Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kraka - Kaunotar ja pelkuri
1
Veepee
17.10.2009 15:17:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keskustelu alkakoon Kraka-yhtyeen uudesta levystä, joka ilmestyi aikaisemmin tällä viikolla. Jonkin verran radiosoittoa saaneet pari sinkkua (tähdenlentoja & kaunotar ja pelkuri) olivat ainoat kokemukseni bändistä, kunnes levy paukahti Spotifyhin. Pari kertaa pyöräytin levyn läpi ja olin myyty. Upea mahtipontinen kokonaisuus ja haastavia sovituksia. Hienointa levyllä on laulajan poikkeuksellinen äänenkäyttö. Vastaavaa ei ole hetkeen tullut itselle vastaan, ainakaan suomalaisessa musiikissa. Musiikista voi kuulla häivähdyksiä Kentistä ja Mewistä..ei ollenkaan huono asia. :)
 
Löytyykö M.netin tr00 rokkipoliiseista ketään, joka uskaltaa myöntää tykkäilevänsä, vaikka Tähdenlentoja-sinkku soitettiinkin Novalla lähes puhki..? :)
 
MYYDÄÄN: Carvin Nomad 30w putkicombo ja Gretsch electromatic double jet (silver).
Mysli
17.10.2009 17:10:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mää en kyl tykkää. Emmää oo rokkipoliisikaa silti. No en tiiä, anteeks.
 
Think twice before you speak and you`ll find everyone talking about something else.
Simo78
17.10.2009 20:15:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole tr00 enkä edes rokkipoliisi, mutta se yksi biisi mistä videonkin ovat tehneet ei tippunut ei sitten yhtään. Suoraan sanoen oli aika hirveä kappale. Etenkin aloittajan mainitsema laulaja ei kuullostanut mun korvaan hyvältä...
 
SSilver
17.10.2009 23:15:47 (muokattu 17.10.2009 23:15:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veepee: Musiikista voi kuulla häivähdyksiä Kentistä ja Mewistä..ei ollenkaan huono asia. :)
 
Mun mielestä nää ei ole enää mitään häivähdyksiä.. Mutta eihän se haittaa, ihan toimivaa kamaa tuo on. Skandinaavinen taiderock Suomesta on mulle ainakin uus juttu ;)
 
hahuusko
17.10.2009 23:36:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkäsin aikoinaan poikien ekasta levystä ja pitihän tuo uusinkin käydä kuuntelemassa, kun Spotifystä löytyy. Hmm, onhan tuo komean kuuloista meininkiä mutta ehkä vähän liiankin hiottua ja hieman hampaatonta? Ihan meneviä ralleja kuitenkin, ei ihmekään että radiossa soi.
 
Fonisoul_
21.10.2009 00:00:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tykkään kyllä tästä. Levyllä on useampi todella hyvä raita, muitakin kuin radiossa puhki soitettu nimibiisi. Todella hienoja sovituksia ja mulle laulaja uppoaa kyllä. Soundimaailma on kyllä sliipattu mutta mikäpä ei nykyään olisi.
 
Krakan edellinenkin levy Fragile on muuten hyvä. Ei löydy Spotifystä mutta kannattaa tutustua ainakin jos tästä uudesta tykkää. Ehkä vähän suoraviivaisempaa ja ei ihan niin radiokamaa, mutta mageita sovituksia ja basistinkin taidot pääsee enemmän esiin.
 
Soul with a capital "S"...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «