markkuliini 07.10.2009 21:34:02 | |
---|
hollmi-5: Joo. Parempia kuvia. Ja tarkempia pitäisi saada, jottä näkisi kiven pintarakenteen paremmin. Sitä tarkoitin, että kerro mulllekin MIKSI et epäile. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hollmi-5 07.10.2009 21:34:10 | |
---|
Kailis: Kyllä mä uskon että vuolukivestä saa väännettyä snaren, mutta sama kysymys kuin aikaisemmin; miksi? Helkkarin arka materiaali iskuille, varsinkin tuolla vahvuudella. Ja kallishan tuollaisen täytyy olla. Miten paljon sä sitä nurtsia oikein ajoit? =D Mutta jos se naapuri on duunissa verstaalla ja tekee perinteisesti "firabelina" työnantajan vehkeillä, työajalla ja firman raaka-aineista, ei hinta huimaa :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 07.10.2009 21:35:55 (muokattu 07.10.2009 21:37:08) | |
---|
markkuliini: Sitä tarkoitin, että kerro mulllekin MIKSI et epäile. Olen rautakaupassa tutkiskellut vuolukivisiä tuotteita ja hämmästellyt niiden seinämien ohuutta, reunojen terävyyttä ja alhaista painoakin. Vuolukivi on ilmeisesti pehmeimpiä kivilajeja ja siksi tuollaiset ovat mahdollisia. http://fi.wikipedia.org/wiki/Vuolukivi Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 07.10.2009 21:38:52 | |
---|
hollmi-5: Mutta jos se naapuri on duunissa verstaalla ja tekee perinteisesti "firabelina" työnantajan vehkeillä, työajalla ja firman raaka-aineista, ei hinta huimaa :-) Tää on muuten ihan helvetin totta. Materiaalin arkuuteen tuossa käytössä se ei olennaisesti tosin vaikuta. Paitsi jos vääntää aina uuden rikkoutuneen tilalle. Siis varovasti tai ei ollenkaan roudattuna ja käsiteltynä jees, muuten ei. Odottelen kestotestiä. |
Onhan tuo Laren virveli epäilemättä todella hieno ja erikoinen. Taitaa olla näin äkkiä ajateltuna erikoisin rumpuprojekti johon olen törmännyt. Minuakin hieman pelottaa tuon vuolukiven kestävyys, käsittääkseni vuolukivi on suhteellisen pehmeää? Mitenhän mahtaa roudasta kestää? Tarvii duunissa kysästä rakennuspuolen pojilta enemmän tuosta vuolukivestä. E: kerros Lare vähän tarkemmin tuosta naapurista joka tuon rakensi. Mistä raaka-aineet, miten tehty yms. Ei vissiin ole kuitenkaan ihan poropeukalo ollut asialla. |
Vuolukivirummusta 08.10.2009 13:51:31 | |
---|
Korjataampas muutama asia!!!! KUMU ei ole rakentanut tai millään muulla tavoin ollut tekemisissä vuolukivirummun kanssa. Osat ovat Saksasta eivät Kumulta. Tiedän tämän koska olen rakentanut rummun olohuoneen lattialla ja olisi väärin liittää KUMU tai heidän huippuosaamisensa omaan prototyyppiini. Ymmärrän innostuksesi asiaan lare21, mutta toivon että asiasta keskustelu KATKEAA NYT! En halua kuvia keskeeräisestä tuotteesta nettiin!!! Uskon, että asiasta kuullaan vielä, mutta malttakaahan mielenne. Tekin haluatte uuden hyvän tuotteen, ette prototyyppiä settiinne. Ja hyvän tekeminen vie aikaa. Kiitos Lare21 nurmikon leikkuusta - hyvin tehty ;= Mutta sopiiko, että puhutaan asiasta lisää sitten kun on oieasti jotai puhuttavaa?? Olisi kohteliasta kaikkia kohtaan. |
markkuliini 08.10.2009 14:02:56 | |
---|
Vuolukivirummusta: Korjataampas muutama asia!!!! KUMU ei ole rakentanut tai millään muulla tavoin ollut tekemisissä vuolukivirummun kanssa. Osat ovat Saksasta eivät Kumulta. Tiedän tämän koska olen rakentanut rummun olohuoneen lattialla ja olisi väärin liittää KUMU tai heidän huippuosaamisensa omaan prototyyppiini. Ymmärrän innostuksesi asiaan lare21, mutta toivon että asiasta keskustelu KATKEAA NYT! En halua kuvia keskeeräisestä tuotteesta nettiin!!! Uskon, että asiasta kuullaan vielä, mutta malttakaahan mielenne. Tekin haluatte uuden hyvän tuotteen, ette prototyyppiä settiinne. Ja hyvän tekeminen vie aikaa. Kiitos Lare21 nurmikon leikkuusta - hyvin tehty ;= Mutta sopiiko, että puhutaan asiasta lisää sitten kun on oieasti jotai puhuttavaa?? Olisi kohteliasta kaikkia kohtaan. Eikös tuo Kumu juttukin ollut tuolla jo korjattuna. Lähinnä luultiin etä samanlainen koneisto mitä Kumuissa olisi tuossa rummussa. Juu, ei puhuta asiasta enää, olihan tässä jo paljastunut se, että runko on (kai) kiveä ja ohut. Ollaan kaikki nyt täällä ihan hiljaa vain. Hys, hys. Shhhhhhhhhhhhhh.... -istuu hiljaa koneen ääressä- "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hansakemanelius 08.10.2009 14:42:07 | |
---|
markkuliini: -istuu hiljaa koneen ääressä- ....otsa kurtussa.....miettien kvintolien xylitoleja.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
OPJ1974 08.10.2009 15:00:38 (muokattu 08.10.2009 15:01:09) | |
---|
hansakemanelius: ....otsa kurtussa.....miettien kvintolien xylitoleja.... Senkus. Mulla on juur nyt mielessä tissit. Ei pöhkömpää. EDIT. Lisään vielä, että NAISTEN tissit. En ole mitenkään kiinnostunut man boobseista. Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
lare21 08.10.2009 15:01:59 | |
---|
markkuliini: Ei missään nimessä! :) Musta tuo kivisen rungon n.0,5 cm paksuus, ja arviolta alle kilon paino kuullostaa edelleenkin oudolta... No nyt sen paino on noin 2 kiloo. Ja runko on joku 0,7cm. Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
lare21 08.10.2009 15:03:40 | |
---|
Kailis: Kyllä mä uskon että vuolukivestä saa väännettyä snaren, mutta sama kysymys kuin aikaisemmin; miksi? Helkkarin arka materiaali iskuille, varsinkin tuolla vahvuudella. Ja kallishan tuollaisen täytyy olla. Miten paljon sä sitä nurtsia oikein ajoit? =D Viime kesän ajoin noin kerran viikossa. Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
markkuliini 08.10.2009 15:04:42 | |
---|
Nuottipyramidin muotoiset hammashoitajan tissit on siis kehitystyömme tulos. Saanen esitellä: Barbara "Dental" Pentagon "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
markkuliini 08.10.2009 15:05:15 | |
---|
lare21: No nyt sen paino on noin 2 kiloo. Ja runko on joku 0,7cm. hyssss....ei saa puhua, tiedät kyllä mistä...... "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Jupi57 08.10.2009 15:06:05 (muokattu 08.10.2009 15:07:48) | |
---|
Vuolukivirummusta: Korjataampas muutama asia!!!! KUMU ei ole rakentanut tai millään muulla tavoin ollut tekemisissä vuolukivirummun kanssa. Osat ovat Saksasta eivät Kumulta. Tiedän tämän koska olen rakentanut rummun olohuoneen lattialla ja olisi väärin liittää KUMU tai heidän huippuosaamisensa omaan prototyyppiini. Ymmärrän innostuksesi asiaan lare21, mutta toivon että asiasta keskustelu KATKEAA NYT! En halua kuvia keskeeräisestä tuotteesta nettiin!!! Uskon, että asiasta kuullaan vielä, mutta malttakaahan mielenne. Tekin haluatte uuden hyvän tuotteen, ette prototyyppiä settiinne. Ja hyvän tekeminen vie aikaa. Kiitos Lare21 nurmikon leikkuusta - hyvin tehty ;= Mutta sopiiko, että puhutaan asiasta lisää sitten kun on oieasti jotai puhuttavaa?? Olisi kohteliasta kaikkia kohtaan. Pahus! Juuri kun ajattelin tuohon marmorisettiin http://muusikoiden.net/dyn/users/64466.jpgsopivaa kotimaista vuolukivivirveliä iänikuisen Supran tilalle. Setin soundi on kuin perinteinen amerikkalaisen vaahteran soundi. Lugit ovat kuin Ludwigin Classic Long Lugs ja muutenkin setti on kuin Ludwigin valmistama!!!! Hoh-hoijaa...olipa mukava uni. E: Oho, mutta kerroinkin vain unestani... |
lare21 08.10.2009 15:08:40 (muokattu 08.10.2009 15:12:40) | |
---|
