UncleZ 08.10.2009 22:11:25 | |
---|
Antti1: Puhdasta kapsaisiinilientä sumuttimella perseenreikään (kissan) aina, kun johtoa purasee. Oppiipahan, että kuinka paljon isännän mieltä kirvelee johtojen pureskelu. Joskaan tuntemus itsessään ei välttämättä ole aivan vastaava. Tuota pitää kokeilla, kuulostaa vielä sopivan sadistiselta. Ongelma on kyllä monesti siinä, että jos kattia ei saa kiini itse teosta, niin se vain ajattelee et ompa kumma jätkä, ihan rauhassa tässä nuoleskelin peräaukkoanin niin mokoma tuli ja ruiskautti siihen jotain, polttaa polttaa...kumma juttu, harvat on meikäläisen huvit ja nyt tämäkin. |
Eisss... Hitto mitä ehdotuksia :D Paskaa settiä jo vuodesta 87! |
MPU 09.10.2009 07:48:47 | |
---|
Entäs jos sijoittaa mirrin eri huoneeseen silloin kun soittaa? Tietysti haisevan vastalauseen mahdollisuus on silloin olemassa. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
blaekie 09.10.2009 09:34:42 (muokattu 09.10.2009 09:35:15) | |
---|
Kissathan tykkää silittelystä, käytä sitä slidena, jos sillä tulee aika pitkäks , kun kerran johtoja räpläilee :) , Mitään staattisen sähkön ongelmiakaan ja ritinöitä ei pitäisi tulla, sillä kitarahan on maadoitettu, ja kissallakin on huomattavasti mukavempi olla ;-). Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
dropD 09.10.2009 09:54:00 | |
---|
Kokemuksen mukaan noihin kissoihin ei tehoa yhtään mikään. Sumutinpullo (ja aika myöten pelkkä sumutusliike kädellä) toimii kyllä, mutta vain silloin kun on itse paikalla. Jos katti puree johtoja soittaessa, niin voisi miettiä voiko sille järjestää jotain johtojakin kiinnostavampaa soiton ajaksi. Esim. kumilangalla lavasta roikkumaan joku pörröpallo tai turkishiiri. Myös laserpointteri teipattuna lapaan voisi toimia. Olettaen että soittaessa pysyy vähän liikkeessä. Mulla oli enemmän ongelmia kaappien etukankainen kanssa. Vain metalliverkko toimi tai sitten kaappi oli syytä pitää naama seinää vasten. Jälkimmäinen on jossain tapauksissa kotisoitossa myös soundillisesti hyvä ratkaisu... vain banjo puuttuu... |
Tubeman 09.10.2009 11:45:35 | |
---|
UncleZ: Tuota pitää kokeilla, kuulostaa vielä sopivan sadistiselta. Ongelma on kyllä monesti siinä, että jos kattia ei saa kiini itse teosta, niin se vain ajattelee et ompa kumma jätkä, ihan rauhassa tässä nuoleskelin peräaukkoanin niin mokoma tuli ja ruiskautti siihen jotain, polttaa polttaa...kumma juttu, harvat on meikäläisen huvit ja nyt tämäkin. Anna kissalle oma johto.Meillä on kolme kattia ja ne säätää aina sitä mitä minäkin. Kokeiles antaa niille oma johto ,jokin vanha joka on ehkä risa muutenkin. Vähän aikaa ne sählää ja sitten ne kyllästyy. "Fieldistorilla ei tule olemaan tulevaisuutta koska ne kohisevat ja taajuusalue on olematon" (ote artikkelista fetistä 50-luvulla) |
shcircus 09.10.2009 22:29:34 | |
---|
Mulla ongelma ratkes kertaheitolla kun kissa päätti alkaa järsimään stereoitten piuhaa. 230W ja katista jäi muisto jäljelle. Noh, se perkele söi minun kalat kun 6vuotiaana vaihdoin akvaarioon vesiä. Sitä saa mitä tilaa jne.... "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
Jaske 09.10.2009 22:44:42 | |
---|
shcircus: Noh, se perkele söi minun kalat kun 6vuotiaana vaihdoin akvaarioon vesiä. Voi jumalauta miten rupes naurattaan :D |
UncleZ 10.10.2009 00:24:26 | |
---|
shcircus: Mulla ongelma ratkes kertaheitolla kun kissa päätti alkaa järsimään stereoitten piuhaa. 230W ja katista jäi muisto jäljelle. Noh, se perkele söi minun kalat kun 6vuotiaana vaihdoin akvaarioon vesiä. Sitä saa mitä tilaa jne.... Jos joku ihmettelee miksi virtajohdot on niin julmetun paksuja ja jäykkiä, niin tuo on just yks syy, lapset ja muut kotieläimet saattavat jyrsiä niitä närästykseen tai yleiseen vit...eiku masennukseen. Onneksi stereoiden virtapiuhat ovat aika vaikeissa paikoissa, nehän on tunnetusti aika ohuita. Olen nähnyt kun kiinalaiset ovat menestyksellisesti porailleet koneella jossa on kaksi tavallista pitkää asennusjohtoa ilman mitään ulompaa kumikuorta. Ihmiset talloivat niitä, mopot ajoivat päältä, ne oli oven raossa ja ties missä, mut sitten tuli koira joka jyrsäs ja kuoli siihen paikkaan. Sen verran on meidänkin katti jyrsinyt noita sähköjohtoja et melkein kaikissa näkyy pitkä rivi hampaitten jälkiä, mut vielä ei ole tärpännyt. IKEAsta ostin vuos sitten sitä harmaata kaapelisukkaa ja se on toiminut, mut aina on jotain johdon nysää näkyvissä. Yhteen kaapeliin laitoin kakspuolista kiinitysteippiä ja kaapelinippuun pakkausteippiä liimapuoli ulospäin. Kissa jätti ne rauhaan kun viikset jäivät kiini kuin kärpäspaperiin. Terästetty kitarapiuha taitaa olla paras ratkaisu ja jos se ei auta, niin laitan piuhan käsisuihkusta tutun kierretuubin sisään ja toivon ettei katti opettele käyttämään peltileikkuria. Se on kyllä kumman motivoitunut tuhoamaan noita piuhoja, just huomasin et vaimon punainen kitarakaapeli oli jyrsitty ja se sentään on pahanmakuista PVCtä. Ei muuta kuin kaapelikela esille ja juottotalkoisiin. |
päänahka 10.10.2009 09:28:38 | |
---|
UncleZ: Terästetty kitarapiuha taitaa olla paras ratkaisu ja jos se ei auta, niin laitan piuhan käsisuihkusta tutun... Tässä vaiheessa odotin jonkinlaista käsisuihkukälliä kissalle. Se ois jo nerokasta. Joku elektroniikkavelhohan voisi rakentaa hipaisukytkimellä toimivan käsisuihkun, ja siihen vielä joku kissatähtäin. Piuhan pinta toimisi hipaisukytkimenä. Hanene lailaa lailaa luua. |