Aihe: Tsekatkaa musamaailma ennen Thomannille ryntäystä!
1
Torniojaws
03.03.2004 11:08:44

Valitettavasti Musamaailmasta ei saa Engl-vahvistimia. Mitä sen puoleen, niin eipä niitä oikeastaan saa järkeviin hintoihin mistään Suomessa. Tällä hetkellä ainoa mitä olen Suomessa nähnyt, oli Engl Screamer 50 -kombo, joka maksoi 500 euroa enemmän täällä kuin esim. Thomannilla.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
madu
03.03.2004 12:08:52 (muokattu 03.03.2004 12:09:57)
Valitettavasti Musamaailmasta ei saa Engl-vahvistimia. Mitä sen puoleen, niin eipä niitä oikeastaan saa järkeviin hintoihin mistään Suomessa. Tällä hetkellä ainoa mitä olen Suomessa nähnyt, oli Engl Screamer 50 -kombo, joka maksoi 500 euroa enemmän täällä kuin esim. Thomannilla.

Soitinkeskuksesta saa Englejä täysin samaan hintaa kuin Thomannilta. Esim Screamer combo 1049€, sama hinta thomannilla.

http://www.soitinkeskus.com/uudet_soittimet.html

EDIT: kuuluiskohan tämä topikki muuten esim. kitarakamat osastolle
Dumb
03.03.2004 13:21:11

Valitettavasti Musamaailmasta ei saa Engl-vahvistimia.

Eikö muka? Minä olen käsittänyt juuri päin vastoin.
askomiko
03.03.2004 13:30:30
On siellä ainakin joka kerta ollut kun minä oon käynyt. Siis Englejä.
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Bassballs
03.03.2004 13:35:08

Ei, sillä tämä koskee myös bassoja. Musamaailma myy mm.Warwickin vehkeitä siihen hintaan, että hintaero thomanniin on hyvin pieni. Mieluummin ostan suomesta testaamani tuotteen, kun säästän mahdolliset pari kymppiä ja tilaan ulkomailta..
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
madu
03.03.2004 14:08:29
On siellä ainakin joka kerta ollut kun minä oon käynyt. Siis Englejä.

Ja musamaailman Englit ovat käsittääkseni lähes thomann hintatasoa.
Ze Kink
03.03.2004 16:12:56
Valitettavasti Musamaailmasta ei saa Engl-vahvistimia.

Oli siellä ainakin vielä viime perjantaina yks Screameri, se vaan on siellä testihuoneessa.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Ze Kink
03.03.2004 16:13:13
Ja musamaailman Englit ovat käsittääkseni lähes thomann hintatasoa.

On kyllä, jollei vähemmänkin.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Ze Kink
03.03.2004 16:15:54
Ei, sillä tämä koskee myös bassoja. Musamaailma myy mm.Warwickin vehkeitä siihen hintaan, että hintaero thomanniin on hyvin pieni. Mieluummin ostan suomesta testaamani tuotteen, kun säästän mahdolliset pari kymppiä ja tilaan ulkomailta..

Joo, ja jos hintaeroa tosiaan jo löytyy, niin sanot vaan, että Thomannilta saisi kyllä 100€ halvemmalla, niin eiköhän ne sitä hintaa pudota.
Prowleri
03.03.2004 16:22:39
Viisaampi tsekkaa kaikki mahdolliset hyvät musakaupat ennen mihkään ryntäystä.
Eläkeläiset Euroviisuihin!
Keppis
03.03.2004 16:56:22
Muutenkin suomesta voi joissain tapauksissa saada tingittyä aika lähelle thomanin hintaa...
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
Guderian
03.03.2004 16:59:05

Viisaampi tsekkaa kaikki mahdolliset hyvät musakaupat ennen mihkään ryntäystä.

Kyllä. Voisi jopa sanoa että hintojen vertailu kannattaa.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
Chemo
03.03.2004 17:05:17

Muutenkin suomesta voi joissain tapauksissa saada tingittyä aika lähelle thomanin hintaa...

Näin on. Suomalaiset musaliikkeet ovat heränneet siihen, että ulkomaiseen hintakilpailuun on kyettävä vastaamaan. Vertailu tosiaankin kannattaa.
Ramalamadingdong.
Torniojaws
04.03.2004 00:57:31 (muokattu 04.03.2004 00:57:45)

Soitinkeskuksesta saa Englejä täysin samaan hintaa kuin Thomannilta. Esim Screamer combo 1049€, sama hinta thomannilla.

http://www.soitinkeskus.com/uudet_soittimet.html

Hoo, nyt alkaa oleen jo meininkiä. Vielä kun Powerball laskisi alta 1500 euron kesään mennessä, niin eiköhän rahat ohjaudu Soitinkeskuksen suuntaan.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
Kormis
04.03.2004 11:23:23
Viime viikolla hankkimani ESP Eclipse II irtosi ainakin Musamaailmasta tiettävästi Euroopan halvimpaan hintaan. Jenkkiläisellä ESP-foorumilla kiroilevatkin Suomen halpoja hintoja. Että johan on aikoihin eletty, kun Suomestakin saa viimein jotain halvalla.
LIMETREE - TANAKKAA COVERPOLJENTOA JO VUODESTA 2003!
Dr. Muff
04.03.2004 11:37:21

Tosta voi vielä tinkiä aika rutkasti ;)

Ei ole mun mielestä häpeä tinkiä hintaa alaspäin, mikä onnistuu paikallisissa kaupoissa, mutta ei Thomannilla. Ja kaikenlisäksi Thomannilla on nykyään jo kohtuu kalliit hinnat, music-productiv vaikuttaisi jonkun verran halvemmalta.
Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)