Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nelosen uudet "Jatkuu" klipit
1
Ragorn
18.10.2009 20:20:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää nyt vähän avautua.
Nelosen uudet "Jatkuu"-klipit ennen ja jälkeen mainosten ovat erittäin loistavaa materiaalia verrattuina perus sekoiluun/mitäänsanomattomiin grafiikkapätkiin.
En tiedä onko tuolla mitään vaikutusta kenenkän käyttäytymiseen, mutta pitää sanoa että iso plussa pelkästä yrittämisestä.
 
Kiitos.
 
mipi
18.10.2009 20:26:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vekkuleita pallopäitä ovat. Voittaa kyllä aikaisemmat/muiden kanavien räpellykset
 
G# maj Ab
Lesko
18.10.2009 20:37:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ragorn: Pitää nyt vähän avautua.
Nelosen uudet "Jatkuu"-klipit ennen ja jälkeen mainosten ovat erittäin loistavaa materiaalia verrattuina perus sekoiluun/mitäänsanomattomiin grafiikkapätkiin.
En tiedä onko tuolla mitään vaikutusta kenenkän käyttäytymiseen, mutta pitää sanoa että iso plussa pelkästä yrittämisestä.
 
Kiitos.

 
Siis itse olen ainakin alkanut käyttäytyä juuri näiden opasteiden mukaan. En ennen tiennyt tuollaisista tavoista, mutta nyt olen sivistynyt ja hyväkäytöksinen.
Qsysi
18.10.2009 20:40:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, nelosella on tapana kyllä heittää aika absurdeja, rasittavia, ärsyttäviä tai muuten vaan älyttömiä klippejä noihin jatkuu-pätkiin, mutta nää on ihan hauska poikkeus. Hyviä hahmoja ja hyvin tehtyjä. Ja varmaan jää mieleenkin.
 
I reject your reality and substitute my own!
Deg
19.10.2009 01:11:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qsysi: Ja varmaan jää mieleenkin.
 
No, ainakin elokuvien väliin mainoksia lyödään siihen tahtiin että varmasti jää mieleen.
 
Sexual chocolate, baby!
Sir Härö
19.10.2009 02:02:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä helvetin hienoja. Näistähän saisi vaikka oman televisioelokuvasarjan. Varma katsojamenestys.
 
Itse pidin niistä joissa ei rehellisesti ollut mitään järkeä. Nää on samaa sarjaa mutta vitusti halvemmalla tehtyä skeidaa. Tai oikeastaan en ole pitänyt noista "jatkuu!" pätkistä ikinä. Aina ne on vaan ärsyttäneet.
 
If you can't convince them, confuse them
tsugaru
19.10.2009 11:12:06 (muokattu 19.10.2009 11:15:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nelosella on muutenkin ollut aika uudistavia `jatkuita`, ketkähän muuten vastaavat näistä? Muutenhan mainoskanavien elokuvat tulee nauhoitettua.
 
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
Carvel
19.10.2009 11:13:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.nelonen.fi/jatkuu/
 
"We cant stop here, this is bat country!"
itsy
19.10.2009 11:16:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se hyvä että nelonen toimii tapapoliisina meille junteille jotka emme osaa käyttäytyä julkisissa. Ei vaan, kyllä nuo tavat tuntuvat monesti olevan hakusessa yhdellä jos toisellakin. Hienoja pätkiä.
 
pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu
Bluesmies
19.10.2009 11:17:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin hyviä mielestäni, mutta olenko ainoa, jolla on tullut mieleen, että paljokohan Rexona on maksanut noista mainoksista?
Carvel
19.10.2009 11:20:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: Erittäin hyviä mielestäni, mutta olenko ainoa, jolla on tullut mieleen, että paljokohan Rexona on maksanut noista mainoksista?
 
Piilomainontaa, tosiaan..
 
"We cant stop here, this is bat country!"
Thet
19.10.2009 11:26:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle tulee noista mieleen vaan jonkun suomalaisen porukan tekemät "this is wrong"- youtube videot.
 
"After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie
M4ss3 m/
20.10.2009 17:51:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thet: Mulle tulee noista mieleen vaan jonkun suomalaisen porukan tekemät "this is wrong"- youtube videot.
 
This Is Wrongeja vaan noihin Jatkuu kohtiin niin johan jää mieleen. :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «