Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 544 45 46 47 4865 66 67 68 69
Hippoman
17.08.2009 21:57:14
Moimies: Tämä on aivan helvetin totta.

Jep, ihan samaa mieltä. Kertoo aikamoisesta motivaationpuutteesta.
Nyt vituttaa taas ihan helvetisti
Antti1
18.08.2009 02:02:14
Hippoman: Jep, ihan samaa mieltä. Kertoo aikamoisesta motivaationpuutteesta.

Mun mielestä kertoo enempikin helvetinmoisesta motivaatiosta, jos aivan zombienakin vaivautuu paikanpäälle ja hoitaa homman vielä kunnialla kotiin. Jos ei, niin... sattuuhan niitä mokia aina itse kullekin. Kunhan ei tavaksi ota.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Hippoman
18.08.2009 09:49:12
Antti1: Mun mielestä kertoo enempikin helvetinmoisesta motivaatiosta, jos aivan zombienakin vaivautuu paikanpäälle ja hoitaa homman vielä kunnialla kotiin. Jos ei, niin... sattuuhan niitä mokia aina itse kullekin. Kunhan ei tavaksi ota.

Tarkoitin nimenomaan sitä skenaariota, että tiedostaa seuraavan päivän treenit, vetää hirveät jurrit ja tekee oharit h-hetkellä. Harvemmin, mutta pari kertaa on juu itsellekin käynyt.
Nyt vituttaa taas ihan helvetisti
Zewski
27.08.2009 12:38:38
On kyllä ihan kirjaimellisesti naurettava syy, tai ainakin hauskaa meillä oli; Minä ja toinen kitaristi oltiin Kuusamossa mökillä ja sitte laulaja soittaa, et olisko tunnin päästä reenit? Kaveri vastas: " No sanotaan näin et molemmat kitaristit on 800 kilsan päässä treenikseltä, toisella on vahvari paskana ja neljä tikkiä sormessa, veikkaappa onko meillä treenit" :D
Jepajee!
Påskägg
27.08.2009 17:36:21
ex-kitaristi: "ukko lomautettii, en pysty maksamaan 20e/kk vuokraa kun pitää maksaa punttisali (40e/kk) mut voin tulla joskus jamittelee kyl"

EI tullut.
RETRIBUTION!
zak69
27.08.2009 18:40:29
H8machine: ex-kitaristi: "ukko lomautettii, en pysty maksamaan 20e/kk vuokraa kun pitää maksaa punttisali (40e/kk) mut voin tulla joskus jamittelee kyl"

EI tullut.

Tuollainenhan on ihan turha jäbä, parempi teille että häipyikin nyt eikä myöhemmin jonkun tekosyyn varjolla.
Tyhmä kehuu hevosellaan, hullu vaimollaan ja lahjaton lapsillaan......... Työ on vain ja ainoastaan sarja köyhyyden aikaansaamia pakkoliikkeitä......
Antti1
27.08.2009 18:45:45
zak69: Tuollainenhan on ihan turha jäbä, parempi teille että häipyikin nyt eikä myöhemmin jonkun tekosyyn varjolla.

Niinno... Jos tämmöinen meininki jatkuu bänditreeneissäkin, niin mieluummin minäkin olisin rahani salille laittanut: http://muusikoiden.net/dyn/users/49399.jpg
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Påskägg
28.08.2009 03:54:41
zak69: Tuollainenhan on ihan turha jäbä, parempi teille että häipyikin nyt eikä myöhemmin jonkun tekosyyn varjolla.

No tekosyyhän se toikin oli, jos ois ollu välttämätöntä nostaa punttia niin olis menny halvemmalle salille missä pärjää parilla kympillä kuussa eikä sinne kylän prameimmalle kuntosalille. Sitten olis maksanut vielä vuokrankin, ei olis luullut olevan ongelma jos ois oikeasti soittelu kiinnostanut

Ja joo, reeneissä tapahtuu ihan uskomattomia juttuja mm. Soitetaan Metallica-covereita ja juodaan kaliaa =D
RETRIBUTION!
M4ss3 m/
28.08.2009 21:55:35
Minä-Lähdetään mökille..

Joo, saatana huomenna olisi joku basistikin saatu soittamaan mukaan niin sitten pitää johonkin mökille mennä.
Makkiss
02.09.2009 22:36:27
''En mä pääsekkään ku meen pikkuveljen kanssa linnanmäelle''.

Sitten seuraavana päivänä.

''En mä pääse ku meen pikkuveljen kanssa linnanmäelle,ei me mentykkää eilen''.
tsene
07.09.2009 22:18:32
Entinen jäsen:

"Pitäis pestä auto"
"Pitäis siivota"
"Pitäis lukee tenttiin"
"Pitäis kuskata siskoo"

Toistui joka viikko aina treenien aikaan. Ja sadan prosentin varmuudella mitää edellä mainituista ei tapahtunut. Lopulta naurettiinkin, että kyllä sen kämpän pitäis olla siisti ja opiskelunkin sujua kun neljästi viikossa niin ahkeroi!
tsene
07.09.2009 22:18:40
Entinen jäsen:

"Pitäis pestä auto"
"Pitäis siivota"
"Pitäis lukee tenttiin"
"Pitäis kuskata siskoo"

Toistui joka viikko aina treenien aikaan. Ja sadan prosentin varmuudella mitää edellä mainituista ei tapahtunut. Lopulta naurettiinkin, että kyllä sen kämpän pitäis olla siisti ja opiskelunkin sujua kun neljästi viikossa niin ahkeroi!
Stalkah
22.09.2009 14:16:56

Se, että ei tule paikalle eikä koko tyypistä kuulu yhtään mitään koko päivänä, vaikka edellisenä päivänä ollaan sovittu että "huomenna on reenit, soitellaa sit päiväl niistä". Kun yrittää soittaa, ei vastaa ikä soita missää vaiheessa takasi.
Well, You know, I don't know! B.O.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
don_D.o.e.
04.10.2009 15:14:56

hibernance: kaikki urheilu on pois musiikista paitsi röökinpoltto

:D:D:D

Ton mä allekirjotan. Juuriki tuollasen kuntoiluohjelman ansiosta nykäsin 10 tunnin työ-yön jälkeen cooperin testissä 2700m.
... jos ois ollu treenit sinä päivänä ni ois tainnu jäädä menemättä. ja selityskin ois varmaan löytyny tästä ketjusta.
oksatboys
04.10.2009 20:49:18

Krapula.

Virhe! Tyhmä tai liian naurettava syy olla poissa treeneistä!
Van Hannes
07.10.2009 14:14:19
oksatboys: Krapula.

Virhe! Tyhmä tai liian naurettava syy olla poissa treeneistä!

Meiän bändin kitaristi on aina treeneissä krapulassa, paitsi sillon ku se on kännissä.
"There Can Be Only One Hannes"
Moimies
08.10.2009 16:55:17
"Ei tullu sossun rahat tänää ni en tuu reeneihi"
Melodisen puoleista paahtoa >>> Vengeance Unleashed
Van Hannes
08.10.2009 23:34:58
oksatboys: Niin meilläkin. Ei se muuten haittaa, mutta ärsyttää kun kitaristi saapuu treeneihin krapulan takia myöhässä.

Sama homma! Muutenki se käyttäytyy vähän miten sattuu.
"There Can Be Only One Hannes"
leolehto
09.10.2009 22:12:55
Lupasin mennä tyttöystävän kanssa silakkatorille :DDDD
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)