MV 12.10.2009 23:31:14 (muokattu 12.10.2009 23:31:31) | |
---|
Antti on nöyrä, mutta ehdottomasti yksi voittajasuosikeista Jethron ja sen blondin muijan ohella. Minnakin kyllä luulee hallitsevansa, mutta taitaa tuo asenne hukuttaa laivansa ripulipaskaan. |
markkuliini 13.10.2009 02:10:58 | |
---|
Huh huh. Naisten joukkue on kyllä melkoinen kyiden pesä! Jäätävää touhua... Oikeassa olemisen tarve ajaa lähes kaikilla joukkueen yhteisen hyvän edelle. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Coe 13.10.2009 15:19:03 | |
---|
Fintrollx: Antti on aika nöyrä Hjalliksen edessä, tässä jaksossa oli parasta se loppu fightti ja double potkut! Ai oliko vähän! Hjallis pisti kahden käden pistooleilla kuin Clint Eastwood parhaina päivinään. DVD-boksilta löytyy poistetuista kohtauksista pätkä jossa Hjallis puhaltaa savuaviin sormenpäihinsä... Keken käsi käy pöydän alla rajusti ja katse Hjallikseen on samanlainen kuin BB-Ragnarilla "sinä yhtenä iltana". Down. Pick. |
HaloOfFlies 13.10.2009 16:25:11 | |
---|
Tuo Minnahan on varsinainen kateuden kuningatar. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
mulukukka 16.10.2009 21:57:50 | |
---|
Vittu toi nykyinen mainos siinä repeen joka kerta :D "semisti" Ambitus: Sun pitäis soittaa enemmän nuotteja. Ei ollut tilua tämä! Meni aika mehustelun piikkiin;) Sä oot tollanen nautiskelija..."ai vittu ku on hyvä ääni ja perkele ku mulla on hyvä vibraatto..taidanpa pitää tässä vielä hetken" - juu nou? |
author 16.10.2009 22:15:37 | |
---|
Olen varmaan kolme kertaa aikonut kirjoittaa tähän topiciin aina poistaen tekstini jäähyn pelossa. Hauska sarja, perustelut jääkööt minun tietooni. |
Henkka370 19.10.2009 20:20:34 (muokattu 19.10.2009 20:40:10) | |
---|
Jaha, en olis heti uskonu että se yks muija ollu armeijassa vuoden... E: Seitän tää on hyvää viihdettä. "Nakkikioskin mainos" SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
Kersu 19.10.2009 20:59:39 | |
---|
Jethro pisti kunnon settiä tuossa lopussa! Homobaari Lauttasaaressa eissss... Suuret zen-viiksimestarit pystyvät tuhisemaan viiksiinsä, vaikka niitä ei olisi. Viikseys on heille ennen kaikkea ruumiista irrallinen olotila, ei niinkään viiksien itsensä fyysinen manifestaatio. -Heartwood |
bedlam 19.10.2009 22:49:45 (muokattu 19.10.2009 22:50:52) | |
---|
Kersu: Jethro pisti kunnon settiä tuossa lopussa! Hyvä etten kieriny lattialle huutamaan, tiukkaa settiä :D Katoin mää jo puolivälissä, että ei kyllä nyt oikein sellasta tyylisilmää tältä toiselta puolelta löydy. Millä perusteella ne ne graafikot valkkasi? On kai se sekin jotain vaikuttanu asiaan? |
author 19.10.2009 23:24:04 | |
---|
Jethro veti kyllä kovaa showta :P Se ei tunnu kyllä paljoo miettivän, vaan sanoo mitä mieli tekee. Pelkäsin että se puhuu ittensä ulos tuossa lopussa. Olihan se lakana ihan naurettava. Itsellenikin tuli mieleen jonkun saaristokylän laituriravintolan mainoskyltti. |
DJKaaos 19.10.2009 23:51:53 | |
---|
author: Olihan se lakana ihan naurettava. Itsellenikin tuli mieleen jonkun saaristokylän laituriravintolan mainoskyltti. Mulla tuli mieleen siitä joku mun oma Powerpoint-räpellys jostain vuosien takaa. Ihan liikaa tavaraa, freimeja ja tekstiä. Minä olen minä. |
markkuliini 20.10.2009 02:23:08 (muokattu 20.10.2009 02:57:04) | |
---|
Henkka370: Jaha, en olis heti uskonu että se yks muija ollu armeijassa vuoden... "Kyllähän minulla on auktoriteettiakin. Olenhan minä käynyt naisten vapaaehtoisen asepalveluksen eli "intin" Se oli varmaan rakastettu ali-kessu! Olisi ihanaa herätä joka aamu 5:30 tuolla tyylillä. :) Pikku-Heidi puhuu niinkuin lapsille sellainen joka ei ole tottunut lapsiin. Kirjakieltä ja naama kireässä virneessä kokoajan, tilanteessa kuin tilanteessa. "Ettei hän suinkaan opi minulta huonoja tapoja tai huolestu hyvinvoinnistani mikäli en hymyile." "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Carpenter 20.10.2009 02:49:53 | |
---|
Jarno olikin yllättävän kova luu, kun pääsi itse johtamaan. Tosin veikkaan kyllä, että tämä blondi Heidi vie koko roskan. Varsin viihdyttävä ohjelma kaiken kaikkiaan, mitä olen muutaman jakson katsonut. Basisti on lyömäsoitin. |
cldron 20.10.2009 07:40:31 | |
---|
Carpenter: Jarno olikin yllättävän kova luu, kun pääsi itse johtamaan. hoho! se Neuvottelu kivenkovan intti-Heidin kanssa tästä briiffistä. "heitetään syötti, annetaan siimaa, kelataan sisään" |
sticky fingers 20.10.2009 17:45:40 | |
---|
cldron: hoho! se Neuvottelu kivenkovan intti-Heidin kanssa tästä briiffistä. "heitetään syötti, annetaan siimaa, kelataan sisään" Mua nauratti juuri tuo selostus, mutta itse neuvotteluhan oli Japilta esimerkkisuoritus! Näennäisen " tärkeä", mutta omalla suunnitelmalla tyhjäksi tehtävä myönnytys, jonka vastapuoli hyväksyi sumeilematta. Aikaisempia kausia en ole seurannut mistään maasta, mutta tää on kyllä viihdyttävä, ja aion tätä kyllä seurata. Jethro tai Heidi L. vie. -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Live for the Moment 20.10.2009 18:05:30 | |
---|
"Iron Maiden on niitä bändejä, joita isät käyvät katsomassa poikiensa kanssa. Vähän kuin kävisi Fröbelin palikoita katsomassa, samanlaista saatanan jumppaa ja hassuttelua." Jouni Hynynen. |
padaa@dadaa! 20.10.2009 19:18:44 | |
---|
Live for the Moment: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1743198 Eiköhän ravintoloitsijoiden kannalta järkevintä olisi ollut antaa vain olla. Ei tuota kukaan enää viikonpäästä olisi muistanut... Tai sitten kyseessä on joku sissimarkkinointi ym. Mietipä kuinka moni googlettaa nyt ko. ravintolan sivuja ja osa jopa käy testaamassa. |
"Joo tee sä vaan sitä". Asennetta tuolta Jarnolta ei kyllä puutu. Paras näistä tähän mennessä olleista projektipäälliköistä. Ei anna muiden hyppiä silmille. Anttikin oli nyt yllättävänkin hiljaa. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Trumpari 20.10.2009 23:37:07 | |
---|
cldron: hoho! se Neuvottelu kivenkovan intti-Heidin kanssa tästä briiffistä. "heitetään syötti, annetaan siimaa, kelataan sisään" "Mikä on ongelma, miksi munasit briiffiin?" |
Liver-Box 21.10.2009 20:08:52 (muokattu 21.10.2009 20:09:09) | |
---|
Jarnon värikartta tietämys oli myös aika hauskaa kuultavaa. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |