foof 13.10.2009 17:56:19 | |
---|
Jankku: Jos hommais ton Canal + sportin. Mutta onko esim. Serie A:n ja La Ligan ottelut selostettu suomeksi? Entäs Ruåtsin Elitseries? Jos ei ole, niin onko niissä soomenkeelista tekstitystä? (Oma Italiani on aika huono ;)) Serie A ja La liga on selostettu joko suomeksi tai englanniksi. Kiekkoa en katso, mutta ainakin useimmat Allsvenskanin futispelit on selostettu ruotsiksi. |
Jankku 13.10.2009 18:02:16 | |
---|
foof: Serie A ja La liga on selostettu joko suomeksi tai englanniksi. Kiekkoa en katso, mutta ainakin useimmat Allsvenskanin futispelit on selostettu ruotsiksi. Mahti homma! Pitääpä tilailla ennen ens vlopun kierrosta :) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
DJKaaos 13.10.2009 19:19:40 | |
---|
Jankku: Jos ei ole, niin onko niissä soomenkeelista tekstitystä? Ei ole ja varmaan ihan hyvä niin. Harvemmin noita selostuksia missään tekstitellään ja aika vaikeaahan se olisikin, etenkin kun pelit tulevat pääsääntoisesti suorina lähetyksinä... puhumattakaan siitä, että joku oikeasti haluaisi lukea selostusta?? Minä olen minä. |
Jankku 13.10.2009 19:49:25 | |
---|
djKaaos: Ei ole ja varmaan ihan hyvä niin. Harvemmin noita selostuksia missään tekstitellään ja aika vaikeaahan se olisikin, etenkin kun pelit tulevat pääsääntoisesti suorina lähetyksinä... puhumattakaan siitä, että joku oikeasti haluaisi lukea selostusta?? Aivan, totta turiset. Kaikkeen tottuu... Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
DJKaaos 14.10.2009 17:31:24 | |
---|
Tänään olisi sitten tuo Saksa-Suomi. Ihan mielenkiintoinen peli ennakkoasetelmiltaan, vaikka panosta ei kummallakaan ole. Kiva nähdä miten maajoukkueemme nuorukaiset pysyvät pelissä mukana tänä iltana. Lammas saanee 100 maaottelua täyteen. Maalilla voisi vaikka sitä juhlistaa. Minä olen minä. |
losalvaros 14.10.2009 19:28:04 | |
---|
No maalinhan se teki! "You're no one unless you're difficult". |
Seppo_Howitzer 14.10.2009 19:56:11 | |
---|
Hienoa peliä Suomelta tuo eka puoliaika. |
DJKaaos 14.10.2009 20:01:13 | |
---|
Turpaan tulee kuitenkin, vaikka tuo 1. jakso olikin kaunista. Minä olen minä. |
Henkka370 14.10.2009 20:52:24 | |
---|
Hah 1-1. 89 minuutilla Saksa tasoitti. SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
Musiikkimasiina 14.10.2009 20:55:11 | |
---|
Eipä oo vittu tasapeli tuntunu ikinä näin häviöltä. Ei huhhuh. Suomelta ihan loistavaa peliä koko ajan, ja täysin pullamaali Saksalle. Ei saatana. Taiteilija ei naura, vaan itkee. |
Hargon 14.10.2009 20:58:42 (muokattu 14.10.2009 21:15:11) | |
---|
Vittu saatana. Joka jumalan kerta se pitää mokata. En olisi uskonut, että ns. merkityksetön tappio voi näin kyrsiä. No, ehkä osansa tekee se, että pitkäveto olisi Suomen voitolla tuonut hilloa. EDIT: Olikohan tää nyt sitten Litmasen viimeinen? Litti vaihtoon -> Saksa tasoitti. Mä en käsitä mikä hinku Bäxterillä on vaihtaa Litti pois viimeisillä minuuteilla. Litin parhaita puolia on kuitenkin juuri sellainen rauhallisuus, jota tuollaisessa Saksa-myllytyksessä tarvittaisiin. Suomi johti näissä karsinnoissa Saksaa vastaan neljä kertaa ja joka kerta sössittiin. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
Black Star 14.10.2009 22:00:47 | |
---|
Onneks ryssittiin alppimaassa niin ei haitannu eiksnih ;) koska Venäjähän pelas tasurin... maaliero oli kyl yli kymmenen meikäläisiä parempi eli ei vissiin olis voitotkaan lohduttanu? vituttaa silti. "Book them and they will come" |
reverend 14.10.2009 22:12:10 (muokattu 14.10.2009 22:14:43) | |
---|
