Aihe: tallentimet/raiturit ja mitä niitä onkaan
1
hauta
03.03.2004 10:14:10
Tervehdys!EN tiedä näistä varmaan on jauhettu jo täällä kyllästymiseen,mutta en ole täällä aikaisemmin pyöriny.Ongelma olisi tälläinen:Soitan akustista,ei mitään kummallisia koukeroita.Tarkoitus olisi harjoitella & yrittää saada omat "MESTARITEOKSET" tallennettua ja aluksi kavereiden "iloksi" korville soitettua.Akustisen lisäksi kaikenmaailman kilkuttumia ja kolkuttimia, ei oikeita rumpuja/bassoja ainakaan aluksi.Vähän daven vanhemman matskun tyylistä kazoo/juutalaisharppu/laulu/suuäänet jne.Eli aluksi aika pelkistettyä ja nälkä kasvaa syödessä?Taidot niin ?Mutta asiaan Nää kaiken maailman raiturit sun muut.minkä ostaisit sinä jos hinta olisi 500-1000 euron välillä?Tietokonetta en omista,enkä varmaan ostakaan miten oleellinen se on näissä systeemeissä?Niin cd:lle ne pitäis kait saada,vai onko analoginen jo auttamasti out?Oon tsiigaillu Fostex vf 80, BR1180, tascam mitä vielä?Oon ymmäränyt näissä digitaaleissa jäljen olevan aika hyvää,Oon kokellu 15 vuotta sitten jotain kasetti systeemii eli oon näista ihan pihalla.Eli ei mitään liian tekniikkaa mutta ei ihan karvalakkiakaan.Jos tästä jäi jotain oleellista puuttumaan, kysy.Kyselisin nimenomaan niiltä jotka näitä käyttää,senhän tietää kun kauppaan meet se on hyvä mikä hyllyssä on.(kärjistetysti)Kiitos etukäteen avustasi.
Antti1
03.03.2004 10:56:55 (muokattu 03.03.2004 10:57:45)
Mun ehdotus olisi Yamahan AW16GCD. Siinä on 16 raitaa ja polttava asema. Hinta menee tuohon johonkin tonniin muistaakseni.

EDIT: Ja tuo 16 sen takia, ettei raidat lopu ihan heti kesken. Kahdeksan kun ei kuitenkaan ole loppujen lopuksi kovin paljoa näissä hommissa.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)