Vuolukivirummusta: Korjataampas muutama asia!!!! KUMU ei ole rakentanut tai millään muulla tavoin ollut tekemisissä vuolukivirummun kanssa. Osat ovat Saksasta eivät Kumulta. Tiedän tämän koska olen rakentanut rummun olohuoneen lattialla ja olisi väärin liittää KUMU tai heidän huippuosaamisensa omaan prototyyppiini. Ymmärrän innostuksesi asiaan lare21, mutta toivon että asiasta keskustelu KATKEAA NYT! En halua kuvia keskeeräisestä tuotteesta nettiin!!! Uskon, että asiasta kuullaan vielä, mutta malttakaahan mielenne. Tekin haluatte uuden hyvän tuotteen, ette prototyyppiä settiinne. Ja hyvän tekeminen vie aikaa. Kiitos Lare21 nurmikon leikkuusta - hyvin tehty ;= Mutta sopiiko, että puhutaan asiasta lisää sitten kun on oieasti jotai puhuttavaa?? Olisi kohteliasta kaikkia kohtaan. Juu anteeksi vaan en tarkoittanut millään pahalla, mutta innostusta taisi olla vähän liikaa... Lopetetaan tää keskustelu nyt! En tiennyt asiasta ANTEEKSI ja kuvat poistan. Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
markkuliini 08.10.2009 15:13:48 (muokattu 08.10.2009 15:14:00) | |
---|
lare21: Mutta sopiiko, että puhutaan asiasta lisää sitten kun on oieasti jotai puhuttavaa?? Olisi kohteliasta kaikkia kohtaan. Juu anteeksi vaan en tarkoittanut millään pahalla, mutta innostusta taisi olla vähän liikaa... Lopetetaan tää keskustelu nyt! En tiennyt asiasta ANTEEKSI ja kuvat poistan. Ei se sun vika ole rummusta puhua tai näyttää kuvia, jos asiasta ei ole erikseen pyydetty olemaan hiljaa. Jos tilanne on tällainen, niin musta suoraan sanottuna vähän ihmeellinen asenne tuolla rummuntekijällä tulla tänne ojentamaan. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
lare21 08.10.2009 15:18:30 | |
---|
markkuliini: Ei se sun vika ole rummusta puhua tai näyttää kuvia, jos asiasta ei ole erikseen pyydetty olemaan hiljaa. Jos tilanne on tällainen, niin musta suoraan sanottuna vähän ihmeellinen asenne tuolla rummuntekijällä tulla tänne ojentamaan. Ei musta. Olisi se pitänyt ymmärtää minun eikä hänen. Mutta lopetetaan nyt täällä puhuminen. Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
hansakemanelius 08.10.2009 15:19:37 (muokattu 08.10.2009 15:20:17) | |
---|
markkuliini: Ei se sun vika ole rummusta puhua tai näyttää kuvia, jos asiasta ei ole erikseen pyydetty olemaan hiljaa. Jos tilanne on tällainen, niin musta suoraan sanottuna vähän ihmeellinen asenne tuolla rummuntekijällä tulla tänne ojentamaan. Ties vaikka olisi patenttia hakemassa. Ei voi paljastaa liikesalaisuuksia kilpailijoille.... Ja valmista tuotetta katsastelemme mielenkiinnolla lähitulevaisuudessa, vai kui? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
OPJ1974 08.10.2009 15:19:59 | |
---|
markkuliini: Ei se sun vika ole rummusta puhua tai näyttää kuvia, jos asiasta ei ole erikseen pyydetty olemaan hiljaa. Jos tilanne on tällainen, niin musta suoraan sanottuna vähän ihmeellinen asenne tuolla rummuntekijällä tulla tänne ojentamaan. Samaa mieltä. Eri asia tietty olisi ollut, jos kyseessä olisi jokin superultrayyber-salainen tuotekehitysprojekti, jossa olisi kiinni strategista pääomaa (sekä henkistä että ihan rahaa) ja tarkoitus olisi tehdä siitä ihan myyntiin menevä custom-tuote, joka oikeasti olisi jotain uutta ja hienoa.. Yllä mainitussa tapauksessa ko. virveliä EI olisi esitelty kavereilla kuin vasta tuotteen lanseeraustapahtumassa. Ja kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi, kyllä niitä rummuttimia tehdän kaikennäköisestä. Ja nyt jengi ihan aidon oikeasti alkoi kiinnostumaan. Minä muiden muassa. Munsta ainkain on vaan hienoa, että tuollaisia propellihattujuttuja tulee virikkeeksi muille. Kun nytlienee kuitenkin "vain" harrastuksesta tai puuhastelusta kyse, niin julkinen moittiminen oli minusta melko turhaa. Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
markkuliini 08.10.2009 15:24:34 | |
---|
hansakemanelius: Ties vaikka olisi patenttia hakemassa. Ei voi paljastaa liikesalaisuuksia kilpailijoille.... Ja valmista tuotetta katsastelemme mielenkiinnolla lähitulevaisuudessa, vai kui? Jos haetaan patentteja, silloin ei ennen patentin saamista rumpuja jaeta naapureille nurtsinleikkauspalkkiona. Jos jaetaan, niin vannotetaan olemaan hiljaa. :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |