Cathi777 03.10.2009 11:59:38 | |
---|
Jag: Olivat "eilen" conanissa. Tai Suomessa eilen esitetyssä. Eihän tuo oikein lähtenyt yhtään. Syytän miksausta. Kuivan kuuloinen. Ja Hayley on blondannut hiuksensa :P http://www.youtube.com/watch?v=KB-RKMFTpk4 Huh, tuo oli kyllä aika kaameaa, täytyy sanoa. En ihan heti lähtisi itseäni tolla pätkällä kyllä promoamaan. Mitenköhän bändi Haylea myöten oli noin jäässä tuossa tilanteessa? Only pop music can break my heart... |
Mistö 03.10.2009 12:22:52 | |
---|
Mitä nyt katselin tuota, niin bändi kyllä tuntui tekevän asiansa juuri niinkuin ennenkin, mutta perus talk show tyyliin miksaus on mennyt ihan päin helvettiä ja energia ei välity katsojalle. Monen muunkin esiintymisen kanssa käy näin noissa TV esiintymisissä. |
Informaatiokameli 03.10.2009 12:42:36 | |
---|
Mistö: Mitä nyt katselin tuota, niin bändi kyllä tuntui tekevän asiansa juuri niinkuin ennenkin, mutta perus talk show tyyliin miksaus on mennyt ihan päin helvettiä ja energia ei välity katsojalle. Monen muunkin esiintymisen kanssa käy näin noissa TV esiintymisissä. Näinpä, Conanissa kaikki live-esitykset kuulostavat paskalta jos on vähänkään reippaampaa tavaraa soittava artisti kyseessä. Hirveää tuhnua. Vaan onpa mainio biisi tuo Ignorance. Varmaan ainoa emoilubändi, mikä ei aiheuta ällötystä kuunnellessa eikä varsinkaan katsellessa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
--Tomppa-- 03.10.2009 12:51:26 | |
---|
Eijeijeijei blondausta. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
apua-mies 03.10.2009 13:20:57 | |
---|
meni kyllä suurin osa koko bändin viehätyksestä nyt kankkulan kaivoon,kun hiusväri vaihtui. ei näin |
Backlet 03.10.2009 14:17:59 | |
---|
Hayley oli ilmeisesti flunssassa tuossa Conan-pätkässä eikä varmaan senkään takia oikein lähtenyt. Ei tämä uusin kyllä tunnu pärjäävän ainakaan Riotille millään. Huippubiisejä löytyy tosiaan muutamia, mutta loput sitten tuntuvat olevan hieman väritöntä massaa. Edukseen erottuvat Careful, Brick by Boring Brick, Misguided Ghosts ja All I Wanted, joka lukeutuukin sitten ihan yhtyeen parhaimpiin biiseihin. Ignorance taas on jo hitusen kulunut, vaikkei siinä sinällään mitään vikaa olekaan. Noh, ensi viikolla pitäisi tulla debyytin postissa, pääseepähän vertaamaan sitten siihen. |
Cathi777 03.10.2009 21:33:10 | |
---|
Mistö: Mitä nyt katselin tuota, niin bändi kyllä tuntui tekevän asiansa juuri niinkuin ennenkin, mutta perus talk show tyyliin miksaus on mennyt ihan päin helvettiä ja energia ei välity katsojalle. Monen muunkin esiintymisen kanssa käy näin noissa TV esiintymisissä. No ei se kyllä soundeihin liity mitenkään jos lavalla oleminen on epämääräistä haahuilua. Only pop music can break my heart... |
Jag 03.10.2009 21:43:02 | |
---|
Cathi777: No ei se kyllä soundeihin liity mitenkään jos lavalla oleminen on epämääräistä haahuilua. no, mutta kyllä siihen fiilikseen vaikuttaa se miltä oma homma tuntuu. esim. jos monitoirointi on perseellään tai tuntuu ettei muuten vaan homma pelaa. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Davos 03.10.2009 21:53:37 | |
---|
Oisko ne muutama miljoona tonight shown katsojaa jänskättänyt kans vähän? www.myspace.com/cardiaccatalyst |
Cathi777 04.10.2009 00:19:03 | |
---|
Jag: no, mutta kyllä siihen fiilikseen vaikuttaa se miltä oma homma tuntuu. esim. jos monitoirointi on perseellään tai tuntuu ettei muuten vaan homma pelaa. Onhan sekin toki totta, että tuollaiset asiat vaikuttaa, mutta kyllä silti itse antaisin kaikkeni jos pitäisi tuollaisessa show:ssa yksi ralli vetää. Aika paljon tollakin ohjelmalla on katsojia niin epäilen, että kyseisellä suorituksilla ei pahemmin uusia faneja hankittu tai lisälevyjä myyty. Only pop music can break my heart... |
kyseinen 04.10.2009 23:06:24 | |
---|
Cathi777: Onhan sekin toki totta, että tuollaiset asiat vaikuttaa, mutta kyllä silti itse antaisin kaikkeni jos pitäisi tuollaisessa show:ssa yksi ralli vetää. Tai sanotaanko näin, että uhoat täällä internetissä antavasi kaikkesi, jos joskus pääset tuollaiseen show'hun vahingossa jotakin vetämään. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
No, pitihän Brand new eyes käydä hakemassa. Kokonaisuus kantaa yllättävän hyvin mielestäni. Ehkä parhaat raidat osuvat levyn alkupuoliskolle, mutta varsinaisesti yhtään heikkoakaan vetoa ei löydy. Tosin mä en pysty tätä vertaamaan bändin aiempaan tuotantoon kuin ihan muutaman kuulemani biisin osalta. Joten jos uutuus on "takuuvarmaa Paramorea" niin mikäs siinä. :-) Ja hyvin myy... Hiki ja vääntö. |
Simo78 07.10.2009 17:55:32 | |
---|
kyseinen: Tai sanotaanko näin, että uhoat täällä internetissä antavasi kaikkesi, jos joskus pääset tuollaiseen show'hun vahingossa jotakin vetämään. Mitä nyt oon nähnyt pienempien bändien livevetoja, niin kyllähän toikin ne hakkaa ihan sata nolla--> omiani ei onneksi ole paljoa jaossa, mutta vaikka ne tuntui menevän hyvin, niin ei se sieltä nauhalta ehken ihan välittynyt. No mutta ehkä ei niin kauhean värkevää lähteä itseään vertaamaan ammattilaisiin. Varsinkin kun ne biisit on lähtökohtaisestikin paskempia:-D Ei toi mun mielestä mikään älyttömän huono veto ole... |
Cathi777 07.10.2009 22:09:45 | |
---|
Simo78: Mitä nyt oon nähnyt pienempien bändien livevetoja, niin kyllähän toikin ne hakkaa ihan sata nolla--> omiani ei onneksi ole paljoa jaossa, mutta vaikka ne tuntui menevän hyvin, niin ei se sieltä nauhalta ehken ihan välittynyt. No mutta ehkä ei niin kauhean värkevää lähteä itseään vertaamaan ammattilaisiin. Varsinkin kun ne biisit on lähtökohtaisestikin paskempia:-D Ei toi mun mielestä mikään älyttömän huono veto ole... Mä siis olen nähnyt tämän bändin livenä viime kesänä ja siellä se meininki oli ihan toista kuin tuossa vedossa. Totta kai se on tilanteena täysin erilainen, kun kunnon livekeikka, mutta silti yrittäisin itse antaa mahdollisimman hyvän kuvan itsestäni. Kun on itse bändin nähnyt livenä aikaisemmin niin on sitten oikeasti sitä vertailupohjaa. Kyllä tuolla aika moni muu bändi on vetänyt huomattavasti parempia vetoja. Mut ehkä tää keskustelu varmaan oli tässä, tuo oli vaan minun ajatukseni tuosta vedosta ja jos joku tuosta vedosta on kovasti innoissaan niin myös se tälle henkilölle suotakoon. Mut se pitää sanoa, että jos joskus tuohon show:hun soittamaan pääsen niin tulen vetämään bändini kanssa siellä kovemman setin ;) ( onneksi ei tarvitse varmaan tätä lupausta koskaan lunastaa ). Only pop music can break my heart... |
Kre-per 07.10.2009 23:00:35 | |
---|
Ei tuo nyt mikään huono veto ollut. Tosin multa puuttuu se itse koettu vertailupohja. Mitä nyt oon jotain youtube-livepätkiä nähnyt, niin moni on ollut tasoltaan huonompi kuin tuo. |
Simo78 07.10.2009 23:37:01 | |
---|
Mä siis olen nähnyt tämän bändin livenä viime kesänä ja siellä se meininki oli ihan toista kuin tuossa vedossa. Onhan se varmasti eri katsoa paikan päältä(ehken pikkuisen nuottiöljyssä) kuin televiisiosta. Voi se hyväkin keikkaa näyttä tuon masiinan perusteella paskalta--> tämän takia mä en ihan kauheesti diggaile katsella livevetoja dvd:ltä, kun ne on kuitenkin vain korvike oikeasta. Enkä nyt väittänyt että ois ollut paras veto, mutta odotin kirjoitusten perusteella sysipaskaa vetoa, mikä tuo ei kuitenkaan ollut... Harmi etten ole bändiä nähnyt livenä, enkä nytkään tule näkemään, kun suosio pääs räjähtää käsiin. |
ooonnaa 23.11.2009 17:45:41 | |
---|
Tää on vika kerta kun käytän Lippu.fiä jos siellä tosiaan käy usein näin.... Ostin heti Helsingin keikan liput kun ne tuli myyntiin, sain 2 lippua hyville paikoille alakatsomoon... Sanottiin että ensiksi lähetetään postissa lasku sitten liput... noin 2 viikkoa sitten kun soitin Lippu.fin asiakaspalveluun ja kysyin missä lippujen lasku menee kun ei ole vielä postilaatikossa näkynyt. Siellä sanottiin, että laskua ei olla vielä lähetetty, mutta kyllä se on tulossa... viime perjantaina mun kaveri soitti sinne ja kysyi, että miksi lippujen laskua ei vieläkään näy? Siellä sanottiin, että ne ollaan nyt lähetetty, ja jos ei näy maanantaina niin pitää soittaa Toimistoon. Tänään ei laskua tullut... Sitten soitettiiin Toimistoon, ja katos... Siellä kerrottiin että lasku on lähetettu kk sitten, mutta koska sitä ei olla maksettu niin varaus on mennyt umpeen.... Ensinäkin meille ei ole tullut mitään laskua!!! Sitä ollaan ootettu sellaset 2kk, mutta ei ole tullut. Onneks siellä oli vapautunu 2 paikkaa yläkatsomosta... jipii, yläkatsomo on niin kutsuva... Mutta pakkohan sinne paikalle on päästä niin tottakai otettiin sitten ne. Nyt pitää vaan toivoo, et lasku tulee ajoissa niin päästään noutamaan liput. |
Matjardo 24.11.2009 00:37:49 | |
---|
Hmm, mielenkiintoista. Itsekin tilasin lippu.fi:stä, ja ihan ongelmitta selvisin. Tosin itse maksoin välittömästi nettipankissa liput, joten tilaus lähti samantien tulemaan. Ei helvetti, se on jo nyt viikonloppuna. Hihihii tulee ihan pikkutyttömäinen olo kun hykertelen täällä ihan suu messingillä liput kädessä ja kuuntelen paramorea ihan täysiä! Kaveri on kanssa ihan turbofani, joten varmaan itketään karjuen lujaa, hypitään ja halaillaan toisiamme koko keikan ajan. Juum, ihan oikeesti siis. Two beers or not two beers? |
Kerpele 29.11.2009 13:50:12 | |
---|
Tänään Helsinkiin? Itse en ole bändin suuri fani, tunnen lähinnä hittibiisit ja sitten muutamat muut biisit mutta ajateltiin silti pienellä porukalla lähteä katselemaan. "Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu |
ooonnaa 29.11.2009 14:36:16 | |
---|
En jaksa oottaa sitä kun lähetään hallille päin! Oon oottanu tätä niin kauan! |