Aihe: Ibanez AS-400 Semiacoustic VINTAGE 1980
1
SURf
03.03.2004 11:49:39
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Mika K
03.03.2004 12:03:00
Minoon rakastunut..

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=3708425670&category=46649

Tyylikäs kitara ja hieno väritys.
Tähän tulee allekirjoitus
SURf
03.03.2004 12:20:22
Tyylikäs kitara ja hieno väritys.

Erittäin paljon niin.

Mihinkähän tuo hinta asettunee, ajatusta kellään?
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Mika K
03.03.2004 12:28:17
Onkohan tuo toinen kytkin mikin puolitus kytkin vai mikä?
Tähän tulee allekirjoitus
SURf
03.03.2004 12:38:17
Onkohan tuo toinen kytkin mikin puolitus kytkin vai mikä?

Saattaapi olla, en löydä mainintaa.

Tuossa kanssa mielenkiintoinen, tosin ei yhtä vetävän näköinen:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=3706646714&category=46649
fox
03.03.2004 12:54:24

Erittäin paljon niin.
Mihinkähän tuo hinta asettunee, ajatusta kellään?

Hinta vois mennä johonkin yli 850:n, vähän vaikea sanoa, kyseessä kun on melko vähän tehty malli, oikeesti. Eli siis tuo hypetys pitää paikkansa. Sitäpaitsi tuo on neck-thru... aika harvinainen semi siis.
SURf
03.03.2004 12:57:34
Hinta vois mennä johonkin yli 850:n, vähän vaikea sanoa, kyseessä kun on melko vähän tehty malli, oikeesti. Eli siis tuo hypetys pitää paikkansa. Sitäpaitsi tuo on neck-thru... aika harvinainen semi siis.

On aika mielenkiintoinen, semi jossa neck-thru.
Hmm, aika mielenkiintoinen rakenne varmasti...
fox
03.03.2004 13:03:12

On aika mielenkiintoinen, semi jossa neck-thru.
Hmm, aika mielenkiintoinen rakenne varmasti...

Käypä tuolla, keskustelua on ollut AS-400sta paljon. Keyword search ja AS400...http://www.ibanezcollectors.com/discus/

Tuosta toisesta, itse kattoisin sitä AR-300:sta jos olisin Artistia hakemassa, toki, onhan tuossa esi-isä Artistissa komee loimukansi mutta se toinen on evoluutioitunut.. :)
Lisäksi tuossa linkin kitarassa on nuo sähköt yläpuolen kautta tehty..
fox
03.03.2004 13:27:32

Onkos tuo AR-300 tuossa sinun omakuvassa?

Eioo, se on ihan virallisesti Artist 2622 EQ Steve Miller model, tai se, mitä siitä nykyään on jäljellä.. onpahan tuommonen battle-scarred projekti, sähköpuolta tein part viikkoo ja nyt EQ toimii, aktiivielektroniikalla on hän näet. Nuo mikit on edellinen omistaja siihen nähnyt parhaaksi laittaa samalla kun on rungon halkaissu parista kohtaa ja käyttäny plektraakin raivokkaasti.. =) Siinä mikkien asennusvaiheessa on "guru" muutellu kytkistä ja itse asiassa kun mä sain tuon hyppysiini, ei toinen mikki ollu ollenkaan laulutuulella, oli päin p*settä juotettu nuo johdot. Eikä EQ toiminut, mutta siinä olikin vähän isompaa vikaa. Nyt toimii.
Tuosta 2622:sta tuli sitte malliuudistuksessa AR-500.. Tuo iibein AR-300 on, asiasta kolmanteen, oikeestaan se kaikkein halutuin Artisti, joka voi näkyä hinnassa, tosin ei välttämättä...
SURf
03.03.2004 13:46:23
Eioo, se on ihan virallisesti Artist 2622 EQ Steve Miller model, tai se, mitä siitä nykyään on jäljellä..

No jo on "guru" on häärinyt konehuoneessa. Hyvä ettei mitään täysin peruuttamatonta ollut hienolle yksilölle tehnyt.
EQ? Missä hän sijaitsee?
fox
03.03.2004 13:54:49 (muokattu 03.03.2004 15:00:44)

No jo on "guru" on häärinyt konehuoneessa. Hyvä ettei mitään täysin peruuttamatonta ollut hienolle yksilölle tehnyt.
EQ? Missä hän sijaitsee?

Tuolla se on piirikortilla kitaran konehuoneessa.. Jos katsot tuota kuvaa meikäläisen "rohviilissa" niin siinä on ylärivillä kaks säätöö, joista se alimmainen (nuppi rikki) on master volume, seuraava taas preamp gain. Alarivissä pienemmät mustat nupit on ekvalisaattorin nupikat, high, middle ja low plus-miinus 15 db, viimeisenä on vipukytkin jolla saa preamp-EQ:n päälle ja pois. Eli aktiivi-passiivikytkentä. Näin voipi esim. sooloihin heittää hirvittävän boostin.. Noita EQ- malleja oli kaikkiaan Artisti-perheessä kolme, myös Musicianeista löytyy sama kortti yläpään malleista, Studioissa ja joissain bassoissa oli 2-alueinen. 9v patskulla tai ulkopuolisella virtalähteellä toimiva on tuo.

edit:Lisäystä - Se AS-400sen pikku vipukytkin on takamikin tri-sound. Eli sarjaan-singlecoil-rinnan kytkin..
jari
04.03.2004 05:43:42
mulla oli joku tuommoinen aikoinaan ja siihen oli vaihdettu tallamikiks joku paf.se oli huono juttu.mutta tuo kytkin toimi myös kaulamikille siinä joka oli vielä alkuperäinen.tuo lapa oli aivan samanlainen ja siinä luki myös artist.en edelleenkään tiedä tarkkaa mallia mutta jos jollain on tuommoinen eri pari mikeillä voi ottaa yhteyttä ja kertoa kitarastaan olisin vain kiinostunut mikä se oli.sääli kun ei ole sarjanumeroa jääny ylös mihinkään.ei niitä montaa ole tässä maassa.
SURf
08.03.2004 10:07:41
1730 € näytti olevan viimeinen tarjous tuosta kitarasta. Aika kova hinta!
fox
08.03.2004 13:29:45

1730 € näytti olevan viimeinen tarjous tuosta kitarasta. Aika kova hinta!

Ihan kuitenkin odotettu. Äijät suuren maailman foorumilla oli sitä mieltä että USA:ssa olis vielä korkeamman hinnan saanu. Se toinen kohde mitä kattelin - joku sai halvalla AR-300:sen... Ne rupee Ibat kallistumaan, nuo 78-86 Artistit..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)