Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pitkää ikää ja noususuhdannetta musabisnekselle.
1 2
MrShaft
12.10.2009 07:18:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää rupee oleen jo nk. pohjanoteeraus.
 
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2 … oke_voi_ohittaa_bandit_1069915.html
 
Mutta kato jos on vaan tosi allround-taituri, niin kyllä aina keikkaa riittää. Jos ei muuta niin karaoke-isäntänä.
 
MrS
 
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Chemo
12.10.2009 10:35:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrShaft: Tää rupee oleen jo nk. pohjanoteeraus.
 
Johan toi on ollut kilpaileva ohjelmamuoto vaikka kuinka kauan. Koskakohan ne keksivät uutisoida, että duokeikan ostaminen on halvempaa kuin kokonaisen bändin.
 
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Kailis
12.10.2009 11:17:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chemo: Johan toi on ollut kilpaileva ohjelmamuoto vaikka kuinka kauan. Koskakohan ne keksivät uutisoida, että duokeikan ostaminen on halvempaa kuin kokonaisen bändin.
 
Todellakin! Voidaan tilata duo Madonna&Michael Jackson! Ääh, sitten ne kuiteski tekis siitä bändin, M+M. Ai mut sehän on ollut jo...
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Martha_and_the_Muffins
 
No mites M&M's? Eiku...
 
JCM
12.10.2009 11:44:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin tossa loppukesästä Kylpylähotelli Kivitipussa majoittumassa Lappajärvellä. Siellä mainostettiin illalla esiintyvää "bändiä" ja tansseja.
 
Ok. Kävin tsekkaamasssa. Kaveri oli karaokekamojen kanssa lavalla ja lauloi näitä suomalaisia ikivihreitä tuoppiinnojailubiisejä. Jengi siellä vähän laiskahkosti kävi tanssimassakin. Eli näyttää se homma toimivan noinkin. Ei ollu hirveän laadukkaita ne taustatkaan, mutta näytti kelpaavan.
kimurantti1
12.10.2009 12:33:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ei kai tässä mitään kovin uutta ole. Kyllä oon ihan suoraan moniltakin raflan pitäjiltä kuullut, että karaokeillat tuottavat keskimäärin paremmin kuin livemusa, oli se sitten millaista vaan.
 
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Epämuusikko
12.10.2009 12:55:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrShaft: Tää rupee oleen jo nk. pohjanoteeraus.
 
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2 … oke_voi_ohittaa_bandit_1069915.html
 
Mutta kato jos on vaan tosi allround-taituri, niin kyllä aina keikkaa riittää. Jos ei muuta niin karaoke-isäntänä.
 
MrS

 
Kannattaa ehdottomasti linkittää tämä tanssimusa-palstalle.
 
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
Notefix
12.10.2009 12:57:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Kannattaa ehdottomasti linkittää tämä tanssimusa-palstalle.

Elä helvetissä, siellä ruvetaan taas tappelemaan. :D
 
"Layers of layers of shit!"
Nuages
12.10.2009 13:00:30 (muokattu 12.10.2009 13:00:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on vissiin näitä länsimaisen kulttuurin rapautumisen ensioireita vai liekö jo kuolinkouristuksia. BB:n, MTV:n, Idols-hutun ja muun skeidan ohella. *hymiö*
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Teijo K.
12.10.2009 13:23:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: Tää on vissiin näitä länsimaisen kulttuurin rapautumisen ensioireita vai liekö jo kuolinkouristuksia. BB:n, MTV:n, Idols-hutun ja muun skeidan ohella. *hymiö*
 
Kyllähän mikrofonin keksiminen jo julistettiin länsimaisen musiikkikulttuurin rapautumisen merkiksi aikoinaan.
 
80-lukuinen Tuomari Nurmio putosi tyhjään kaivoon ja jalat katkes"-soundi. -Jannu
Mesa/Boogie
12.10.2009 15:00:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JCM: Olin tossa loppukesästä Kylpylähotelli Kivitipussa majoittumassa Lappajärvellä. Siellä mainostettiin illalla esiintyvää "bändiä" ja tansseja.
 
Ok. Kävin tsekkaamasssa. Kaveri oli karaokekamojen kanssa lavalla ja lauloi näitä suomalaisia ikivihreitä tuoppiinnojailubiisejä. Jengi siellä vähän laiskahkosti kävi tanssimassakin. Eli näyttää se homma toimivan noinkin. Ei ollu hirveän laadukkaita ne taustatkaan, mutta näytti kelpaavan.

 
Hei. Sä olit varmaan Kanarian Mikin keikalla...
 
Lennu
12.10.2009 16:45:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teijo K.: Kyllähän mikrofonin keksiminen jo julistettiin länsimaisen musiikkikulttuurin rapautumisen merkiksi aikoinaan.
 
No karaoke nyt on sellainen taiteenmuoto, jonka puolesta voi jo liputtaakin. Sitäpaitsi niissä on parhaat musavideotkin. Ainakin se pehmarihiuksinen tsubu on tosi kuuma ja ne muuvsit.
 
"omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa" - "muut on mut mersun vois vuokraa"
Nuages
12.10.2009 17:23:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: No karaoke nyt on sellainen taiteenmuoto, jonka puolesta voi jo liputtaakin. Sitäpaitsi niissä on parhaat musavideotkin. Ainakin se pehmarihiuksinen tsubu on tosi kuuma ja ne muuvsit.
 
Ja se kasarimallinen jumppa-asu. Uujeah!!
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
JCM
12.10.2009 19:42:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: Ja se kasarimallinen jumppa-asu. Uujeah!!
 
Sillä mimmillä on kyllä duunia piisannu.. ku sehän on melkeensä joka videolla taustalla tanssahtelemassa.
Mika Kangas
13.10.2009 16:40:11 (muokattu 13.10.2009 16:47:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku aika sitten luin jonkun artikkelin missä kerrottiin kauppojen haluavan systeemiä ettei kassamyyjiä enää tarvittaisi.Asiakas itse näyttäisi viivakoodilukijaan tuotteen ja maksaisi sitten kortilla ostoksensa.Karaokessa tuntuu olevan vähän sama periaate,yleisö viihdyttäköön itse itsensä.Minä en pysty karaokebaarissa olemaan,ei vaan kestä niitä samoja holvikirkkoja sun muita kansanralleja joita käydään hoilaamassa kahdeksan tuopin jälkeen.Toisaalta kyllä toi varmaan myyntiä lisää jos kukaan ei pysty selvinpäin kuuntelemaan.
 
e:Pitää lisätä että kyllähän siellä joskus käy laulamassa hyviäkin,niitä jotka laulaa yleisölle eikä sille televisioruudulle.Eikä ole alla kuin 1-2 tuoppia.
 
Teijo K.
13.10.2009 16:45:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mika Kangas: Joku aika sitten luin jonkun artikkelin missä kerrottiin kauppojen haluavan systeemiä ettei kassamyyjiä enää tarvittaisi.Asiakas itse näyttäisi viivakoodilukijaan tuotteen ja maksaisi sitten kortilla ostoksensa.Karaokessa tuntuu olevan vähän sama periaate,yleisö viihdyttäköön itse itsensä.Minä en pysty karaokebaarissa olemaan,ei vaan kestä niitä samoja holvikirkkoja sun muita kansanralleja joita käydään hoilaamassa kahdeksan tuopin jälkeen.Toisaalta kyllä toi varmaan myyntiä lisää jos kukaan ei pysty selvinpäin kuuntelemaan.
 
Toisaalta se täyttää yhden porukan tarpeen saada esiintyä. Tuskin toi karaokekaan pelkän kustannussäästön varassa olisi pysynyt elossa noinkaan pitkään mitä se on pysynyt. Jengi haluaa itse mielellään tehdä juttuja.
 
En mäkään karaokebaarissa viihdy, mutta ymmärrän niitä jotka viihtyy. Suurin osa on siellä kuitenkin todennäköisesti siksi, että pääsisi itse stagelle. Ne jännää siinä ensin muutaman tuopin verran sitä omaa esiintymistä ja sitten sen jälkeen chillailee vähän. Ei se pointti siinä ole kuunnella niitten muitten laulamisia.
 
80-lukuinen Tuomari Nurmio putosi tyhjään kaivoon ja jalat katkes"-soundi. -Jannu
jannu
13.10.2009 19:07:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinno, kyllä mäkin meen ennemmin skulaamaan tai vaikka ees kattomaan karaokee alepubiin ku maksan kuuttakymppiä Kentin keikalle.
 
Bonham
13.10.2009 20:07:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Niinno, kyllä mäkin meen ennemmin skulaamaan tai vaikka ees kattomaan karaokee alepubiin ku maksan kuuttakymppiä Kentin keikalle.
 
Ei taida se yleisökato ekana osua Kentille ja vastaaville... kyllä tässä kuolee ns aloittelijat ja ne pienemmät pumput. Isoja tulee sitten uusia jonkun mukavan TV formaatin kautta. Näppärää - ei tartte enää ikinä käydä rupubändien keikoilla!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Teijo K.
13.10.2009 20:31:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Ei taida se yleisökato ekana osua Kentille ja vastaaville... kyllä tässä kuolee ns aloittelijat ja ne pienemmät pumput. Isoja tulee sitten uusia jonkun mukavan TV formaatin kautta. Näppärää - ei tartte enää ikinä käydä rupubändien keikoilla!
 
Mulla on fiilis että karaoke ja bändikeikalla käyminen tyydyttää pikkusen eri tarpeita. Ja jos tuota kustannuspuolta miettii niin se aloittelevan bändin kaljapalkka tms. on varmasti kilpailukykyinen karaokeisännän/emännän palkkaan verratessa.
 
Ainakin tossa oli noista firmabileistä, ja se varmaan iskee ennemmin taas cover/bilebändeihin kuin aloitteleviin omaa musaa soittavien bändien keikkoihin. Ei ne nytkään mitään firmabileitä kiertele luulen.
 
80-lukuinen Tuomari Nurmio putosi tyhjään kaivoon ja jalat katkes"-soundi. -Jannu
jannu
13.10.2009 21:20:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Ei taida se yleisökato ekana osua Kentille ja vastaaville... kyllä tässä kuolee ns aloittelijat ja ne pienemmät pumput. Isoja tulee sitten uusia jonkun mukavan TV formaatin kautta. Näppärää - ei tartte enää ikinä käydä rupubändien keikoilla!
 
Niitä pieniä kukaan muutenkaan menis kattomaan, muut ku kakarat. Tiedät sen ittekkin. Aika hiljasta tuolla pubeissa on, kun bändi skulaa.
 
Teijo K.
13.10.2009 21:26:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Niitä pieniä kukaan muutenkaan menis kattomaan, muut ku kakarat. Tiedät sen ittekkin. Aika hiljasta tuolla pubeissa on, kun bändi skulaa.
 
Jep, eikä ne katsojat oo karaokea laulamassa. Ne istuu himassa kattomassa videoita juutuubista. :)
 
80-lukuinen Tuomari Nurmio putosi tyhjään kaivoon ja jalat katkes"-soundi. -Jannu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «