joukov 18.09.2009 14:43:02 | |
---|
Ace Frehley - ja KISS-fanit tänään Semifinaliin Anomaly-levynjulkaisubileisiin!! Mars, mars!! Ace Frehley - Anomaly, levynjulkaisubileet 18.9.
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/5369
KISS - Sonic Boom, levynjulkaisubileet, 3.10.
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/5672 |
HaloOfFlies 23.09.2009 22:44:13 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Leevo 25.09.2009 13:18:52 | |
---|
jassi: Tässä olis Kissin uuden levyn biisit kuunneltavissa: -- HUH! Hyvä meininki! Yllätyin kyllä positiivisesti; olisikohan sittenkin pitäny malttaa odottaa levyä... Yritin googlailla ja päättelin tuloksista, ettei vinyyliversiota taida olla luvassa. Onko vinyylipainoksesta liikkunut mitään tietoja tai huhuja? Acen uusinhan tulee vinyylillekin. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
Nick Bone 25.09.2009 20:45:18 | |
---|
When The Lightnin Strikes... aivan ässä biisi. Taitaa uusi lettu tarjota hyvää kamaa. All work and no play makes Nick a dull boy |
Bald Anus 28.09.2009 14:18:43 | |
---|
Odotan kyllä innoissani jo pelkästään tuon bonus-CD: n takia! Täytyy poistaa kaupasta välittömästi kun ilmestyy. "Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen." ~heikkijarvinen |
joukov 01.10.2009 09:40:00 (muokattu 01.10.2009 09:52:52) | |
---|
Bald Anus: Odotan kyllä innoissani jo pelkästään tuon bonus-CD: n takia! Täytyy poistaa kaupasta välittömästi kun ilmestyy. Tuo "bonus-CD":hän ilmestyi aikaisemmin jo Jigoku-Retsuden -nimellä. http://en.wikipedia.org/wiki/Jigoku-RetsudenKovaa melua ei tuosta pidetty sen ilmestymisen aikoihin KISS-leirissä. Huomenna kaikki Suomen suurimpaan ja mahtavimpaan KISS-tapahtumaan Gloriaan, uuden levyn julkistus!! Tilaisuudessa on rajattu anniskelualue, joten myös ikärajaa ei ole!! KISS - Sonic Boom, levynjulkaisubileet, 3.10.
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/5672 |
HaloOfFlies 01.10.2009 12:08:01 (muokattu 01.10.2009 12:13:50) | |
---|
KAF:n laudalla sanotaan että Ace Frehley tulee joulukuussa Suomeen. 2.12. on keikka Nosturissa ja Live Nation olisi vahvistanut tänään uutisen. E: www.kissnews.net. Tuollahan nuo kiertuepäivämäärät ovat. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Bald Anus 02.10.2009 14:57:42 | |
---|
joukov: Tuo "bonus-CD":hän ilmestyi aikaisemmin jo Jigoku-Retsuden -nimellä. http://en.wikipedia.org/wiki/Jigoku-Retsuden Kovaa melua ei tuosta pidetty sen ilmestymisen aikoihin KISS-leirissä. Huomenna kaikki Suomen suurimpaan ja mahtavimpaan KISS-tapahtumaan Gloriaan, uuden levyn julkistus!! Tilaisuudessa on rajattu anniskelualue, joten myös ikärajaa ei ole!! Niin, eikös se ilmestynyt alunperin vain Japanissa? "Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen." ~heikkijarvinen |
Icy-Sun 04.10.2009 11:31:03 | |
---|
Olipa tuo bonus cd muuten aika vaisu. Tunnustan kuunnelleeni youtubesta, silloin kun se Japaniin sunnilleen tuli ja muuten kai se rullaa, mutta kappale temmot ovat on törkeän hitaita ja teknologian kehitys kuuluu turhan rankalla kädellä. Näitä live DVD:itä jaksan kyllä itse katsella vaikka kuinka monta. |
zekeode 06.10.2009 10:10:03 | |
---|
|
Flash 06.10.2009 13:22:04 | |
---|
zekeode: En ole koskaan ollut mikään KISS fani, mutta uus levy kuulostaa hyvälle...tai sen mitä nyt on ehtinyt kuuntelemaan: http://open.spotify.com/album/06TUPSt0LmDoAm3jnE93Ww Joo, varsin hyvältä kuulostaa. Jos tulee kannesta R&R Over mieleen, niin tulee myös saundeista ja biiseistä. Etenkin Geggulin. Live Music Is Better! |
DoThePop 07.10.2009 14:11:15 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa onko tuolla Ace Frehleyn Nosturin keikalle lämppäriä? Mielenkiinnolla kyllä odotan Acen keikkaa, kun en oo herraa ikinä soolo kiertueella nähnyt. National Rifle Association |
Bald Anus 07.10.2009 21:42:29 (muokattu 07.10.2009 22:00:44) | |
---|
Bonus CD kuulostaa muuten hyvältä, mutta autotunea on käytetty laulussa häiritsevästi. Lähinnä stemmat kuulostaa jänniltä. Ja Heaven's on firen alku on järkyttävä, hyi. Erityisesti Stanleyn lauluissa kuuluu selvästi autotune. Sonic Boomia en ole ehtinyt kuunnella vielä kokonaan. "Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen." ~heikkijarvinen |
Bald Anus 07.10.2009 22:27:19 | |
---|
Voi jumalauta, eihän tätä levyä voi ottaa vakavasti kun stemmat on tässäkin autotunetettu! Muuten kyllä ihan kelpo rokkenrollia. Toivottavasti noihin tottuu. "Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen." ~heikkijarvinen |
Flash 08.10.2009 08:00:41 | |
---|
Bald Anus: Voi jumalauta, eihän tätä levyä voi ottaa vakavasti kun stemmat on tässäkin autotunetettu! Miksiköhän sitten varsinaisia lauluja ei ole tunetettu? Pauli ainakin vetelee välillä vähän sinnepäin (ja on aika freesin kuuloista itseasiassa, kun levylle on jätetty selkeitä "virheitä"). No, stemmojen suhteen onkin toki tärkeämpää, että menevät nuotilleen. Live Music Is Better! |
HaloOfFlies 08.10.2009 15:06:16 | |
---|
Aivan perkeleen kova lätty! Eilen kuuntelin koko illan tätä levyä ja tippahan siinä meinasi linssiin tulla.. Tommyn ja Ericin biisit nyt ovat vähän tasapaksuja, mutta se ei haittaa kun Paul ja Gene ovat aivan timanttisessa vireessä tällä levyllä. Kiitos KISS!! "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Bald Anus 08.10.2009 16:34:03 | |
---|
Flash: Miksiköhän sitten varsinaisia lauluja ei ole tunetettu? Pauli ainakin vetelee välillä vähän sinnepäin (ja on aika freesin kuuloista itseasiassa, kun levylle on jätetty selkeitä "virheitä"). No, stemmojen suhteen onkin toki tärkeämpää, että menevät nuotilleen. Jos tarkoin kuuntelee, niin ainakin itse erotan paikoin leadvokseissakin tunea. Viidennen biisin alussa ainakin. Ericin ja Tommyn laulamissakin kappaleissa vaikuttaisi olevan. Harmittaa vähän kun levy on nyt muutaman kerran läpi kuunneltu, eikä ole vielä mitään suurempaa koukkua löytynyt. Toivottavasti tämä vielä tästä, en halua, että levy jää pettymykseksi. Hyviä biisejä toki löytyy ja livenä varmasti parempia. "Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen." ~heikkijarvinen |
Speti 09.10.2009 08:53:23 | |
---|
Bald Anus: Jos tarkoin kuuntelee, niin ainakin itse erotan paikoin leadvokseissakin tunea. Viidennen biisin alussa ainakin. Ericin ja Tommyn laulamissakin kappaleissa vaikuttaisi olevan. Harmittaa vähän kun levy on nyt muutaman kerran läpi kuunneltu, eikä ole vielä mitään suurempaa koukkua löytynyt. Toivottavasti tämä vielä tästä, en halua, että levy jää pettymykseksi. Hyviä biisejä toki löytyy ja livenä varmasti parempia. Minulle koukku löytyi tuosta cd2; noihan on jopa parempia kuin alkuperäiset! Johtuukohan nykytekniikasta vai kunnon rumpalista ;) I'm a Soul Mover! |
itsy 09.10.2009 12:56:26 | |
---|
Stand-biisissä olen kuulevani häiritsevän selkeästi autotunetusta, ärsyttää. Kenties parinkymmenen vuoden päästä autotune-villitykselle naureskellaan samallalailla kun nykyään korneimmille kasarisoundeille. Äärimmäisen hieno levy, potkii erittäin lujaa. pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu |
Izzy: Kenties parinkymmenen vuoden päästä autotune-villitykselle naureskellaan Eiköhän tuolle naureskella aika paljon jo nyt mr. finland, walk on by, your ideapark dream.
mr. finland, walk on by, your alko store supreme |