Mikael 01.10.2009 22:56:03 (muokattu 01.10.2009 22:57:08) | |
---|
Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
poppamies 01.10.2009 23:19:12 | |
---|
Mikael: Aivan mahtava radioasema löytyi: http://bluegrasscountry.org/ Loistavaa musaa! Tää pitäis kelvata tilutuksenkin ystäville... Mun yks kaveri on hurahtanut täysin tuohon bluegrasshommaan. käynyt ainakin 5 kertaa ameriikassa festareilla. Soittelee itse fingerpickin' stylella ja on Doc Watsonin hyvä tuttu. http://www.bluegrass.fi/karimakinen/ G strings are for strippers! |
JCM 01.10.2009 23:47:17 | |
---|
Tampereen musiikkiteatteri palatsissa: Beatles -musikaali nähty. Pakko myöntää, että alkuun olin vähän, et wtf ja mitä? mut kun homma pääsi käyntiin ja sermin takana oleva taustabändi osallistui enemmän meininkiin niin laulajatkin pääsivät menoon messiin. Näin oli ilmeinen tarkoituskin ja homma parani loppua kohti kuten hirven juoksu. Toinen setti oli jo erittäin mukavaa seurattavaa, eikä ne 2 encoreakaan olleet ollenkaan turhia. Olipa kiva ilta. Kunnon mätöt Plevnassa ja sit palatsiin tiimin kanssa napostelemaan drinkkejä ja musaa ja hyvää showta. Toimmii! Vaikka alkuun olin hitusen varautunut ja pettymys meinasi livahtaa puseroon, niin suosittelen ehdottomasti ko. musikaalia. Hyvää viihdettä! |
ville viaton 02.10.2009 17:57:58 | |
---|
Beatlesista puheen ollen; joka supelainen tuonne www.abbeyroad.fi Se on hyvä shöööy!! Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
BaariMikko 02.10.2009 18:36:48 | |
---|
ville viaton: Beatlesista puheen ollen; joka supelainen tuonne www.abbeyroad.fi Se on hyvä shöööy!! Tulisin mieluusti tarkastamaan, mut PK-seudun vedoille ei ehdi kun on omat showt meneillään... :/ http://maihinnousu.net/tellus |
isojussi 04.10.2009 03:53:24 (muokattu 04.10.2009 03:54:42) | |
---|
Bronks: Ai, joko se pulahti ulos. Kaupoille -> Arvatkaa, saako sitä tästä kylästä....ihme saatanan käpyesa. Sen mitä oon tähän mennessä pätkiä kuullu, niin huimaa tavaraa. Kuinkahan isolla päntillä taata tekee ko keikat? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Bronks 04.10.2009 19:05:19 | |
---|
Kaikkeen hulvattomaan sitä törmää Spotifyssa, kun ei muuten tulis tartuttua. Kansas: Original Album Classics (2009). Tykkään. Don't take me serious, I'm just playing. |
Yritin tehdä maailman rumimman ja tökeröimmän sustain pedaalin http://sad.vkoski.net/DIY/pedal2.jpg - onx tosta kauheempaa viritystä näkyny ? :D Pääasia et toimii, ei työttömällä juopolla oo vara mitää sustainpedaaleita ostella kaupasta. ps. kansiossa enemmänkin kuvia 4-track 4 life ! |
Juho L 06.10.2009 14:49:54 | |
---|
Bronks: Kaikkeen hulvattomaan sitä törmää Spotifyssa, kun ei muuten tulis tartuttua. Kansas: Original Album Classics (2009). Tykkään. Joka päivä on Kansas-päivä. Parasta amerikkalaista slipoverimusiikkia. |
tonecab 07.10.2009 16:43:53 | |
---|
burdon: Yritin tehdä maailman rumimman ja tökeröimmän sustain pedaalin http://sad.vkoski.net/DIY/pedal2.jpg - onx tosta kauheempaa viritystä näkyny ? :D Pääasia et toimii, ei työttömällä juopolla oo vara mitää sustainpedaaleita ostella kaupasta. Vihdoinkin joku kirjoittaa ketjun topicista ;-) |
BobHope 09.10.2009 23:24:02 | |
---|
tonecab: Vihdoinkin joku kirjoittaa ketjun topicista ;-) Mä soitin viime reeneissä puolet ajasta sustain-pedaali kytkettynä kiipparin line-outtiin. Enkä ees huomannu eroa. No ehkä se kertoo monitoroinnin tasosta jotain. I can play this with my eyes closed. It's called dreaming! |
Mikael 10.10.2009 09:59:05 (muokattu 10.10.2009 10:00:05) | |
---|
Aika radikaali kela Karhuvaaralta tänään hesarissa: "Koko länsimainen vapaa media perustuu mainoksiin", Karhuvaara sanoo. Hoho! Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Juho L 10.10.2009 19:21:04 | |
---|
Mikael: Aika radikaali kela Karhuvaaralta tänään hesarissa: "Koko länsimainen vapaa media perustuu mainoksiin", Karhuvaara sanoo. Hoho! Eiss. Millähän hillittömäällä deduktiolla tuohon tulokseen on päädytty? Omasta mielestäni tässä maassa vapain ja luotettavin media on jostain syystä Yle. Vai tarkoittaakohan Karhuvaara sitä, että median vapaus mitataan sillä, miten vapaasti asioista voi uutisoida. Esimerkiksi uutisten värittäminen skandaalihimon nimissä on supervapaata! Hoho. |
poppamies 11.10.2009 04:18:31 | |
---|
Tonnitalu ! Neljäs muutamassa minuutissa. G strings are for strippers! |
Lennu 11.10.2009 14:26:11 | |
---|
poppamies: Tonnitalu ! Neljäs muutamassa minuutissa. Tällä tonnitalulla ei ole kyllä mitään hohtoa, koska täähän palautuu aina automaattisesti aamuyöstä 999:ään. "omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa" - "muut on mut mersun vois vuokraa" |
poppamies 11.10.2009 15:59:27 | |
---|
Lennu: Tällä tonnitalulla ei ole kyllä mitään hohtoa, koska täähän palautuu aina automaattisesti aamuyöstä 999:ään. Nå voi vittu ! Kaikki oli paremmin ennen... G strings are for strippers! |
Lennu 11.10.2009 16:53:48 | |
---|
poppamies: Nå voi vittu ! Kaikki oli paremmin ennen... Niin, menin itekin tähän pari kuukautta sitten. Mikä maailmasta on tullu, kun talutkaan ei enää merkitse :,( "omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa" - "muut on mut mersun vois vuokraa" |
Juho L 13.10.2009 19:07:08 (muokattu 13.10.2009 19:07:39) | |
---|
Jahas. Perin merkillistä. Minulle tulee työpaikalta tili, vaikka en ole käynyt töissä. Eriskummallista suorastaan. P.s. Sehän on tuhat, mutta vain hetken... |
isojussi 13.10.2009 21:35:50 | |
---|
Juho L: Jahas. Perin merkillistä. Minulle tulee työpaikalta tili, vaikka en ole käynyt töissä... Ehkä juuri siksi? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Juho L 13.10.2009 21:49:27 | |
---|
isojussi: Ehkä juuri siksi? Voi olla. Tuotan profittia, kun en mene sinne tekemään paskoja laitteita. Hoho. |