä hintoja. suuria rumpumaailman nimiä:
Henry Slingerland
Fred Gretsch
William Ludwig
Remo Aaltonen
John Evans D'Addario
Hiroshi Tamagotchi
Mark Pearl-Harbor
Vic Firth
Mark Pro
Buck Rogers
Uri Keller
D.W. Williamson
Perse David Penttilä |
jra 21.10.2009 19:09:21 | |
---|
sakkemule: tätä menoa soitinkauppa loppuu suomesta kokonaan...huh, mitä hintoja. Toivottavasti aiheuttaisi jotain raktiota Into-Luthmannin ja Fender Scandinavian päässä heidän hinnoittelu- ja jälleenmyyjäpolitiikkansa suhteen, ennen kuin paikalliset kaupat joutuvat pistämään lappua luukulle. Tuo DV247 on muuten myös kivijalkaketju, eli täysin ei hinnoittelu perustu siihen että nettikaupan kiinteistö- ym. kiinteät kulut ovat pienemmät. Oman lupauksensa mukaan myyvät samaan hintaan myös liikkeissä kuin netissä: http://www.dv247.fi/page/Kaupat - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
teejk 21.10.2009 19:46:27 | |
---|
Onko se ihan käytäntö nykyään, että ensikertalaiselle lähetetään ensin kirje, jonka tiedot pitää varmistaa, vai tehdäänkö sitä jollain "pistokokeilla"? Toimitusajan pituutta vain mietiskelen. |
Louhimo 21.10.2009 20:07:08 | |
---|
lainsuodatin: Onko se ihan käytäntö nykyään, että ensikertalaiselle lähetetään ensin kirje, jonka tiedot pitää varmistaa, vai tehdäänkö sitä jollain "pistokokeilla"? Toimitusajan pituutta vain mietiskelen. Ilmeisesti on, itse tilasin ensikertalaisena toissapäivänä ja tänään tuli kirje, jossa neuvottiin soittamaan tiettyyn numeroon ja syöttämään kirjeen mukana tullut koodi. Itse tosin vastasin mailiin hyvinkin pikaisesti ja kyselin onko keinoja ohittaa tätä rituaalia; muutaman mailin jälkeen yhdyshenkilö totesi tietoni luotettavaksi ja pakettini lähti matkaan! Mistä pitää painaa et tää tiluttaa? |
teejk 21.10.2009 21:10:23 | |
---|
Ok, kiitti. Täytyy testata tota, jos kukaan ei mulle piakkoin ala akustista kauppaamaan. vink vink. |
tomukka 21.10.2009 21:11:45 | |
---|
mhelin: Oliko sen nyt niin että Matkahuolto toimittaa vielä tuotteet lähimpään Valintataloon tai Siwaan josta ne voi sitten itse hakea? Mulle ainakin toivat kotiovelle asti paketit sekä myös hakivat palautettavan tavaran. |