Mikael 14.10.2009 13:39:47 | |
---|
Juho L: Voi olla. Tuotan profittia, kun en mene sinne tekemään paskoja laitteita. Hoho. Ehkä se oli griinpiissilltä... Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Nyt on GAS. Pahemman laatunen. Tulee varmaan vielä kalliiksi, mutta ei se mitään. Jos sais pitkästä aikaa tuotettua jotain potentiaalista ja jättäs räpellykset vähemmälle. Here I come again! "Funkin up tonight!" |
Mikael 17.10.2009 00:14:34 (muokattu 17.10.2009 00:15:00) | |
---|
samulijp: Nyt on GAS. Pahemman laatunen. Tulee varmaan vielä kalliiksi, mutta ei se mitään. Jos sais pitkästä aikaa tuotettua jotain potentiaalista ja jättäs räpellykset vähemmälle. Here I come again! Mullon kans. Pitäis saada uudet vähän fiinimmät monitorit tohon gensujen rinnalle... Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Mikael 17.10.2009 00:32:24 (muokattu 17.10.2009 00:32:44) | |
---|
Hitto että Jethro Tull oli aikanaan kova bändi. Mulla on tässä menossa neljäs jo levy tänä iltana (Aqualung) kronologisessa järjestyksessä (This Was, Stand Up, Benefit...) aivan mahtavaa! Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Mika Torvinen 17.10.2009 01:13:54 | |
---|
Mikael: Hitto että Jethro Tull oli aikanaan kova bändi. Mulla on tässä menossa neljäs jo levy tänä iltana (Aqualung) kronologisessa järjestyksessä (This Was, Stand Up, Benefit...) aivan mahtavaa! Miten niin oli? Onhan se vieläkin, ainakin mun mielestä. Kyllä mä ainakin nautin täysillä viime maaliskuun keikasta! Barre oli ainakin elämänsä kunnossa! Ei sillä, kyllähän se 70-luvun tuotanto parasta on. A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins |
Epämuusikko 17.10.2009 16:10:57 | |
---|
Muilla palstoilla viimeaikaiset levyostokseni tuskin herättäisivät vastakaikua: Tears for Fears - Sowing the seeds of love Daniel Lanois - Acadia Bruce Hornsby - A night at the town DVD "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Mikael 17.10.2009 17:37:49 (muokattu 17.10.2009 17:42:43) | |
---|
Mika Torvinen: Miten niin oli? Onhan se vieläkin, ainakin mun mielestä. Kyllä mä ainakin nautin täysillä viime maaliskuun keikasta! Barre oli ainakin elämänsä kunnossa! Ei sillä, kyllähän se 70-luvun tuotanto parasta on. Mä oon nähnyt kans pari kolme kertaa tässä 2000-luvulla ja onhan se ihan viihdyttävä livenä vieläkin, mut vähän sama fiilis kuin monen muunkin tosi pitkäikäisen bändin kanssa - jonka kulta-aika on mennyt jo vuosia sitten - et ihan kun bändi olis ikäänkuin cover itsestään. Heavy Horses (1978) oli mun mielestä viimeinen hyvä levy. Sen jälkeen on tullut lähinnä kiusallista matskua... Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Notefix 17.10.2009 20:08:51 | |
---|
Tears for Fears - Sowing the seeds of love Daniel Lanois - Acadia Bruce Hornsby - A night at the town DVD Mä diggaan noista kaikista, mikä tuskin lienee yllätys. "Layers of layers of shit!" |
Mikael 17.10.2009 20:10:21 | |
---|
Epämuusikko: Daniel Lanois - Acadia Mulla ei oo kokemusta kun tästä, mut on kyl hienoa musaa. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Epämuusikko 17.10.2009 20:41:50 (muokattu 20.10.2009 15:28:06) | |
---|
Notefix: Mä diggaan noista kaikista, mikä tuskin lienee yllätys. Arvasin. Syleilkäämme. edit. Olen nyt kuunnellut "End of the innocence"-kappaleen varmaan viisi kertaa putkeen. edit2: Syöksykierre pahenee. Voin sanoa: pidän Bruce Hornsbystä tällä hetkellä todella paljon. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Mika Torvinen 23.10.2009 23:04:37 | |
---|
Mikäs tää nyt on? Melkein viikon jo ollut hiljaista. Heräilkääpäs, se on kalsarit nyt! A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins |
Mikael 23.10.2009 23:19:56 | |
---|
Mika Torvinen: Mikäs tää nyt on? Melkein viikon jo ollut hiljaista. Heräilkääpäs, se on kalsarit nyt! Kunpa oliskin. Huomenna Piatariin pistokeikalle... huh huh mitä byrokratian riemujuhlaa on ollut pari viikkoa. Onneks ens viikko lomaa. Positiivesena asiana huomasin että mun naapurikaupan hyllyltä löytyy Dixie-bisseä! Pakko käydä ostamassa laatikollinen ja muistella Bourbon Streettiä :D Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
samulijp 26.10.2009 12:42:44 | |
---|
Kävin kalsari pienokonsertissa. Kaksi ranskalaista pisti Staikkareilla parastaan, samaan aikaan. Yllättävän rokkia paikoitellen. Ihan mielenkiintoinen tuttavuus. Ootteko muuten törmänneet uuteen miditettyyn Berttaan? Kuulemma huoltovapaampi ja siis tietenkin kaupan uusi peli. Soundas ihan rouheelta, mitä nyt nopeesti testasin musamessuilla. Hemmetin hyvä tatsi. "Funkin up tonight!" |
Mikael 26.10.2009 12:59:48 (muokattu 26.10.2009 13:31:12) | |
---|
samulijp: Kävin kalsari pienokonsertissa. Kaksi ranskalaista pisti Staikkareilla parastaan, samaan aikaan. Yllättävän rokkia paikoitellen. Ihan mielenkiintoinen tuttavuus. Mä olin eilen Pietarin Filharmonian isossa salissa (rso:n vierailukonsertti) ja tulipa todistettua, että tollanen kenkälaation mallinen sali voi olla ihan mahtava. Parhaita saleja mitä on tullut kuultua. Tuntuu vähän oudolta et nykyään seleista tehdään väkisin jotenkin kryptisen muotoisia, mut sit tollanen vanha kenkälaatikko pesee ne 6-0 :D Kuuntelin myös ekaa kertaa Saariahoa (Leino-laulut) ja musta tuli fani heti. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Bronks 26.10.2009 16:37:08 | |
---|
samulijp: Ootteko muuten törmänneet uuteen miditettyyn Berttaan? Kuulemma huoltovapaampi ja siis tietenkin kaupan uusi peli. Soundas ihan rouheelta, mitä nyt nopeesti testasin musamessuilla. Hemmetin hyvä tatsi. Samaa yksilöä kokeillut. Kova on ja kaunis. Ja kallis. Don't take me serious, I'm just playing. |
Mikael 26.10.2009 22:39:21 | |
---|
Jee! Meitsi lähtee ens kuussa työmakalle Afrikkaan :D Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
poppamies 26.10.2009 23:18:53 | |
---|
Mikael: Jee! Meitsi lähtee ens kuussa työmakalle Afrikkaan :D Kerronpa tähän väliin mitä minun työkaverille sattui. Oli kans työmatkalla afrikassa. Joku mitättömän pieni loinen oli mennyt sormesta sisälle. Matkalla ei vielä tullut mitään ongelmia. Kotona sitten nousi kuume. Kun kuumeilu loppui ilmeni että tämä valokuvaaja kollegani oli tullut yliherkäksi valolle taudin seurauksesta. Piti olla 3 kk pimeässä huoneessa. Jopa hehkulampuista ja loistepukista iho "paloi" puhumattakaan päivänvalosta. Puolen vuoden päässtä pystyi liikkumaan ulkona kunhan keho oli kunnolla peitetty, lierihattu päässä ja käsineet käsissä. Asenne oli kuitenkin kohdallaan valokuvajakolleegallani. Totesi vain että "on se hyvä että on jotain valoherkkää tällaisena digitaaliaikana". G strings are for strippers! |
isojussi 27.10.2009 02:36:50 (muokattu 27.10.2009 02:37:08) | |
---|
Mikael: Jee! Meitsi lähtee ens kuussa työmakalle Afrikkaan :D Haista.... ei vaan - oikeesti onnea! Kai saa vähän olla kateellinen. Sillai hyvässä mielessä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jon lord 27.10.2009 08:07:33 | |
---|
Mikael: Jee! Meitsi lähtee ens kuussa työmakalle Afrikkaan :D Kerronpa tässä jutun 80-luvun formulakisojen Etelä-Afrikan kisojen ajajakokouksesta ( silloin niitä vielä pidettiin ). Kilpailun päällikkö oli pitämässä kokousta ja kertasi lippuja, kuskit haukottelivat kyllä nää tiedetään. Yhtäkkiä Alain Prost kysyi että mitä tehdään kun ruskea lippu näytetään? Toimitsija alkoi ihmetellä ääneen; mikä ihmeen ruskea lippu, mitä se tarkoittaa? Siihen Prost vastasi: se tarkoittaa sitä että kuskin maha on sekaisin. COVS jäsen N.o 3 |
Mikael 27.10.2009 11:56:36 | |
---|
Hehe! Matkaan siis Ghanan ja Togon läpi Beniniin mistä on peräisin Voodoo joka voi edelleen maassa paksusti... zombina sit takas :D Ennen ei ollut mitään - nyt on. |