Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Koteloa (kombo) vahvistimelle?
1
charvette
10.10.2009 15:52:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisi saada tekemäni Madamp vahvistin + erillinen 1x12" kaappi kombomuotoon.
Löytyykö Suomesta tekijöitä tai linkkiä maailmalle?
 
Jack_J
10.10.2009 16:55:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

charvette: Pitäisi saada tekemäni Madamp vahvistin + erillinen 1x12" kaappi kombomuotoon.
Löytyykö Suomesta tekijöitä tai linkkiä maailmalle?

 
Mikäs tässä nyt on periaatteessa se ongelma? Eikös tollasen väsää kivasti itekin.
 
"Liha on hyvää!" -Au Pair
PJS
10.10.2009 17:33:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

charvette: Pitäisi saada tekemäni Madamp vahvistin + erillinen 1x12" kaappi kombomuotoon.
Löytyykö Suomesta tekijöitä tai linkkiä maailmalle?

 
Tee ite. Ei oo vaikeeta.
 
Työkalut joita tarviit (minimissään) on:
 
Saha (sikkeli, tai peräti pöytäsirkkeli on plussaa)
Pistosaha
Porakone ja ruuveja
Parit liimapuristimet
Hiomapaperia+hiomakone
Nitoja
Mittanauha
Kulmamitta
Kynä
Liimaa
 
18mm koivuvaneri levy ei hirveen kallista ole. Itse annoin levypalveluun mitat ja he toimittivat 600x700x300(mm) boksin kaikki palat valmiiksi sahattuna hintaan 90 Noi palat Olis riittäny komeesti kaikkeen, mut tein semmoisesta jämälaudasta höyläämällä+sahaamalla vähän ylimääräistä ripaa tukemaan liitoksia.
 
Taitoa tommoisen tekemiseen ei hirveesti tarvita, kunhan tekee rauhassa ja funtsii aina välillä et missä mennään. Mulla meni pari kolme iltaa laatikon tekemiseen ja yks ehtoo verhoiluun. Tein siis Hiwatt SA-212 tyylisen laatikon täsmälleen alkuperäisen näköiseksi. Kokemusta aiemmista puutyöhommista ei ollut ollenkaan.
 
Et ei muuta ku tultapäin.
 
Peace!
charvette
11.10.2009 09:43:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tehnyt nupille kotelon ja 12":lle ämyrille kaapin. Rakennettiin muinoin ehta lentokonekin. Mutta etsin valmista siistiä lootaa mihin saan runtattua tekeleeni.
 
Jack_J
11.10.2009 16:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

charvette: Olen tehnyt nupille kotelon ja 12":lle ämyrille kaapin. Rakennettiin muinoin ehta lentokonekin. Mutta etsin valmista siistiä lootaa mihin saan runtattua tekeleeni.
 
Miten ois esim. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=358142
Hukkaat vaan tuon gagan tuolta sisältä pois.
 
"Liha on hyvää!" -Au Pair
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «