lare21 08.10.2009 15:28:08 | |
---|
OPJ1974: Samaa mieltä. Eri asia tietty olisi ollut, jos kyseessä olisi jokin superultrayyber-salainen tuotekehitysprojekti, jossa olisi kiinni strategista pääomaa (sekä henkistä että ihan rahaa) ja tarkoitus olisi tehdä siitä ihan myyntiin menevä custom-tuote, joka oikeasti olisi jotain uutta ja hienoa.. Yllä mainitussa tapauksessa ko. virveliä EI olisi esitelty kavereilla kuin vasta tuotteen lanseeraustapahtumassa. Ja kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi, kyllä niitä rummuttimia tehdän kaikennäköisestä. Ja nyt jengi ihan aidon oikeasti alkoi kiinnostumaan. Minä muiden muassa. Munsta ainkain on vaan hienoa, että tuollaisia propellihattujuttuja tulee virikkeeksi muille. Kun nytlienee kuitenkin "vain" harrastuksesta tai puuhastelusta kyse, niin julkinen moittiminen oli minusta melko turhaa. Mutta minähän olen syypää. En näköjään itse tiedä edes mitään, paitsi sen että se on olemassa. Ja luulin, että se on vain puuhasteluprojekti, enkä tiennyt, että sitä pitää salassa. Syvimmät pahoitteluni. Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
hansakemanelius 08.10.2009 15:45:57 | |
---|
markkuliini: Jos haetaan patentteja, silloin ei ennen patentin saamista rumpuja jaeta naapureille nurtsinleikkauspalkkiona. Jos jaetaan, niin vannotetaan olemaan hiljaa. :) Mutta kun se oli vasta tuotekehittelyvaiheessa ja ennen patentin hakemista piti saada käyttäjän kokemuksista tarkka selvitys, terv. Suomen selitys Twistkompilla pärjää pitkälle... |
sahkuifk 08.10.2009 18:50:03 | |
---|
Tää menee nyt kyllä ihan kummalliseksi koko keskustelu. Ensin on mukamas jotain, epäillään, vähän todistellaan, jotkut jo uskoo, sitten ei saa kertoo ja mitä lie. Ei kai kukaan kuvittele jotain uutta luovansa ilman täältä saatavaa apua :))))). Mutta ääninäytettä odottelen, vai meneekö ens kesän ruohonleikkuuduuni jos vuotaa liikaa salaisuuksia? Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
lare21 08.10.2009 19:29:22 | |
---|
sahkuifk: Tää menee nyt kyllä ihan kummalliseksi koko keskustelu. Ensin on mukamas jotain, epäillään, vähän todistellaan, jotkut jo uskoo, sitten ei saa kertoo ja mitä lie. Ei kai kukaan kuvittele jotain uutta luovansa ilman täältä saatavaa apua :))))). Mutta ääninäytettä odottelen, vai meneekö ens kesän ruohonleikkuuduuni jos vuotaa liikaa salaisuuksia? Mäkin kysyn, että saako ääninäytettä laittaa?? Jos ei saa, niin ymmärrän. Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
Jupi57 08.10.2009 21:15:17 | |
---|
lare21: Mäkin kysyn, että saako ääninäytettä laittaa?? Jos ei saa, niin ymmärrän. Minäkin olen ollut 12 v. ja ihmetyttää tämä show. Mode hei ole hyvä viimeistään nyt, aikuisten oikeesti tää huijaus sais loppua jupi57 |
Jupi57: Minäkin olen ollut 12 v. ja ihmetyttää tämä show. Mode hei ole hyvä viimeistään nyt, aikuisten oikeesti tää huijaus sais loppua jupi57 Mikä huijaus? Väitäkkö että Lare on kusettanu koko ajan? Änd rimember onli alternatiiv pikkin or i vil strankel juu! |
Jupi57 08.10.2009 21:22:19 | |
---|
Väsykäsi95: Mikä huijaus? Väitäkkö että Lare on kusettanu koko ajan? Luulekko älyäväsi jotain? |
Väsykäsi 08.10.2009 21:43:58 (muokattu 08.10.2009 21:44:22) | |
---|
Jupi57: Luulekko älyäväsi jotain? Luulen, näen virpan omin silmin sunnuntaina. Kai nyt sitä voi hyvään kaveriin ja bändin rumpaliin uskoa kerpele! Änd rimember onli alternatiiv pikkin or i vil strankel juu! |
