Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aquarian SuperKick 1 vai 2?
1
Sebek
07.10.2009 16:45:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia millainen ero käytännössä noilla yksi-ja kaksikerrosversioilla? Kumpaa suosittelette jos tavoitteena on kontrolloitu ja lyhyt TUM muttei kuitenkaan mikään kuollut, täysin soinniton mätkähdys? Minkälaisia ovat verrattuna Evansin Emadeihin joista on jo kokemusta entuudestaan? Eli kalvon pitäisi toimia sekä nopsemmassa pikajalkamusiikissa mutta myös kevyemmässä allround-soittelussa.
 
markkuliini
07.10.2009 21:15:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sebek: Onko kokemuksia millainen ero käytännössä noilla yksi-ja kaksikerrosversioilla? Kumpaa suosittelette jos tavoitteena on kontrolloitu ja lyhyt TUM muttei kuitenkaan mikään kuollut, täysin soinniton mätkähdys? Minkälaisia ovat verrattuna Evansin Emadeihin joista on jo kokemusta entuudestaan? Eli kalvon pitäisi toimia sekä nopsemmassa pikajalkamusiikissa mutta myös kevyemmässä allround-soittelussa.
 
En ole verrannut keskenään, mutta itsellä kiinni 20" Dw:ssä just tuo ykkönen ja hienosti toimii. Saa soimaan, mutta löysällä vireellä soundi on kontrollissa. Mulla on ostettuna ja jonossa Emad, mutta kun tykkäsin sen verran paljon tuosta Superkick 1:stä, niin jäikin Emadit ylimääräiseksi. -vink vink-
 
Eli ei tästä sulle mitään hyötyä ollu. :)
 
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
LaKu
07.10.2009 21:44:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on 22" MLX-bassarissa kiinni Super Kick ykkönen. Tykkään kyllä, ja omasta mielestä parempi kuin esim. Powerstroke 3:nen, jotenkin syvempi potku on Aquarianissa. Tai sitten se vaan sopii tälle bassarille hyvin. Vaikka PS3 ei sekään huono ollut. Sinkkupedaali on ollut käytössä.
 
Sebek
07.10.2009 21:59:51 (muokattu 07.10.2009 22:11:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kiitoksia näistä, kyllä nämä käyttökokemuksetkin jommastakummasta kalvosta on hyvää informaatiota. Sitä tässä pohdin että onko tuo 2-ply versio jo sitten liiankin jytky ja dempattu vaikka tosiaan suht kontrolloitu soundi olisi hakusessa jossa sopivassa suhteessa sekä sointia että märkyyttä ja läsähdystä. Basari on 20", resopuolella Evansin EQ3 Reso ja periaatteena ettei rummun sisälle tarvisi tunkea mitään.
 
EMAD:it on tullut molemmat kokeiltua ja molemmista hajosi maltillisessa käytössä suht nopeaan se muovinen tasku, jossa demppirinkula on. Kaverille kävi oman Emadinsa kanssa samalla lailla. Muutenkin molempien Emadien soundi oli jotenkin munaton dempatuksikin kalvoksi. En suosittele.
 
Groovi
08.10.2009 09:12:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Superkick 2 on ainakin mun mielestä jo liian kuollut soinniltaan.
 
Laitetaan ensin kaikki täysille. Katsotaan sitten täytyykö jotain laittaa pienemmälle.
Kailis
08.10.2009 22:31:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EMAD:it on tullut molemmat kokeiltua ja molemmista hajosi maltillisessa käytössä suht nopeaan se muovinen tasku, jossa demppirinkula on.
 
Mulla myös, ja muistan lukeneeni etten ole ainut. Eivät penteleet kestä. Mulle tulee seuraavaksi SuperKick 1. PS3 on ollut käytössä nyt.
 
hansakemanelius
08.10.2009 22:35:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mulla myös, ja muistan lukeneeni etten ole ainut. Eivät penteleet kestä. Mulle tulee seuraavaksi SuperKick 1. PS3 on ollut käytössä nyt.
 
Meikäläisen Jammussa PS3 soi paremmin kuin Superkickeli 1.
 
Twistkompilla pärjää pitkälle...
Kailis
08.10.2009 22:37:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hansakemanelius: Meikäläisen Jammussa PS3 soi paremmin kuin Superkickeli 1.
 
PS3 on ihan jees, mutta kokeilla pitää niin ei tarvii kokeilla.
 
Nolte
08.10.2009 23:09:36 (muokattu 09.10.2009 10:53:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä kyllä...
 
Kailis
08.10.2009 23:16:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletkos Emädinta kokeillut sen Superkickelisi kanssa? Itse koklailin, mut en digannut.
 
Niinkuin edesmenneen Sata Lasta bändin laulaja Pepe Kinnunen huumorin pilke silmässään totesi "Heteroseksualismi on sairaus josta kyllä paranee". Hän myös totesi, tosin täysin irrallaan aiheesta; "Elämä on vain kemikaali joka estää ruumistamme mädäntymästä". Hän saattoi myös laulaa täysin varoittamatta; "Tiritombaa, tiritombaa.....vittu tiri tiri..."
 
Nolte
08.10.2009 23:31:46 (muokattu 09.10.2009 10:53:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sellaista...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «