dyydfromhell 21.09.2009 15:40:59 | |
---|
Minun kannattaisi kirjoittaa tämä johonkin muualle, mutta aloitetaanpa täältä. En ole mikään kultakorva, mutta kyllä erotan mikä kuulostaa hyvältä ja mikä ei. Mielestäni Metal foundryn saundeille ei tarvitsisi tehdä mitään. Superiorin mikserissä on efektejä jos jonkinlaisia, enkä perjaatteessa tällä hetkellä näe mitään käyttöä niille. Toisaalta en edes tiedä paremmasta. Missä järjestyksessä kannattaisi alkaa kokeilemaan niitä efektejä. EQ varmaan ekojen joukussa hyppää leikkiin mukaan? Vai onko metal foundrykin niin hyvin tehty ettei saundeille tarvitse ihmeempiä tehdä. Olen vasta aloittelija näissä studiojutuissa, joten tuskin rumpusaundiin äänitykset kaatuu, mutta tällaista pohdiskelin... |
tuluppa 22.09.2009 11:56:52 | |
---|
Mä en ole jostain syystä saanut toontrackin asioilla samalla lailla aikaiseksi kuin addictive drumsilla, en tiiä miksi. Se on kiva. Nämä AD:lla: http://soundcloud.com/tuluppa . |
JPQ 22.09.2009 19:42:36 | |
---|
tuluppa: Mä en ole jostain syystä saanut toontrackin asioilla samalla lailla aikaiseksi kuin addictive drumsilla, en tiiä miksi. Se on kiva. Nämä AD:lla: http://soundcloud.com/tuluppa . Mulla merkkaa paljon soundit mitä syntyy ja mtiä ei. en vaan voi tiettyä heikompia soundeja käytellä. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
judged 11.10.2009 21:25:31 | |
---|