Aihe: thomann musiikki kaupan tavarat?
1 2
seventh son
02.03.2004 22:20:53 (muokattu 02.03.2004 22:21:52)
tota yamahan kitaraa oon itsekkin ajatellu mutta minkä lainen vahvistin?
ei tarvis olla iso ku semmonen rivitalo vahvistin ettei naapurit tuu ovelle koputtaan...
oon kuullu että toi rolandin cube 15 on ihan hyvä?
So it shall be written So it shall be done
Lonesome
03.03.2004 10:15:25
minkä lainen vahvistin?
ei tarvis olla iso ku semmonen rivitalo vahvistin ettei naapurit tuu ovelle koputtaan...

Ymmärrän. Rivitalovahvistin... :) Oikeastaan nuo pienet harjoitteluun tarkoitetut transistori-combot on kuitenkin aina mahdottoman tehtävän edessä, jos mielessä on vaikka omalta suosikki-levyltä tajuntaan tunkevat soundit.

Kannattaa myös harkita, ainakin lisäksi, vaikka jotain multiefektiä, jossa on vahvistinmallinnuksia. Tai onhan monessa vahvistimessa mallinnukset myös mukana. Ainakin Rolandin Cube 30-mallissa on, tuosta 15W:n mallista en ole varma.

Kun itse aktivoiduin soittohommissa uudelleen, niin hommasin transistori Laneyn, mutta eihän sen säröt putkivahvistimiin tottuneen fossiilin korvia oikein miellyttäneet. Suunniteltukin enemmän hi-gain uus-metalliin. Sitten päätin kokeeksi hommata edullisen Digitechin RP-50 multihärvelin ja luurit päässä tavoittaa nyt yllättävän "aitoja" soundeja & fiiliksiä. Siis ainakin minulle sopiva kompromissi käyttömukavuuden ja soundin välillä. Olishan se Marshallin nuppi + 412-kaappi tietysti kiva edelleen. Tulis vaan häätö jo oman perheen puolesta jos nuo kotiin raahais ja ottais käyttöön...
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)