Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lisää tietoa setistäni
1
marchangel Miquel
11.10.2009 13:02:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä topic voisi toimia tällaisena, jossa voit lähettää esim. kuvia setistäsi ja saada aiheesta valaistusta muilta m.netin rumpaleilta.
 
Aloitan itse:
Pearl Export -setti kaikk tiedot profiilissa + kuvat.
ELi vuosimalli on hakusessa. Kertokaahan miltä vuodelta arvioitte setin olevan?
 
And how can we win When fools can be kings?
moderndrummer88
11.10.2009 13:28:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=160016 tässä ois tällänen.
 
Relaxin' At Camarillo...
kincy
11.10.2009 15:25:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon Export settisi arvelen olevan vm-97-2000? Muistelisin, että nuilla pyöreämmillä lugeilla ja tuolla badgella nuita settejä tehtiin suurinpiirtein nuina vuosina. Korjatkoon joku viisaampi. Koitan haistella vielä netistä varmuuden.
 
marchangel Miquel
11.10.2009 15:57:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Tuon Export settisi arvelen olevan vm-97-2000? Muistelisin, että nuilla pyöreämmillä lugeilla ja tuolla badgella nuita settejä tehtiin suurinpiirtein nuina vuosina. Korjatkoon joku viisaampi. Koitan haistella vielä netistä varmuuden.
 
Joo, jonnekkin pimeän ysikytluvun puolelle uskoinkin sen menevän. Löysin itse jonkun kuvan jossa badge lähes sama, mutta tosiaan kulmikkaammilla lugeilla. Ei ois paha ikä, kun eikös se mene niin että vanha exportti hyvä exportti, uusi exportti huono exportti? :D
 
And how can we win When fools can be kings?
Kailis
11.10.2009 16:03:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vanha exportti hyvä exportti, uusi exportti huono exportti?
 
En tiiä , mutta kaikki paha tulee kuulemma idästä.
 
kincy
11.10.2009 17:19:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikuli123: Joo, jonnekkin pimeän ysikytluvun puolelle uskoinkin sen menevän. Löysin itse jonkun kuvan jossa badge lähes sama, mutta tosiaan kulmikkaammilla lugeilla. Ei ois paha ikä, kun eikös se mene niin että vanha exportti hyvä exportti, uusi exportti huono exportti? :D
 
Nooh, en nyt tiedä tuohon sanoa. Olen omistanut tuon uuden exportin ja erittäin hyvät kannut kyllä ovat. Olen myös soittanut muutman keikan ja treenin juuri samanlaisilla exporteilla, kuin sinulla. Niistäkin jäi kyllä oikein hyvä maku suuhun. On ehkä niin erilaiset soundimaailmaltaan, että paha mennä sen tarkemmin vertailemaan. Hyviä molemmat.
 
marchangel Miquel
11.10.2009 18:32:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: En tiiä , mutta kaikki paha tulee kuulemma idästä.
 
Oikeesti Kailis, onko siut palkattu täne pelleksi? Ei uskos että vakavilla keskustelupalstoilla olis hauskaa :D
 
Niin, ei sitä tiedä saundiltaan eroista, mutta kuulemma ainakin vanhemmat kestää paremmin.
 
And how can we win When fools can be kings?
moderndrummer88
11.10.2009 18:34:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikuli123: Oikeesti Kailis, onko siut palkattu täne pelleksi? Ei uskos että vakavilla keskustelupalstoilla olis hauskaa :D
 
Niin, ei sitä tiedä saundiltaan eroista, mutta kuulemma ainakin vanhemmat kestää paremmin.

 
Minä oon kyllä vaan lukenu huonoa sanottavaa varsinkin rautaosastosta noiden vanhempien pearlien kohdalla.
 
Relaxin' At Camarillo...
marchangel Miquel
11.10.2009 18:40:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Minä oon kyllä vaan lukenu huonoa sanottavaa varsinkin rautaosastosta noiden vanhempien pearlien kohdalla.
 
Tämäpäs merkillistä! Mulla on kuulopuheet menneet juuripäinvastoin ja olen paria vanhempaa settiä kokeillukki, ja tykästyny. Mutta tietysti settikohtaiset erot... Whiuuuuuh!
 
And how can we win When fools can be kings?
moderndrummer88
11.10.2009 20:19:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikuli123: Tämäpäs merkillistä! Mulla on kuulopuheet menneet juuripäinvastoin ja olen paria vanhempaa settiä kokeillukki, ja tykästyny. Mutta tietysti settikohtaiset erot... Whiuuuuuh!
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=63096
 
Relaxin' At Camarillo...
gulfstream650
12.10.2009 16:39:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: En tiiä , mutta kaikki paha tulee kuulemma idästä.
 
Kun olin Suomen kuninkaallisissa Ilmavoimissa, sanottiin, että vihulainen voi myös koukata koillisesta tai kaakosta. Vaktaa.
 
Svengaa kuin saksanhirvi.
marchangel Miquel
12.10.2009 16:55:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=63096
 
No onneks ei oo Pearlin ständit :D.
 
Ja kaikille: Onko vielä tarkentavaa kommenttia settini iästä? Tuon -97 ja -00 välin lisäksi. Kuvia voin laittaa lisäää tietystä rummusta, jos tarvitaan.
 
And how can we win When fools can be kings?
Kailis
12.10.2009 17:04:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

msokero: Kun olin Suomen kuninkaallisissa Ilmavoimissa, sanottiin, että vihulainen voi myös koukata koillisesta tai kaakosta. Vaktaa.
 
Noh, noikin on pohjois-eteläakselin itäpuolella. Mut mielenkiintoista onkin se että tuleeko ne vasemmalta vai oikealta? Nimittäin, suunnistaessahan kompassisuunta on pohjoiseen, joten tulisivat oikealta. Poliittisessa mielessä taas...khhhmh.
 
marchangel Miquel
12.10.2009 17:09:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Noh, noikin on pohjois-eteläakselin itäpuolella. Mut mielenkiintoista onkin se että tuleeko ne vasemmalta vai oikealta? Nimittäin, suunnistaessahan kompassisuunta on pohjoiseen, joten tulisivat oikealta. Poliittisessa mielessä taas...khhhmh.
 
Ei vitja... Ei Neuvostoli.... Venäjä nyt niin vasemmistoon kuulu. Sehän on pikemminkin kuin. Hmm. Maalaisliitto
 
And how can we win When fools can be kings?
Kailis
12.10.2009 17:19:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikuli123: Ei vitja... Ei Neuvostoli.... Venäjä nyt niin vasemmistoon kuulu. Sehän on pikemminkin kuin. Hmm. Maalaisliitto
 
Elikkä tulevat keskeltä? Peijooni, jopa keskuudestamme! Keskustastamme!!!???!!!
 
marchangel Miquel
13.10.2009 14:34:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Elikkä tulevat keskeltä? Peijooni, jopa keskuudestamme! Keskustastamme!!!???!!!
 
Aivan. Kommunismi elää meidän kaikkien sydämmissä.
 
And how can we win When fools can be kings?
Kailis
13.10.2009 20:44:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikuli123: Aivan. Kommunismi elää meidän kaikkien sydämmissä.
 
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Tämän, ja ainoastaan tämän, muistan äidinkielenopettajastani.
 
marchangel Miquel
15.10.2009 13:15:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Tämän, ja ainoastaan tämän, muistan äidinkielenopettajastani.
 
Taisi olla mukava maikka.
 
And how can we win When fools can be kings?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «