Dumb 03.03.2004 13:19:45 | |
---|
Ostin eilen käytettynä "TubeWorks MV-964" Mosfet vahvistimen. Tehoja löytyy 2x80w tai sillattuna 100 wattia. Sama pääte löytyy minultakin! Onko tuo se uudempi (valkoiset tekstit) vaiko vanhempi (keltaiset tekstit)? Itselläni on tuo vanhempi malli (josta olen tekstit teipannut piiloon kun se keltainen väri on niin kauhea) ja hyvinhän tuo pelaa. Minun käytössäni saisi vaan olla tehoa aavistuksen enemmän, mutta ihan hyvin on hommansa hoitanut silti! Tuossa päätteessä on myös se hyvä puoli, ettei se ole kooltaan mitenkään kauhean suuri. Jää räkin takaosaan mukavasti tilaa. |
Jos olet edelleen sitä mieltä, että siinä on true bypass niin kerro mistä tiedät. Paketissa lukee ja singaali kulkee pedaalin läpi vaikka virtaa ei tulisi laiteeseen. MONO SOUND |
Jäärä 03.03.2004 14:18:34 | |
---|
Harmony-centrallin arvioissa monet käyttäjät kertovat sen värittävän ääntä aika runsaastikkin. Mulla ei tunnu ainakaan värittävän. Tai voihan joku jotain huomata, mun puukorvat ei huomaa mitään. "Koneella on koneen tahti" |
Jormaz 03.03.2004 14:35:40 | |
---|
Miksi tää true-bypass on niin "speciaaliherkku", tai näin olen ainakin ymmärtänyt? Eikö se ole äärimmäisen helppo rakenteellinen ratkaisu jos ajatellaan että pedaali on joko "on" tai "off"? Onko true-bypass vain keino markkinoida kalliimpia malleja samasta laitteesta? Back to the 80's |
Aman 04.03.2004 12:27:27 | |
---|
Paketissa lukee ja singaali kulkee pedaalin läpi vaikka virtaa ei tulisi laiteeseen. No jos paketissa lukee true-bypass, niin on sitä sitten uskominen:) Hyvä homma. Tokihan signaali läpi pääsee ilman virtaakin, jos siinä on true bypass. Muuten en osaa sanoa. Ihminen se on muusikkokin. |
Aman 04.03.2004 12:31:53 | |
---|
Miksi tää true-bypass on niin "speciaaliherkku", tai näin olen ainakin ymmärtänyt? Eikö se ole äärimmäisen helppo rakenteellinen ratkaisu jos ajatellaan että pedaali on joko "on" tai "off"? Onko true-bypass vain keino markkinoida kalliimpia malleja samasta laitteesta? Sehän on käytännössä erittäin helppo ratkaisu, mutta silti sitä ei halvemman hintaluokan speduissa yleensä näy. Lieko syynä se, että halutaan myös ledi ilmaisemaan laitteen on/off tilaa ja se vaatii jo monimutkaisemman kytkimen, joka taas nostaisi tuotteen valmistuskustannuksia. Tämä on vain veikkaus, mutta kaipa se aika lähellä totuutta on. Viisaammat valistakoon. Ihminen se on muusikkokin. |
Aman 04.03.2004 12:36:12 | |
---|
Sama pääte löytyy minultakin! Onko tuo se uudempi (valkoiset tekstit) vaiko vanhempi (keltaiset tekstit)? Itselläni on tuo vanhempi malli (josta olen tekstit teipannut piiloon kun se keltainen väri on niin kauhea) ja hyvinhän tuo pelaa. Minun käytössäni saisi vaan olla tehoa aavistuksen enemmän, mutta ihan hyvin on hommansa hoitanut silti! Vanhempi malli, keltaiset tekstit. Eipä tuo keltainen väri ole vielä alkanut häiritsemään. Onneksi se ei ole kovin räikeä:) Ihminen se on muusikkokin. |