Jupi57 08.10.2009 21:47:07 (muokattu 08.10.2009 21:53:50) | |
---|
ulos nyt |
Väsykäsi 08.10.2009 21:55:29 | |
---|
Jupi57:vitut-ei ikuna Mitäs se Jupi meni muokkailemaan? Änd rimember onli alternatiiv pikkin or i vil strankel juu! |
Kailis 08.10.2009 22:12:44 (muokattu 08.10.2009 22:16:44) | |
---|
olen rakentanut rummun olohuoneen lattiasta Tätä olen itsekin harkinnut mutta vaimon suhtautuminen hillitsee. Vai olohuoneen lattialla väsätty? Nyt tää alkoi taas haiskahtamaan...Tuollaisen työstäminen vaatii erikoistyökalut. Lisäksi on aika sottaista puuhaa. EDIT Ja patentti mille? Rummulle vai vuolukivelle? |
Väsykäsi 08.10.2009 22:15:19 (muokattu 08.10.2009 22:15:49) | |
---|
Kailis: st Tätä olen itsekin harkinnut mutta vaimon suhtautuminen hillitsee. Vai olohuoneen lattialla väsätty? Nyt tää alkoi taas haiskahtamaan... Nyt mina en ummarra. Joku ei kerro kaikkea mitä tietää... Sen uskon että virveli on kiveä mutta.... Änd rimember onli alternatiiv pikkin or i vil strankel juu! |
Nolte 08.10.2009 23:01:13 | |
---|
Reippaasti keskimääräistä erikoisempi keskustelu on kyllä tämä. Tulee elävästi mieleni JaanaE ja Phil Ruddin rumpukalvot. :) Itse asiassa minulle alkaa jo olla aikalailla se ja sama, onko sitä kivivirveliä vaiko ei. Jos on, niin ääninäyte olisi kylläkin kiva kuulla. Veikkaan rock-soundia. ;) |
hollmi-5 08.10.2009 23:30:52 (muokattu 08.10.2009 23:32:47) | |
---|
Nolte: Reippaasti keskimääräistä erikoisempi keskustelu on kyllä tämä. Tulee elävästi mieleni JaanaE ja Phil Ruddin rumpukalvot. :) Itse asiassa minulle alkaa jo olla aikalailla se ja sama, onko sitä kivivirveliä vaiko ei. Jos on, niin ääninäyte olisi kylläkin kiva kuulla. Veikkaan rock-soundia. ;) No ne Phill Ruddin kapulat ja kalvot ovat täällä minulla... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sonormies 09.10.2009 00:28:04 (muokattu 09.10.2009 00:43:15) | |
---|
Niinpä. Keskityit puhumaan pelkästään lätkästä, tai mikä se ny raumalaisittain sitten onkin? =D Umpiraumalaiset puhuvat "jäkiksestä" eikä se istu Stadista/Vantaalta tullin kautta Raumalle tulleen suuhun lainkaan. Lätkää tai kiakkoo se on mulle. Ja siitä kannattaa mun mielestä edelleen puhua. :-) "Jotain heviähän voi tosiaan soittaa hiljaa, mutta eihän se sitten ole enää heviä, vaan laittia." Nimim. Niq |
Kailis 09.10.2009 01:12:01 | |
---|
hollmi-5: No ne Phill Ruddin kapulat ja Jaana E:n kalvot ovat täällä minulla... Joo, hölmöähän tämä... |
Jupi57 09.10.2009 07:13:37 (muokattu 09.10.2009 07:17:10) | |
---|
Väsykäsi95: Mitäs se Jupi meni muokkailemaan? Muistui mieleeni, että täällä on kuitennii kaltaisiasi alaiäisiä liikenteessä. Mutta jos haluat, voin v...uilla pikaviesteillä henkilökohtaisesti tai vaikka puhelimessa. |
Väsykäsi 09.10.2009 07:24:00 (muokattu 09.10.2009 07:27:19) | |
---|
Jupi57: Muistui mieleeni, että täällä on kuitennii kaltaisiasi alaiäisiä liikenteessä. Mutta jos haluat, voin v...uilla pikaviesteillä henkilökohtaisesti tai vaikka puhelimessa. Mun puolesta palstalla voi olla vaikka kuinka monta ...tu sanaa, mutta tosiaan täällä on muitakin alaikäisiä. Mutta mikä sulla on tätä kivivirveliä/Larea vastaan? Yritätkö uskotella itsellesi että ei sitä rumpua ole olemassa ja tämä ketju on täyttä kus..pissatusta? Mod. Huom: Laitetaas ketju nyt hetkeksi aikaa poikki. Tämä on kerännyt muutenkin todella paljon varoituksia. Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset käyttäytyä! Änd rimember onli alternatiiv pikkin or i vil strankel juu! |