TEJ 02.10.2009 23:42:14 | |
---|
jakeni: Nyt on pakko kehua! The Hospital on erinomainen bändi ja Jari Marjala wetää vitun tyylikkäästi! Kyllä, parhaita bbändejä suomen laajasta valikoimasta. www.myspace.com/dounas |
jjussila 09.10.2009 22:53:15 (muokattu 09.10.2009 22:55:03) | |
---|
Finkut 25v -kiertueen avauskeikka vilkuiltu ja hyväksi havaittu: komeita, ilmavia sovituksia. Biisivalinnat läpileikkasivat mittavan uran, painottuen kuitenkin nykytuotantoon, joka kieltämättä hieman imelähköä. Äänentoistolle ainut miinus: riville 22 (takana, aivan keskellä salia)ei kuulunut yhtään ainutta selkeää bassoääntä; toki basson aisti, mutta vain tasaisena huminana. Ugh, olen puhunut. ..ei helev...olisko noin?..... |
AnselmiMaa 10.10.2009 04:20:55 | |
---|
jjussila: Finkut 25v -kiertueen avauskeikka vilkuiltu ja hyväksi havaittu: ko.... Oliks paljon lisäukkoja? Ketä? Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun! |
jjussila 10.10.2009 09:08:17 | |
---|
AnselmiMaa: Oliks paljon lisäukkoja? Ketä? Takku, Pohto,Nykänen,Aaltonen,käsittääkseni palstoilla oleva kiipparisti Matti ?(anteeksi nimimuistini)ja pari mimmiä:sello ja viulu. ..ei helev...olisko noin?..... |
Eddy 10.10.2009 19:37:49 | |
---|
jjussila: Takku, Pohto,Nykänen,Aaltonen,käsittääkseni palstoilla oleva kiipparisti Matti ?... Rantatalo? Koskettelen soittimia... |
jjussila 10.10.2009 19:53:57 (muokattu 10.10.2009 19:54:35) | |
---|
Eddy: Rantatalo? Ehdottomasti ehkä....eikun juu (kun rupean nicciä miettimään). ..ei helev...olisko noin?..... |
jakeni 13.10.2009 23:00:20 | |
---|
Finkut nähty ja todettu erittäin hyväksi. Lavalla oli ammattitaitoa ja monta hyvää muusikkoa>>>parasta A-ryhmää!!! Hieno konsertti. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
Mesa/Boogie 13.10.2009 23:20:17 | |
---|
jjussila: Ehdottomasti ehkä....eikun juu (kun rupean nicciä miettimään). Sama mies. |
Martso 16.10.2009 22:33:10 | |
---|
jakeni: Finkut nähty ja todettu erittäin hyväksi. Lavalla oli ammattitaitoa ja monta hyvää muusikkoa>>>parasta A-ryhmää!!! Hieno konsertti. Voin allekirjoittaa ihan täysin. Vahvistukset oli älyllä hankittu. |
Mamba 25V. konsertti kuultu. Vaara on persoona ja hyvä esiintyjä. Todellista nautintoa meikäläiselle antoi kyllä Vesa Anttilan kitarointi,mies on mestari lajissaan. Kaiken kruunasi Kuoriksen ja Vehkiksen luotsaama 3-äijän kööri>>>kyllä perkele soi! Komppi kulkee kun Lehtonen ja Mynttinen lataa. Kiitos. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
poppamies 23.10.2009 15:46:07 | |
---|
Laulajan kirkkokeikka toimi satasella! Laulu aivan timangia. Myös basistille ja pianistille erikoismaininta ja papukaijamerkki. G strings are for strippers! |
Thefish 23.10.2009 18:34:07 | |
---|
Kehut lähtee iso-D:lle. Harvempi tuon aikakauden artisteista ajelee itse omaa keikkabussiansa ja roudaa. Vellipöksyt vois ottaa oppia moisesta. "Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä |
sabian 23.10.2009 18:38:49 | |
---|
Thefish: Kehut lähtee iso-D:lle. Harvempi tuon aikakauden artisteista ajelee itse omaa keikkabussiansa ja roudaa. Vellipöksyt vois ottaa oppia moisesta. Ei sillä oo varaa palkata kuskia/roudareita. |
poppamies 23.10.2009 18:55:43 | |
---|
Thefish: Kehut lähtee iso-D:lle. Harvempi tuon aikakauden artisteista ajelee itse omaa keikkabussiansa ja roudaa. Vellipöksyt vois ottaa oppia moisesta. Iso D on todella hyvätapainen artisti. Ei mitään diivailua. Oltiin samalla keikalla ja bändipalaverissa ennen keikkaa iso D vain totesi että te saatte päättää käytännön järjestelyistä ja hän tekee niin kuin sanotte. G strings are for strippers! |
jon lord 23.10.2009 21:30:22 | |
---|
Thefish: Kehut lähtee iso-D:lle. Harvempi tuon aikakauden artisteista ajelee itse omaa keikkabussiansa ja roudaa. Vellipöksyt vois ottaa oppia moisesta. Laivalla oltiin joskus yhtaikaa ja messissä aina moikkasi ja kysyi miten on mennyt. Muutaman kerran olen kompannut ja herrasmies oli silloinkin. Itse rakensi lisälavat ja valot ja äänen sun muut. COVS jäsen N.o 3 |
kuunsirppi 25.10.2009 09:13:25 | |
---|
poppamies: Laulajan kirkkokeikka toimi satasella! Laulu aivan timangia. Myös basistille ja pianistille erikoismaininta ja papukaijamerkki. Kiitos poppis :o) Vaikka mentiin mun äänialan ylärajoilla noissa yhteislauluissa, niin meni ne sitten jotenkin. Omat laulut olikin ihan sopivalta lentokorkeudelta Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Pete V. 01.11.2009 14:00:39 (muokattu 01.11.2009 14:02:37) | |
---|
Osuin eilen sattumalta kuuntelemaan Gebardi'a, onpa oikein tosikova bilebändi! Ja, amatimiehiä kaikki tyynni! Erityisesti huomioni kiinnittyi laulusolisteihin, Visa ja Pasi, jotka vuorottelivat keskenään solisteina ja basisteina, sekä myös trp-Pasin räväköihin laulutulkintoihin, ja useammankin bändiläisen taustalaulun korkeaan tasoon! Kannattaa ehdottomasti käydä kuuntelemassa, jos kohdalle osuu ... tekevät keikkaa kuulemma myös XXL -kokoonpanolla, 16 henk. ... http://www.gebardi.com |
Martso 01.11.2009 14:39:04 | |
---|
Pete V.: Osuin eilen sattumalta kuuntelemaan Gebardi'a, onpa oikein tosikova bilebändi! Ja, amatimiehiä kaikki tyynni! Erityisesti huomioni kiinnittyi laulusolisteihin, Visa ja Pasi, jotka vuorottelivat keskenään solisteina ja basisteina, sekä myös trp-Pasin räväköihin laulutulkintoihin, ja useammankin bändiläisen taustalaulun korkeaan tasoon! Kannattaa ehdottomasti käydä kuuntelemassa, jos kohdalle osuu ... tekevät keikkaa kuulemma myös XXL -kokoonpanolla, 16 henk. ... http://www.gebardi.com Siinä on ollut ilo aina välillä käydä tuurailemassa. Mukavia immeisiä kaiken lisäksi. |
Pete V. 01.11.2009 14:43:46 | |
---|
Martso: Siinä on ollut ilo aina välillä käydä tuurailemassa. Mukavia immeisiä kaiken lisäksi. OK, hienoa! Palailen pikana. |
manjaana 01.11.2009 16:46:03 | |
---|
Martso: Siinä on ollut ilo aina välillä käydä tuurailemassa. Mukavia immeisiä kaiken lisäksi. tuuraileppas joulukuun Baltic niin satutaan kerrankin samaan puattiin ;) -diu diu- |