Ei kisapaikkaa hävitty alpeilla, vaan molemmissa Venäjä-peleissä, sen verran luokattomia esityksiä olivat. Ja mikäli Venäjällä olisi ollut tänään panosta pelissä, he olisivat kyllä ihan varmasti voittaneet Azerit. Ja kaksi tasapeliä Saksasta on oikeasti hyvä suoritus, harmittaa vain vähäsen kun molemmissa peleissä oli voittokin otettavissa. Seuraaviin karsintoihin sitten olisi toivelistalla hieman helpommat joukkueet kuin näiden karsintojen kaksi jalkapallojättiläistä Saksa ja Venäjä. |
DJKaaos 14.10.2009 23:06:49 | |
---|
reverend:Ja mikäli Venäjällä olisi ollut tänään panosta pelissä, he olisivat kyllä ihan varmasti voittaneet Azerit. Ja kaksi tasapeliä Saksasta on oikeasti hyvä suoritus Tuo ylin lause pätee yhtä hyvin tämän päiväiseen Saksaan. Kunniaa toki Suomen kypsälle esitykselle, mutta jos Saksa olisi pelannut kisapaikasta, esitys olisi ollut toista luokkaa. Jos vertaa tätä peliä ja sitä viime syksyn Saksa-peliä, niin tämähän oli melko höntsä siihen verrattuna, intensiivisyys ja draivi aivan toista luokkaa viime syksynä. Joka tapauksessa kaksi tasuria Saksaa vastaan karsinnoista on hyvä tulos, olipa kyseessä kuinka merkityksetön viimeinen peli tahansa. Lisäksi tämä jatkoi Suomen hyvien Saksa-pelien sarjaa ihan mukavasti. Olemme kohdanneet Saksan viimeisen 11 vuoden aikana seitsemän kertaa ja hävinneet vain kaksi kertaa (molemmat tappiot vuonna 1999). Minä olen minä. |
Jankku 15.10.2009 18:06:24 (muokattu 15.10.2009 18:07:11) | |
---|
Hommasin ton Canal + Sport paketin. Mutta mutta, mikäs tämä juttu on että Sport 2 kanava ei näy tiistaisin eikä torstaisin klo.18-21? Kanvan "inforuudussa" lukee että "Antenniverkossa lähetyskatkos tiistaisin ja torstaisin klo.18-21. Lue lisää canalplus.fi". Juuri kun olin ottamassa hyvän asennon kotisohvalla, nauttiekseni ManU - Sunderland kamppailusta, lähetys katkeaa. Pöyristyttävää. Onko muilla Antennitalouksilla sama ongelma? Yritin netistä "googlailla" ongelmaa mutta en löytänyt asiasta mitään, enkä myöskään kotisivuilta. Jos jollain on tietoa asiasta niin olisin onnellinen jos joku voisi briiffata meikällekin tuon asian ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
reverend 15.10.2009 18:35:15 | |
---|
Jankku: Hommasin ton Canal + Sport paketin. Mutta mutta, mikäs tämä juttu on että Sport 2 kanava ei näy tiistaisin eikä torstaisin klo.18-21? Kanvan "inforuudussa" lukee että "Antenniverkossa lähetyskatkos tiistaisin ja torstaisin klo.18-21. Lue lisää canalplus.fi". Juuri kun olin ottamassa hyvän asennon kotisohvalla, nauttiekseni ManU - Sunderland kamppailusta, lähetys katkeaa. Pöyristyttävää. Onko muilla Antennitalouksilla sama ongelma? Yritin netistä "googlailla" ongelmaa mutta en löytänyt asiasta mitään, enkä myöskään kotisivuilta. Jos jollain on tietoa asiasta niin olisin onnellinen jos joku voisi briiffata meikällekin tuon asian ;) UrhoTV:n keppitappelulähetykset vie antenniverkon kaistan tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. http://www.canalplus.fi/urhotvjasmliiga , www.urhotv.fi |
Jankku 15.10.2009 18:38:48 | |
---|
Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Jankku: Ei voi olla totta, uskomatonta. Siis vaikka ei olisi tilannut koko UrhoTV:tä? On se hienoa... Urho on vuoden TV-kanava! Ehkä kahdenkin... SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
Simo78 15.10.2009 21:21:02 | |
---|
Tim Sparv oli kyllä Saksa pelin paras pelaaja! Muutenkin nuori keskikenttä oli hyvä, Porokara nopeudellaan hyvä laidalla. Losa vielä kuntoon ja siihen kymppipaikalle. Tainiolla ja Väykällä alkaakin olee ens karsinnoissa tiukempaa saada peliaikaa. Varsinkin jos ottaa huomioon minkälaisia lasinilkkoja ovat:-D |
Simo78 17.10.2009 12:54:19 | |
---|
Veikkauksia kuka se tänään vie veikkausliigan mestaruuden? Mä nyt pistän TPS ihan sen takia, että Rautiaiselle se kuuluis, kun uskaltaa puhua vaikka aina kukaan ei sitä haluaisikaan:-D |