Aihe: Saw V
1 2 3 4 5
dipshit
14.10.2009 13:49:35
W-Man: Hieman infoa kuudennesta:

http://www.voice.fi/index.php?mw=sa … p;cat=26&tmpl=blog&cid=8366

Höh. Wammasta. Noita on aina hauska käydä kattomassa kaveriporukalla, mutta kaipa tääkin sitten pitää warettaa jos nuo alkavat nyt tuolla lailla pelleilemään.
Bluesmies
14.10.2009 13:55:42
Miksi _helvetissä_ ne tekee vielä näitä?!? Ykkönen oli jees, se olisi riittänyt.
apua-mies
14.10.2009 14:14:36
W-Man: Hieman infoa kuudennesta:

http://www.voice.fi/index.php?mw=sa … p;cat=26&tmpl=blog&cid=8366

jaahans,vain kolmessa kaupungissa ja tekstittämättömänä. eiköhän tää oo ihan hyvä juttu ja esimerkki siitä,että tää saw-franchise alkaa muistuttaa jo just näitä straight to dvd-roskaleffoja ja ö-luokan örvellyksiä. ei tällasen saastan pidä teatteriin päästäkään,suoraan dvd:lle vaan. kyllä tän kohtalo on mun mielestä enemmänkin sama ku jollain hellraiserilla nykyään,eli vuokraamoiden kauhuhyllyn alatasolle ilmestyy kerran vuodessa joku osa XI, koska ketään ei enää kiinnosta. toivottavasti tajuaisivat jo laittaa lopun sawillekin,en mä tosin tiedä että kuinka hyvin nää esim. jenkeissä pärjää lippuluukuilla nykyään. ehkä porukka joskus tajuaa...
Bluesmies
14.10.2009 14:15:45
Izzy: Ekassa ja tokassa oli vielä jotenkin ymmärrettävät juonet, kolmosessa ja nelosessa ei taida sellaisia edes olla? Ainakin itselläni meni niitä katsoessa ohi, nautin vain itseisarvoksi nousseesta goremässäilystä.

Kolmonen, nelonen ja vitonen oli aivan sekavaa haahuilua, eli käytännössä mitään juonia ei näissä ollut. Sama juttu täällä, että goremässäilyn katsoi ja that's it.
Bluesmies
14.10.2009 14:17:07
apua-mies: en mä tosin tiedä että kuinka hyvin nää esim. jenkeissä pärjää lippuluukuilla nykyään. ehkä porukka joskus tajuaa...

Sehän siinä onkin, ku ilmeisesti jokainen osa on pärjännyt aivan hemmetin hyvin lippuluukuilla, joka tosin on aivan käsittämätöntä.
Rattata
14.10.2009 14:21:02
Mua jostain syystä ärsyttää suunnattomasto tommonen markkinointityyli et jokainen jatko-osa on toistaan kohauttavampi, raaempi ym. Nyt on sitten pääosan esittäjä sanonu ettei pystynyt valmista leffaa katsomaan. Mitähän seuraavaks... ei sillä, en varmaan itekään pystyis katsomaan kun en tällaisten väkivallalla mässäilevien elokuvien suuri ystävä ole.
apua-mies
14.10.2009 14:23:02
Bluesmies: Sehän siinä onkin, ku ilmeisesti jokainen osa on pärjännyt aivan hemmetin hyvin lippuluukuilla, joka tosin on aivan käsittämätöntä.

joo,no ei kai näitä muuten tehtäis ellei leffat menestyis. miksihän sitten suomessa uus osa sai nyt ton linkin mukaisen kohtelun, jos kyseessä on menestyskonsepti... ollaanko suomessa jo opittu edellisestä osasta? :D
itsy
14.10.2009 14:29:13 (muokattu 14.10.2009 14:30:18)
odd: Mua jostain syystä ärsyttää suunnattomasto tommonen markkinointityyli et jokainen jatko-osa on toistaan kohauttavampi, raaempi ym.

Saweilla kun loppui tarjottava melko pian, eka osa oli hyvä leffa jännittävän ennakkoasetelmansa ja juonensa takia, muissa leffoissa sitä ollaan vain varioitu ja progressiivisesti lisätty väkivaltaa siinä samassa. Sisältö siinä kärsii, paitsi tietenkin jos ihmisille riittää että leffassa on vain ylenpalttista goreilua.
pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu
Bluesmies
10.12.2009 22:50:01
Katoin äsken SAW 6:sen.

Täys paska, joka tietenkään ei tullut yllätyksenä. Kuitenkin parempi, kuin susipaskat 3-5 osat. Mutta siis, täysin paska leffa, en suosittele kenellekään.
Decadetroll
11.12.2009 19:25:39
Bluesmies: Katoin äsken SAW 6:sen.

Täys paska, joka tietenkään ei tullut yllätyksenä. Kuitenkin parempi, kuin susipaskat 3-5 osat. Mutta siis, täysin paska leffa, en suosittele kenellekään.

quoted for the truth.
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat Mom don't like it, but he don't give a fuck Kids come running for satan's ice cream truck
markkuliini
12.12.2009 03:47:39 (muokattu 12.12.2009 03:47:47)

Bluesmies:
Miksi _helvetissä_ ne tekee vielä näitä?!? Ykkönen oli jees, se olisi riittänyt....

Bluesmies:
Katoin äsken SAW 6:sen.
Täys paska, joka tietenkään ei tullut yllätyksenä.

Masokistiluonne, otaksun. :D
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Bluesmies
12.12.2009 14:49:27
markkuliini: Masokistiluonne, otaksun. :D

Kyllä! :) Ei siis kyllä ihan mielenkiinnosta olen katsonut osat 4-6 vaikka kolmonen oli jo niin paska, että siinä kohtaa viimeistään tiesi, ettei loput voi olla millään tavalla hyviä. Kuten aiemmin totesin, goren vuoksi noi vilkasee, mutta ei noilla kyllä ole oikeiden elokuvien kanssa mitään tekemistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)