Mohla 04.07.2009 22:04:53 | |
---|
Joo, mulle ehti tulla yks numero kun olin niin myöhäisherännäinen tän lehden suhteen. Ei sitä varmaan tule heti tilattua maksullisena... Vaikka kyllähän tässä taloudenahdingossa ymmärtää ettei tuotakaan voi loputtomasti ilmaiseksi jakaa. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Chade Fallstar 04.07.2009 23:56:14 | |
---|
Joo ei kyl kannata tilata maksullisena. Saahan tolla 6 numeron hinnalla jo 1,83 kpl Riffiä. Kyllä tässä taas kuluttajaa rahastetaan. You are everything a man should be: you're young, stupid, and... mean! |
Niq 06.07.2009 08:50:35 | |
---|
Yritin tilata mutta tilauskaavake herjaa "uups, virhe" muttei kerro mikä virhe. Kuinkahan mahtavat vastailla sähköposteihin tuolla, ei ainakaan vielä oo tullu vastausta. En haluis missata yhtään numeroa. Riffistä puhuminen samassa yhteydessä oli toivottavasti vitsi. :) Hinta on naurettavan pieni loistavasta lehdestä, munsta. Ihmettelinkin jo että miten pystyvät oikeasti rahoittamaan tuon ilmaisjakelun eurooppaan. "I have a cunning plan" -Baldrick |
varakeef 06.07.2009 11:08:19 | |
---|
Niq: Yritin tilata mutta tilauskaavake herjaa "uups, virhe" muttei kerro mikä virhe. Kuinkahan mahtavat vastailla sähköposteihin tuolla, ei ainakaan vielä oo tullu vastausta. Minulle vastasivat, kehottivat kokeilemaan uudelleen, olivat kuulemma juuri parantaneet systeemiään. Ei auttanut... "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Mohla 06.07.2009 12:36:53 | |
---|
Oho, mulla oli taas luetunymmärtäminen off-asennossa, kun jotenkin ymmärsin ton 6 numeron hinnan olevan per lehti... Enkä edes sen kummemmin edes kyseenalaistanut koko hommaa, kun vaan ajattelin että 'no eihän mulloo varaa'. Tulipas hölmö olo. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Chade Fallstar 06.07.2009 13:53:59 | |
---|
Juu tossa tilaus-systeemissä halusivat sitä state- eli osavaltiokohtaa. Laitoin siihen Päijät-Häme kun en muutakaan keksinyt. Sitten tuli mullekin toi error- josta ei kerrottu että missä se oli. Laitoin ainoaan tyhjään kenttään eli "company"kenttään jotain siansaksaa, sit kelpas. You are everything a man should be: you're young, stupid, and... mean! |
blueroom 06.07.2009 16:31:14 | |
---|
Joo ei kyl kannata tilata maksullisena. Saahan tolla 6 numeron hinnalla jo 1,83 kpl Riffiä. Kyllä tässä taas kuluttajaa rahastetaan. höhö. riffi rules OK! kuuden sivun reportaasi jostain säröpedaalista ym tärkeää... |
varakeef 06.07.2009 21:56:38 (muokattu 06.07.2009 22:08:04) | |
---|
Chade Fallstar: Juu tossa tilaus-systeemissä halusivat sitä state- eli osavaltiokohtaa. Laitoin siihen Päijät-Häme kun en muutakaan keksinyt. Sitten tuli mullekin toi error- josta ei kerrottu että missä se oli. Laitoin ainoaan tyhjään kenttään eli "company"kenttään jotain siansaksaa, sit kelpas. Kiitos... nyt skulaa. Nyt pitää vain toivoa, ettei posteljooni ala sekoilemaan, kun kirjeen ensimmäisellä rivillä lukee esim fghki.... "Täh, ei tässä osoitteessa tällaista firmaa ole". Saattaa myös luottokorttiosasto alkaa nikotella, kun osoitekenttä ei olekaan sama kuin laskussa - siellä kummittelee nyt se Päijät-Häme tai Pohjois Kymenlaakso. Lähetin palautetta... "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Calyamaha 04.10.2009 22:16:03 | |
