Aihe: W.A.S.P. -Sirkkeleistä ikuisuuteen
1 2 3 4 5 6 7 814 15 16 17 18
Mechanizm
01.08.2008 18:26:44
Mikä tuohon oli perustelu'?

Mustin perse on levinnyt entisestään.
CQB 241
Jorte Kariko
01.08.2008 20:19:53
Eilinen pakkahuoneen keikka oli loistava! Blackien laulanta oli mahtavaa!! Tuo Crimson Idolhan ns. "tarina" levy joka oli pakkahuoneella toteutettu toimivasti silloin, kun videota esitettiin ja pojat soittivat kappaleitaan, niin ei ollut muistaakseni mitn turhia välispiikkejä ja valaistus oli todella pienellä ja vain ja muistaakseni himmeät valot osuivat aina Hra Lawlesiin. Vedettiin sillain kun pitikin, minun mielestäni toimi tosi hyvin! koska keikan ideahan oli tuo Crimson Idol jutskuri!

Sitten lopuksi tulivat ne ns. pakolliset biisit loppuun ja käytettiin kaikki valot, sun muut extra jutut. Meininki oli todella kova, silloin, mutta sitten kun se esitteli sitä uudemman levyn biisiä, niin porukka ei oikein syttynyt, mun mielestä taas Waspin parhaimpia levyjä on ehdottomasti tuo DOMINATOR, taisin olla yksi niistä kymmenestä muusta ihmisestä jotka innoistuivat tuosta uudemmasta matskusta=)

Ja siin mun edes kaks "jamppaa" vaan kiltisti otti niil Nokian über puhelimilla videota ja kuvia... ihan siin meitsin oikeal puolel n. puolen metrin pääs musta... Kusipäät!

Se ööö mikä nyt mathau mikojan vai miten se kirjotetaan... niitten lauluja "huudatti" että mitä haluatte kuulla seuraavaksi, niin joku sieltä repäs täyspotin ja huus "Waspia!"

Meitsin paras keikka tähän mennessä! vieläkin tuntuu...
We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY!
Explorer
02.08.2008 00:59:57
Keikka oli aivan mahtava, ja screenillä näytetty elokuva tuki hienosti levyn musiikkia. Hyvä idea olla valaisematta bändin jäseniä muutoin kuin soolo-osuuksissa ja vastaavissa.

Mutta mihin pudottiin oli väliajan Elvis-show, jota ei screeniltä otettu pois edes encoreiden ajaksi! No, ei sentään ääni kuulunut. Hauska idea.

Paras Waspin keikka jonka olen nähnyt.
You ain't seen me, right!
Marquiesce
02.08.2008 10:10:30
Eilen Teatrialla oli kyllä suhteellisen hyvä meininki mutta jotenkin tuntui että suurin osa yleisöstä syttyi vasta sen Elvis homman jälkeen, ymmärrettävää sinänsä sillä ympärilläni oli vain päälle 40v porukkaa. No, itsellä oli kyllä keikan alusta loppuun aivan hirvee meno päällä, alkoholi varmasti vaikutti asiaan vaan silti WASP on ollut jo monia vuosia yks bändi joka on pakko nähdä. Ja nyt se nähtiin. Jes! Sain vielä Blackien nakkaaman pyyhkeen :) :)
Go, before it's too late.
Flash
03.08.2008 10:27:26

Joo, paras W.A.S.P. keikka minkä minä olen nähnyt. Varmaan vaikutti tuo Crimson Idolin kokonaan soittaminen, onhan se suosikkini W.A.S.P. levyistä. Lopun hittisikermäkin toimi ja se yksi uusi biisi oli kans ihan hyvä.

Melko tarkkaa oli niiden kännyköiden kanssa, kun ei kärsinyt edes näytön valoa sytyttää, kun oli jo joku järkkäri niskassa. Itse pidin luurin visusti taskussa koko keikan ajan. Näytti joku lentävän pihallekkin kuvaamisen takia... Yhtä pyörätuolikaveriakin grillasi neljä äijää yhtäaikaa yhdessä välissä. Jotain rajaa...
Live Music Is Better!
Icy-Sun
03.08.2008 19:09:23 (muokattu 03.08.2008 19:30:01)
Paljon örveltäjiä oli keikalla. Yksi heivattiin poliisiautolla parempaan talteen. Hyvä oli kyllä meininki ja Crimson Idol oli parhautta. Sen verran suurella oli kamat, että särölle meni ne akustisia simuloivatkin saundit. Doctor rocter pääsi viimeinkin omiin oikeuksiinsa livenä ja Arena of pleasure... ah :) Eturivissä riehumassa oltiin. Hauskaa sinänsä, että keski-ikäistä katsojakuntaa oli paljon, mutta Doug Blairin puolella oli useita, niitä kirkuvia itkeskeleviä teinityttöjä, jotka menivät sekaisin mustin tullessa heidän kohdalleen. Jäin kaipaamaan Heavens hung in blackia, kun ovat tuolla kiertueella sitä kuitenkin soittaneet. Paljon oli vireongelmia, mutta sehän vain kuuluu rokettirolliin. bändin jo usean kerran nähneenä voin sanoa, että hyvinhän nuo vetelivät ja hauskaa tuntui olevan bändilläkin. Ei missään nimessä vielä eläkkeelle. Dominatorkin on sen verran kova lätty, että paskaa ei taida olla jatkossakaan tulossa.

Settilista oli muistaakseni seuraavanlainen Oulussa(ehkä jopa oikeassa järjestyksessä):

Crimson idol kokonaisuudessaan konsertin alkuun eli

1.Titanic Overture
2.The Inviciple Boy
3.Arena Of Pleasure
4.Chainsaw Charlie
5.Gypsy Meets the Boy
6.Doctor Rocter
7.I am One
8.The Idol
9.Hold Onto My Heart
10.The Great Misconceptions Of Me
--------------
11.Love Machine
12.Take Me Up
13.Wild Child
14.I Wanna Be Somebody
15.Blind In Texas
There ain't noway out tonight
Icy-Sun
03.08.2008 19:16:51 (muokattu 03.08.2008 19:34:32)
Ja mikäli edes joka 17 bändillä olisi basisti, joka riehuisi tuohon tyyliin läpi koko keikan niin moni keikka olisi paljon meilekkäämpi seurata. Varsinainen duracel jänis.

Heh, Mike Duda on mahtava. Mielestäni on ollut todellakin hyvä asia, että Blackie aikoinaan heitti bassolla vesilintua ja siirtyi kitaraan. Duda hoitaa tonttinsa aivan loistavasti. Tuo sellaisen kunnon rynttäyksen noihin biiseihin.

Mustin perse on levinnyt entisestään.

Vähän pulskemmassa kunnossa oli kuin pari vuotta sitten, mutta kamerakielto johtunee siitä, että mustilla on pakkomielle ajatella, että bootlekkien myyminen ja vaihtaminen vaikuttaisi levynmyyntiin. Monesti on noin sanonut.
There ain't noway out tonight
teg
03.08.2008 22:41:52
Kun tuo kiertue alkoi viime vuoden puolella ja tuli ensi kertaa tietoon tuo täydellinen kuvauskielto, niin jollain ulkolaisella sivustolla ( ei havaintoakaan millä se oli) sitä perusteltiin jotakuin niin, että sen "elokuvan" tekijänoikeudet olisivat jonkun muun kuin yhtyeen hallussa.
jatrzan
16.09.2009 10:04:12
Uusi studio lätty Babylon on jo ilmeisesti lähipäivinä julkaistu. Onko kukaan vielä ehtinyt kuulemaan?
..........
williampratt
29.09.2009 21:59:28
jatrzan: Uusi studio lätty Babylon on jo ilmeisesti lähipäivinä julkaistu. Onko kukaan vielä ehtinyt kuulemaan?

Tänään bongasin Spotifysta uuden "Crazy"-sinkun ja täytyy sanoa että kuulostaa todella lupaavalta. En oo ite Waspia hirveästi viime aikoina seurannut, mutta tää uus sinkku herätti kiinnostusta tota uutta levyä kohtaan.
Vesihiisi
04.10.2009 20:49:54
Tämä uusi biisi on loistava. Blackie kuulostaa mahtavalta.

http://www.youtube.com/watch?v=W4f66L6YhwQ&feature=related
Tympee Huttunen
04.10.2009 21:02:33
Vesihiisi: Tämä uusi biisi on loistava. Blackie kuulostaa mahtavalta.

Ei ehkä Burning Man-tasoa, mutta hyvä ralli. Aika tuttua ja turvallista WASPia. Lawlessin ääni on kyllä kovassa iskussa. Amazonissa on sampleja jokaiselta biisiltä. Yllättäen mulla on todella kovat odotukset Burn-coveriin, joka kuulostaa toimivan todella hienosti. Dominator pääsi iskemään puun takaa ja rima on asetettu aika korkealle tälle uutukaisella. Parin viikon päästä pääsee levyn hankkimaan.
Vesihiisi
04.10.2009 21:25:59 (muokattu 04.10.2009 21:34:24)
Tää kyllä toimi mulle aivan täysillä. Jos olisi Last Commandilla, olisi parhaita biisejä. Old skool. Tästä irtosi kylmänväreet. Tossa äänessä on tiukkuutta ja raakuutta, jota harvasta nykybändistä löytyy. Itse asiassa en keksi yhtäkään. Onneksi nää kollit tekee vielä musiikkia.
Mad-Mike
05.10.2009 18:44:49

Mä kyllä tykkäsin tästä biisistä kans tosi paljon. Hankkimisen arvoinen levy jos muutki biisit samaa tasoa. Mutta mielestäni kyllä Blackie on kadottanu äänestään sen aggressiivisuuden mikä hänellä oli 80- ja vielä 90-luvullakin mutta se kuuluu vanhenemiseen :D

Hienoa levyä odotan joka tapauksessa.
-Ei se nopeus vaan se taito-
Piinakiivi
05.10.2009 20:42:38 (muokattu 05.10.2009 20:45:59)

Toimii niin helkkarin hyvin tää uus kipale. Pakko-ostos, etten sanois.

E: Livenä saattas toimia vielä paremmin. Jää nähtäväksi... ;)
Älä ressaa, vaan rässää!
Vesihiisi
06.10.2009 21:34:14
jatrzan
09.10.2009 16:18:32
Youtubeen näkyy vuotaneen koko albumi. Pari biisiä (crazy& babylons burning) kuultu ja pakko myöntää, että kipaleet yllätti positiivisesti. Kovana wasp fanina oon silti suhtautunut 2000 luvun tekeleisiin aika varauksellisesti, mutta nyt näkyy blackie saaneen jotain uutta ideaa tekemiseensä! Radio rockissakin crazy äänestettiin ylivoimaisesti raudaksi!
..........
Mad-Mike
09.10.2009 18:00:48
Aivan loistava levy todellakin ja kun ottaa huomioon että 2000-luvun levy kasaribändiltä nii kunnioitettava suoritus mielestäni.Ei ollut mielestäni huonoja/täytebiisejä levyllä nyt. Parempi jopa kuin Dominator.PAKKOHANKINTA!
-Ei se nopeus vaan se taito-
Icy-Sun
09.10.2009 20:32:34
Eb-tuning: Aivan loistava levy todellakin ja kun ottaa huomioon että 2000-luvun levy kasaribändiltä nii kunnioitettava suoritus mielestäni.Ei ollut mielestäni huonoja/täytebiisejä levyllä nyt. Parempi jopa kuin Dominator.PAKKOHANKINTA!

Ja Dominator oli saakelin kova. Purple-coveri vähän hirvittää, mutta jospa se yllättäisi positiivisesti, kunhan saan levyn ostettua ;) Onhan tuo Crazy perkeleen kova ja tylsiä ratkaisuja ovat edelliset 2000-luvun singlebiisit olleet, vaan tämä poikkeaa vähän linjasta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)