BigPapa 17.10.2009 18:02:18 (muokattu 17.10.2009 18:05:54) | |
---|
Juhlan kunniaksi pisteet seuraaville ammattiluokan muusikoille. Olen iloinen ammattiluokan muusikoiden puolesta...8O Soundit, taimit, fraseeraukset ja bendit kohillaan... Näitä meidän muiden on syytä harjoitella ankarasti... For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
arc 17.10.2009 18:41:13 | |
---|
Ollaanpas sitä katkeria. |
BigPapa 17.10.2009 19:06:35 (muokattu 17.10.2009 19:15:11) | |
---|
arc: Ollaanpas sitä katkeria. Minkäs minä sille voin jos olet katkera. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
padaa@dadaa! 17.10.2009 19:42:09 | |
---|
Jälleen popcornit esiin |
BigPapa 17.10.2009 19:44:34 | |
---|
LeoFender: Jälleen popcornit esiin Meinasit alkaa leffaa katteleen? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Väsykäsi 17.10.2009 20:02:14 | |
---|
BigPapa: Meinasit alkaa leffaa katteleen? Eikun muusinettiä lukemaan. Wallesmanni lähti lukulomalle ja palaa kun on opetellut käytöstapoja. Laiskuus ei oikein käy perusteluksi tulla uhoamaan muille.
Mod Huom |
padaa@dadaa! 17.10.2009 20:19:48 | |
---|
BigPapa: Meinasit alkaa leffaa katteleen? Joo, leffan nimi on "Komodo Goes Roots -palsta". Roeloeloe productions presents. Directed by Henry Lake. |
BigPapa 17.10.2009 20:23:26 | |
---|
LeoFender: Joo, leffan nimi on "Komodo Goes Roots -palsta". Roeloeloe productions presents. Directed by Henry Lake. Mjaah, mää taasen aattelin kattella teemalta italowesternin Django. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Tuomo_ 17.10.2009 20:23:56 (muokattu 17.10.2009 20:24:27) | |
---|
Olen iloinen ammattiluokan muusikoiden puolesta...8O Näitä meidän muiden on syytä harjoitella ankarasti... En kyllä tarkoittanut omalla arvioinnilla loukata ketään, mutta näiden miesten soitto vain kolahti tällä kertaa. Enkä jaksanut nyt analysoida muiden soittoa tarkemmin. Joskus itsekin on vähän väsynyt ja alamaissa. Sorry. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
BigPapa 17.10.2009 20:26:35 | |
---|
tahtah: En kyllä tarkoittanut omalla arvioinnilla loukata ketään, mutta näiden miesten soitto vain kolahti tällä kertaa. Enkä jaksanut nyt analysoida muiden soittoa tarkemmin. Joskus itsekin on vähän väsynyt ja alamaissa. Sorry. Ei muutakin kanava teemalle ja westernin kimppuun. # 21.00Teemalauantai: Italowestern # 21.00He eivät tunteneet armoa # 22.26Django - kostaja (K15) For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
krk 17.10.2009 20:43:29 | |
---|
tahtah: Juhlan kunniaksi pisteet seuraaville ammattiluokan muusikoille. Tarkasti ottaen tämä lausuntohan ei muuten ole poissulkeva "ammattiluokan" suhteen, vain pisteiden suhteen. Mutta aika hienoja vetoja oli taas. Erityisesti pidin mm. BigPapan ensimmäisen kierroksen tyylikkäästä meiningistä ja Kuhan kestävästä kehityksestä. |
tahtah: En kyllä tarkoittanut omalla arvioinnilla loukata ketään, mutta näiden miesten soitto vain kolahti tällä kertaa. Enkä jaksanut nyt analysoida muiden soittoa tarkemmin. Joskus itsekin on vähän väsynyt ja alamaissa. Sorry. Omaa mielipidettä ja näkemystä ei kannata pahoitella. Pidä niistä kiinni, ole niistä ylpeä ja seiso niiden takana. Kukaan ei voi kertoa sinulle, mikä sinulle on parasta, ja mistä sinä pidät, ne on sinun omaisuutta. Sinulla on oikeus mielipiteeseen - myös väsyneenä ja alamaissa. Mielestäni arvioinnissasi ei ollut mitään loukkaavaa. |
Tuomo_ 17.10.2009 21:16:37 (muokattu 17.10.2009 22:00:44) | |
---|
Omaa mielipidettä ja näkemystä ei kannata pahoitella. Pidä niistä kiinni, ole niistä ylpeä ja seiso niiden takana. Kukaan ei voi kertoa sinulle, mikä sinulle on parasta, ja mistä sinä pidät, ne on sinun omaisuutta. Sinulla on oikeus mielipiteeseen - myös väsyneenä ja alamaissa. Mielestäni arvioinnissasi ei ollut mitään loukkaavaa. Näinhän se on. Mulle tämä skabailu on ollut henkireikä duunin vastapainoksi. Totta on myös se, että pitäisi jaksaa antaa kaikille palautetta soitosta. Mielestäni jokainen, joka osallistuu tosissaan kisaan, on asialliset kommentit ansainnut. Edit: Lisäsin muutaman kommentin muillekin... Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
MaQ 17.10.2009 22:37:52 | |
---|
Mielestäni jokainen, joka osallistuu tosissaan kisaan, on asialliset kommentit ansainnut Hyvin sanottu! Kommentit on homman juju ainakin niille jotka koittaa soitossaan kehittyä ja edistyä. Pallinaamat on jo sillä tasolla että tietävät itsekkin. Sen verran lie narsisteja kuitenkin että kehut aina kelpaa ja muista purnataan :) |
padaa@dadaa! 17.10.2009 23:14:10 | |
---|
tahtah: LeoFender: Eteenpäin on menty soitossa. Rauhallisuutta lisää ja timeen huomiota, alkaa soitto kulkea. Soundi oli ok.
Jotain positiivista sentään näissäkin pökäleissä joita skaboihin ulostan vaikkei ketään kiinnostakaan. |
Grugi 18.10.2009 00:42:54 (muokattu 18.10.2009 10:53:07) | |
---|
Eiköhän se ole niin että jos tänne omia tuotoksiaan julkasee niin pitää kestää myös palaute, oli se sitten hyvää tai ei niin hyvää. Mä olen ainakin saanut ihan rakentavaa palautetta kun mun soitto on niin amatöörimäistä ja sitähän mä olen. Parasta näissä skaboissa on se että soittaa jotakin ja sillä hyvä, kaikkia ei kuitenkaan voi miellyttää. SDMF |
padaa@dadaa! 18.10.2009 02:01:03 | |
---|
Palautehan on tervetullutta varsinkin rakentava. Mutta ketään miellyttääkseni en mitään äänittele. |
blaekie 18.10.2009 11:50:18 (muokattu 18.10.2009 11:54:12) | |
---|
Tän aamun hesarissa Hurriganes elokuvan arvosteluteksti (Vai pitäiskö sanoa "Remu Elokuvan"), tulee Neloselta. "Surullisimman hahmotuksen saa Trion herkin, lahjakkain ja älykkäin jäsen Albert Järvinen, josta tehdään pilkattu pelle" . , aika köyhä leffa on joo. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
padaa@dadaa! 18.10.2009 12:19:57 | |
---|
blaekie: Tän aamun hesarissa Hurriganes elokuvan arvosteluteksti (Vai pitäiskö sanoa "Remu Elokuvan"), tulee Neloselta. "Surullisimman hahmotuksen saa Trion herkin, lahjakkain ja älykkäin jäsen Albert Järvinen, josta tehdään pilkattu pelle" . , aika köyhä leffa on joo. En tykännyt ollenkaan. Päällimmäisinä jäivät mieleen kuvasta "Vantaa 50-luku" ja Remun huonosti istuva tekoparta ja veitsellä leikattu pälvikalju. Mukana myös kotimaisten elokuvien pakollinen ähellys(pano)kohtaus. Paras musikaalielämäkerta mitä olen tässä nähnyt on Dylanista kertova I'm Not There, joka on hyvä juuri siksi että se luopui suurimmasta osasta elämäkertaelokuvan sääntöjä. |
nipatzki 18.10.2009 12:20:30 | |
---|
blaekie: Tän aamun hesarissa Hurriganes elokuvan arvosteluteksti (Vai pitäiskö sanoa "Remu Elokuvan"), tulee Neloselta. "Surullisimman hahmotuksen saa Trion herkin, lahjakkain ja älykkäin jäsen Albert Järvinen, josta tehdään pilkattu pelle" . , aika köyhä leffa on joo. jep. meiksi ei oikein sulattanu kans sitä ku kävin sen pari vuotta sitte kattomas Ride On Mules. |