---|
Calyamaha: Työn alla on saada TapeOp-lehti ilmaisjakeluun muutamaan musakauppaan Suomessa. Stay tuned... Ensi numerosta alkaen TapeOp noudettavissa (FOC) F-Musiikin myymälöistä. |
jannu 05.10.2009 01:13:31 | |
---|
Calyamaha: Ensi numerosta alkaen TapeOp noudettavissa (FOC) F-Musiikin myymälöistä. Jumaliste! Kulkeutuukohan "alihankkijoillekin" maakuntiin? |
Uhh, ehdin saada vain yhden ilmaisen lehden ja olipas mukavaa luettavaa. Saako tän siis nyt noudettua esim Oulun Musiikki-Kullakselta? |
Calyamaha 10.10.2009 13:10:35 | |
---|
Muovinen: Uhh, ehdin saada vain yhden ilmaisen lehden ja olipas mukavaa luettavaa. Saako tän siis nyt noudettua esim Oulun Musiikki-Kullakselta? Kullas ei ole F-Musiikin myymälä (F= Kaisaniemi, Itäkeskus, Vantaanportti, Tapiola ja Turku). |
Calyamaha 27.10.2009 08:54:42 | |
---|
Loka/Marraskuun numero huomisesta alkaen noudettavissa F-Musiikin myymälöistä. Mm. Al Kooper, Snuff Garrett, Moby, Steve Wilson... |
Mikael 27.10.2009 13:27:55 (muokattu 27.10.2009 13:28:50) | |
---|
oho. hyvä :D Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
J-PPP 11.01.2010 20:39:02 | |
---|
Hei saakos näitä nyt Fasuista ihan vakkarina, vai pitääkö laittaa tilausta sisään? |
Calyamaha 12.01.2010 14:26:09 | |
---|
J-PPP: Hei saakos näitä nyt Fasuista ihan vakkarina, vai pitääkö laittaa tilausta sisään? Näitä tulee muutama kymmenen kpl/numero Suomeen ja niitä on jaossa "niin kauan kuin riittää" periaatteella :) Hitaahkosti tulevat Atlantin yli: Joulukuun numeroa ei ole vielä näkynyt... |
Calyamaha 28.04.2010 08:39:26 | |
---|
Calyamaha: Näitä tulee muutama kymmenen kpl/numero Suomeen ja niitä on jaossa "niin kauan kuin riittää" periaatteella :) Hitaahkosti tulevat Atlantin yli: Joulukuun numeroa ei ole vielä näkynyt... Apr/May 2010 numero noudettavissa F-Musiikin liikkeissä loppuviikosta (Kaisaniemestä jo tänään). Ben Allen Bob Ezrin DIY Reverb Drum recording etc |
Calyamaha 28.07.2010 12:41:53 | |
---|
June/July numerokin saapui vihdoin Pohjolaan. Noudettavissa loppuviikosta F-Musiikin liikkeistä (tänään jo Pro Centerissä) |
htm 27.12.2010 10:06:26 | |
---|
Calyamaha: June/July numerokin saapui vihdoin Pohjolaan. Noudettavissa loppuviikosta F-Musiikin liikkeistä (tänään jo Pro Centerissä) Vanha ketju joo, mutta tietääkö kukaan, tuleeko noita vielä F-musaan? Mä olen syksyn mittaan aina käyny pälyilemässä. |
Calyamaha 29.12.2010 09:38:04 | |
---|
htm: Vanha ketju joo, mutta tietääkö kukaan, tuleeko noita vielä F-musaan? Mä olen syksyn mittaan aina käyny pälyilemässä. Eipä ole kesän jälkeen näkynyt, vaikka on kyselty perään (siis TapeOpilta :) ) |