Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Electric Extasy : One Big Three (Rock/Pop)
1
Demostudio
06.10.2009 18:48:27
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Electric Extasy
Kappaleen nimi: One Big Three
 
Genre: Rock/Pop
 
URL: http://www.mikseri.net/electricextasy (Mp3)
 
Rehellistä, groovaavaa hard-rockia!
Mikserisivulta löytyy kolmen biisin demo, kuunnelkaa kaikki!
 
Luomala
07.10.2009 19:57:33 (muokattu 07.10.2009 20:00:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas. Oikeastaan meleko hyvää tavaraa tämä. Kyseisen biisin alussa jotenkin rummut ikäänkuin haki paikkaansa, mutta toki rytmi löytyi tuotapikaa. Ehkä vika on myös kuulijan korvissa tällä kertaa. Pirun hyvä biisi tämä.
 
Esikuviksi mainitsitte mm. Rushin, joka on meikäläisen, vanhan paskahousun, kestokuuntelukamaa. Sen takia vähän häiritsi, että laulaja ei nyt kyllä yllä lähellekään Geddyä, vaikka kelpo onkin.
Rushissa suosin sitä alkupuolen kamaa, missä laulu on mielestäni parhaimmillaan. Tässä biisissä tunnelma oli jotenkin samaa kuitenkin.
Pientä epätarkkuutta olin havaitsevinani rytmissä pitkin biisiä, mutta eihän tämä, kaikesta näennäisestä yksinkertaisuudestaan huolimatta, mikään helppo pala ole soittaakaan.
 
Hyvä biisi!
 
rumpali-isti
07.10.2009 22:24:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiitosta kommenteistasi! Tuo Rush on ennemminkin idoli, ei ole ollut tarkoituskaan päästä lähelle Rushin saundia yms. Lähinnä itse olen saanut soittoon paljon vaikutteita Neil Peartilta ja kitaristimme Lifesonilta.
 
Kuunnelkaa ihmiset toki muutkin 2 biisiä ja kommentoikaa. On mukava saada palautetta! :)
 
M Electric Extasy: www.mikseri.net/electricextasy
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «