Hargon 29.09.2009 12:28:48 (muokattu 29.09.2009 12:33:28) | |
---|
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
myrtonen 29.09.2009 14:11:13 | |
---|
Tokihan tuo suurempi lisäaika voi johtua siitä, että ManUlla (miksei millä tahansa muullakin joukkueella..?) on tapana painaa päälle tasa- tai tappioasemassa, eikä peliä voi tietenkään viheltää poikki jos tilanne on päällä. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
Akitus 29.09.2009 15:06:27 (muokattu 29.09.2009 15:09:22) | |
---|
Hargon: Pelaakohan Oliver jo kahdessa viimeisessä MM-karsintapelissä, kun sitä maajoukkueen nuorennusleikkausta on niin kovasti toivottu? http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/ … iaan_suomalaisfutaajan_1038249.html Tää sama jannuhan oli Ennätystehdas-ohjelmassakin. Enpä ollut tuota ennätystehdasta nähnyt, joten tuo pätkä löi kyllä ällikällä. Noita kehonhallintaharjoituksia ja pallotatsia katsoessa unohti jo, että jätkä on vasta kahdeksan, mikä loi aika huvittavan ristiriidan sille, kun poika sitten avasi suunsa. Kun muistelee omia nappulavuosia, niin meidän joukkueen kovimmankin tekuilijan pomputteluenkka oli kahdeksanvuotiaana ehkä kolmissakymmenissä, eikä tuollaisesta potkutekniikasta ollut kyllä tietoakaan. Toivottavasti pelikäsitys kehittyy samaa vauhtia muiden taitojen kanssa. Mielenkiintoista nähdä, miten tuo homma kehittyy ja miten Oliver itse jaksaa hommaan panostaa. Toistaiseksi vanhemmilla ainakin näytti olevan melko terve suhtautuminen koko hommaan, eikä oltu väkisin leipomassa pojasta supertähteä, vaikka Oliverin tukka näyttikin jo supertähtimallia olevan;) E: Kuvauspaikkana näytti muuten olleen junnuvuosien kotikenttä oli Tikkurilan urheilupuisto. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Hargon 01.10.2009 09:52:26 | |
---|
Jeps. Toivottavasti intoa riittää. Onhan tossa vielä monet treenit tekemättä ja murrosikäkin läpikäymättä ennen kuin ollaan Barcelonan avauskokoonpanossa. Tihinen muutes teki aika näpsäkän maalin eilen! Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
Simo78 01.10.2009 21:59:33 | |
---|
Eipä tohon voi muuta sanoa, kuin että osaa se C.Ronaldo maaleja potkia. Ja pitkästä aikaa realin peli näyttää hyvältä, Raulikin pitkästä aikaa saa pelata "omaa" rooliaan, kun on parhaimmillaan kaikkea muuta kuin peruskärkimies. Persereikä kun meni tv-oikeudet anal+:lle niin jäänee classicot väliin... |
DJKaaos 01.10.2009 22:27:39 | |
---|
Simo78: Eipä tohon voi muuta sanoa, kuin että osaa se C.Ronaldo maaleja potkia. Ja pitkästä aikaa realin peli näyttää hyvältä, Raulikin pitkästä aikaa saa pelata "omaa" rooliaan, kun on parhaimmillaan kaikkea muuta kuin peruskärkimies. Persereikä kun meni tv-oikeudet anal+:lle niin jäänee classicot väliin... Hommaas ihmeessä Canali. Rahalle tulee vastinetta ihan kiitettävästi. Minä olen minä. |
Simo78 02.10.2009 18:40:04 | |
---|
djKaaos: Hommaas ihmeessä Canali. Rahalle tulee vastinetta ihan kiitettävästi. Enpä taida hommata. Vastustan maksutelkkaria, ihan periaatteesta... no jos rikastun niin ehkä sitten:-D. |
DJKaaos 02.10.2009 19:26:02 | |
---|
Simo78: Vastustan maksutelkkaria, ihan periaatteesta... Elikkä ihan vastustamisen takia vastustat. Jos tuote on hyvä, niin ainakin meikäläinen maksaa ihan hyvillä mielin. Itsekään en ole mikään rikas, mutta maksaisin kyseisestä tuotteesta ainakin tuplasti, mahdollisesti jopa triplahinnan kuukaudessa, jos se sen vaatisi ja sitten tinkisin jostain muusta, mikäli rahat ei muuten riittäisi elämiseen. Tärkeysjärjestyksessä menee jalkapallo melko kärkipäähän meikäläisen elämässä. Minä olen minä. |
carlos 02.10.2009 22:50:13 (muokattu 02.10.2009 22:52:53) | |
---|
Canalista vielä semmoista, että eräänkin kauppaketjun hulluina päivinä tunnettu kampanja tarjoaa kyseisen kanavan 99 eurolla puoleksi vuodeksi. Tämän jälkeen kanavasopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana. Ei munsta huono diili ollenkaan - avausmaksu ja kortin 1. vuosimaksu luonnollisesti myös ilmaisia. EDIT: Itse olin ostamassa pelkän sport-paketin (24 €/kk) aivan siitä syystä, ettei jaksa notkua baareissa ja ostaa sieltä juotavia pelkästään futiksien takia. Noihinkin kuiteskin menee rahaa aina joku femma per ottelu, ja matseja tulee katottua ainakin kerran viikossa. by the grace of God |
carlos 05.10.2009 17:18:41 | |
---|
Tähtisikermä otti eilen sitten pataan Sevillalta. On se Ronsu vaan melkoisen tärkeä pelaaja. by the grace of God |
Simo78 05.10.2009 19:26:40 | |
---|
djKaaos: Elikkä ihan vastustamisen takia vastustat. En nyt ehkä ihan noin, mutta ei aika riitäkuin satunnaisiin fudiksen katsomisiin. Kerran viikossa urheilukanavalta tullut espanjan liiga ja satunnaiset saksan liigan pelit oli hyvä. Turha siis mun maksella canalista ja no joo vähän pitää aina vastustaa "pakollisia" lisämaksuja. Formulat ja lätkät on myös karanneet maksullisiksi, ei hyvä ei hyvä imo. |
leka 06.10.2009 10:07:29 | |
---|
Formulat ja lätkät on myös karanneet maksullisiksi tämä on pelkästään hyvä asia IMO Silloin taottava on kun leka on lämmin
Kyse on vain siitä kuka takoo vikkelämmin |
DJKaaos 07.10.2009 16:45:06 | |
---|
leka: tämä on pelkästään hyvä asia IMO Mutta onneksi ne ei ole Canalin tarjonnassa :D Pitäkööt vaan maxit ja urhot ne lajit itellään. Minä olen minä. |
Deg 07.10.2009 18:07:30 | |
---|
djKaaos: Mutta onneksi ne ei ole Canalin tarjonnassa :D Pitäkööt vaan maxit ja urhot ne lajit itellään. Nimenomaan näin! Voi sitä jättimäistä kyrpää otsassa kun sm-liigan säälipleijareissa isketään kaheksatta jatkoerää tai sitten peli on jo loppunut mutta käynnissä on studiolätinät, kun ruudussa pitäisi olla vihreä kenttä ja sinipaitaisia pelaajia. Sexual chocolate, baby! |
Lord of the strings 07.10.2009 20:05:31 | |
---|
Lauantaina HIFK varmisti säilymisen Kakkosen A-lohkossa. Sunnuntaina myös Mikkelin Palloilijat varmistivat nousun Ykköseen. Sunnuntaina kauden viimeinen matsi ja säilymiskaljat! "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Black Star 08.10.2009 00:56:50 | |
---|
Lord of the strings: Lauantaina HIFK varmisti säilymisen Kakkosen A-lohkossa. Sunnuntaina myös Mikkelin Palloilijat varmistivat nousun Ykköseen. Sunnuntaina kauden viimeinen matsi ja säilymiskaljat! No hyvä et on ees ne kaljat, koska PK vie 6-0! Saa nähä mitä se Remmel nyt huutelee sieltä penkiltä (...kauden aikasempaan matsiin liittyen) Parsley, Sage, Rosemary & Thyme |
Akitus 11.10.2009 13:55:24 | |
---|
Maajoukkueen touhut eivät näytä paljon keskustelua herättävän. Moisanderin maali oli kyllä hieno. Porokara pelasi myös rohkeasti, vaikka loppujen lopuksi ei maalia ja syöttöä (eivätkö nämä jo riitä?) enempää saanutkaan aikaan. Sparvin kentälläolo näkyi kyllä pelin rakentelussa, vastavaanlaista lyhytsyöttöpeliä tuskin olisi Heikkiseltä nähty. Vaikea sanoa, onko Sparvista vielä haastamaan Tainiota, joka kuitenkin pystyy yhtä hyvään pallolliseen peliin ja on ainakin toistaiseksi vähän varmempi puolustussuuntaan pelattaessa. Saksa-ottelun puolustusasetelma on kyllä mielenkiintoinen. Pasanen ja Tihinen siis pelikiellossa. Baxter ilmeisesti myönsi jo, että Lampi tulee oikealle, mutta ei spekuloinut toppariasialla vielä. Olisiko nyt hyvä hetki ajaa sisään asetelma Raitala - Moisander - Hyypiä (Tihinen, kun Hyypiä lopettaa) - Lampi? Todennäköisesti Moisander kyllä jatkaa Saksaa vastaan vasemmalla laidalla, mutta kenestä toppari? Hesari heitti jopa Sparvin mahdolliseksi vaihtoehdoksi... Ehdotuksia? 42.
www.myspace.com/sirpenth
DJKaaos 11.10.2009 14:14:21 | |
---|
Akitus:Porokara pelasi myös rohkeasti, vaikka loppujen lopuksi ei maalia ja syöttöä (eivätkö nämä jo riitä?) enempää saanutkaan aikaan. Mielestäni nuo ovat ihan riittävät näytöt yhteen peliin. Etenkin kun kyseessä on pelaaja, joka on tunkemassa itseään pikkuhiljaa vakikokoonpanoon. Vaikea sanoa, onko Sparvista vielä haastamaan Tainiota, joka kuitenkin pystyy yhtä hyvään pallolliseen peliin ja on ainakin toistaiseksi vähän varmempi puolustussuuntaan pelattaessa. Sparv on erilainen pelaaja kuin Tainio. Monet ovat sanoneet, että Sparvista pitäisi alkaa jalostamaan topparia, Hyypiä on esimerkiksi tätä mieltä. Itsekkin ehkä kallistun tuolle toppariosastolle hänen suhteen. Joka tapauksessa uskon, että hän on tulevaisuudessa maajoukkueen henkisiä johtajia. Tuosta tulevan Saksa-pelin puolustuslinjasta. Mieluiten näkisin linjan muodossa Raitala - Moisander - Hyypiä - Lampi. En kuitenkaan usko, että Raitalaa tullaan näkemään, joten yksi vaihtoehto olisi Moisander - Sparv - Hyypiä - Lampi. Vaikea kuitenkin sanoa sitä, kuinka todennäköinen tuo Sparvin topparikokeilu on. Tuo Wales-voitto oli hieno juttu, ja tuskin kukaan ajattelikaan, että voitto irtoaisi kovin helpolla. Pääasia, että se voitto tuli, mutta olisi kyllä mielellään nähnyt hieman vapautuneempaa pelaamista Suomelta. Minä olen minä. |
Akitus 11.10.2009 14:44:28 | |
---|
djKaaos: Monet ovat sanoneet, että Sparvista pitäisi alkaa jalostamaan topparia, Hyypiä on esimerkiksi tätä mieltä. Noi ainakin pääpallojen puolesta olisi homma hanskassa. Eilen en nähnyt yhdenkään Sparvin ottaman pääpallon menevän minnekään muualle kuin oman pelaajan jalkaan, ja niitä palloja oli perhanan monta. Olisihan se tietysti hyvä, että topparilinjasta löytyy pallovarmuutta myös jalalla, mutta silti minusta tuntuu, että Sparvin kyvyt menisivät hukkaan puolustuksessa. 42.
www.myspace.com/sirpenth
djKaaos: Hommaas ihmeessä Canali. Rahalle tulee vastinetta ihan kiitettävästi. Jos hommais ton Canal + sportin. Mutta onko esim. Serie A:n ja La Ligan ottelut selostettu suomeksi? Entäs Ruåtsin Elitseries? Jos ei ole, niin onko niissä soomenkeelista tekstitystä? (Oma Italiani on aika huono ;)) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |