Johnny Buzz 03.10.2009 20:04:50 | |
---|
jusbe: Jaa no itse ainakin sain tuon avulla broidille tehtyä toimivan tilin tällä viikolla. Ahaa, no sitten on varmaan taas palattu takas aikaisempaan systeemiin. Sehän on hyvä. |
Estranged 05.10.2009 11:01:07 | |
---|
Nyt tuntuisi olevan ainakin Cult Of Lunan kohdalta tuo "..problem with the connection.."-ongelma ratkaistu. Hienoa. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Mika Kangas 05.10.2009 21:18:38 | |
---|
Nyt kun kuuntelen uutta Lynyrd Skynyrdiä Spotifyn kautta tulee lähinnä halu omistaa tää vinyylinä,ei cd:nä.Että omistaisi jotenkin "fyysisemmän" yksilön,tai "uniikimman" vai mikä nyt ois oikea sana.Taitaa tehdä tää palvelu mulle paluun vanhaan :). |
Mika Kangas: Nyt kun kuuntelen uutta Lynyrd Skynyrdiä Spotifyn kautta tulee lähinnä halu omistaa tää vinyylinä,ei cd:nä.Että omistaisi jotenkin "fyysisemmän" yksilön,tai "uniikimman" vai mikä nyt ois oikea sana.Taitaa tehdä tää palvelu mulle paluun vanhaan :). Itellä on kyllä levyjen ostaminen lisääntyny Spotifyn myötä. Voi tsekata kaikki kiinnostava uutuudet helposti ja eikä tarvii ostaa sikaa säkissä. |
Kitaranraiskaaja 05.10.2009 22:13:41 (muokattu 05.10.2009 22:57:21) | |
---|
RYgswac9fKf64YH5 nDbsuTRCqM4a6tHf Siitä. Edit muoks: nehän meni äkkiä. |
Quru 05.10.2009 22:23:21 | |
---|
Riding with the King löytyi Spotifystä. Ah, taidan olla jo muutaman päivän jälkeen rakastunut tähän palveluun, premiumin voisi hankkia jos saan streamauksen toimimaan vauhdikkaammin. Antti1: Ehkä olen väärin ymmärretty nero, kuten Steven Seagal. |
TommiTomminen 06.10.2009 00:36:40 | |
---|
Quru: Riding with the King löytyi Spotifystä. Ah, taidan olla jo muutaman päivän jälkeen rakastunut tähän palveluun, premiumin voisi hankkia jos saan streamauksen toimimaan vauhdikkaammin. Premiumilla saa nykyään ladattua soittolistansa suoraan koneelle. Tämä on kyllä ihan uskomattoman näppärä vehje, ja valikoimatkin ei kun paranee vaan. Varsinkin kun uusimmat Muse, Mew ja AIC löytyy suoraan julkaisupäivänä. Mieluusti maksaa kympin kuussa. Schönen Donau under Vienna sun! |
zekeode 06.10.2009 00:39:46 | |
---|
TommiTomminen: Premiumilla saa nykyään ladattua soittolistansa suoraan koneelle. Tämä on kyllä ihan uskomattoman näppärä vehje, ja valikoimatkin ei kun paranee vaan. Varsinkin kun uusimmat Muse, Mew ja AIC löytyy suoraan julkaisupäivänä. Mieluusti maksaa kympin kuussa. Niin ja jos kasvattaa välimuistin kokoa, niin ei tarvii murehtia. |
carnation 06.10.2009 11:48:17 (muokattu 06.10.2009 11:48:42) | |
---|
Johnny Buzz: Itellä on kyllä levyjen ostaminen lisääntyny Spotifyn myötä. Voi tsekata kaikki kiinnostava uutuudet helposti ja eikä tarvii ostaa sikaa säkissä. Huono puoli on se, että kun levyn ehtii kuunnella spotifystä jo puhki, niin sitä ei tarvitse ostaa kohta ollenkaan. Jos sen uutuuslevyn voi kuunnella spotifystä tässä ja nyt, niin ei paljoa inspiroi juosta Anttilaan kakskymppisen kanssa, mikäli nyt levystä enää noin paljoa viitsii maksaakaan kun siirtyminen uutuushyllystä alelaariin on nykyään sen verran nopeaa. Tekee kyllä karhunpalveluksen omalta osaltaan se, että levy on spotifyssä jo julkaisupäivänä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Alphie 06.10.2009 14:02:08 | |
---|
Nyt on jo joku ennätys tämä. Waltarin uusin on tulossa ulos 14.10. ja se on jo NYT Spotifyssä. |
DirtyFingers 06.10.2009 20:01:54 | |
---|
Mikäköhän nykyään riivaa? Kun Spotifyn käynnistää, netti menee jumiin eikä pääse mihinkään. Ei Spotifyllakaan. Watch Out, We're Mad |
kron 06.10.2009 22:13:46 (muokattu 06.10.2009 23:30:19) | |
---|
Tästäpä parille kutsuja: edit: menivät. |
StoRBa 07.10.2009 14:08:42 | |
---|
Alphie: Nyt on jo joku ennätys tämä. Waltarin uusin on tulossa ulos 14.10. ja se on jo NYT Spotifyssä. Onhan tuolla ollut noita ennakkoon muitakin levyjä aiemmin. Esim. vakka tuo Kentin uusi single löytyy jo vaikka julkaistaan vasta maanantaina. |
Zammy 08.10.2009 15:19:59 | |
---|
Soittolistoissa näköjään maks. 10 tuhatta kappaletta ja mulla on siis premium. Hieman rajoittaa sellaista kaikenkattavaa kirjastoa, mutta voihan noita toki genreittäin tehdä ja yhdelle genrelle 10 tuhatta alkaa olla jo suht riittävä. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Osmo 08.10.2009 15:53:51 (muokattu 08.10.2009 16:25:41) | |
---|
Zammy: Soittolistoissa näköjään maks. 10 tuhatta kappaletta ja mulla on siis premium. Hieman rajoittaa sellaista kaikenkattavaa kirjastoa, mutta voihan noita toki genreittäin tehdä ja yhdelle genrelle 10 tuhatta alkaa olla jo suht riittävä. Eihän se nyt millään voi rajoittaa! Huh. Jos kappaleen keskimitta olisi vaikka 4 minuuttia, niin tuohan on 40 000 minuuttia musiikkia. Se tekee 666,666... tuntia eli 27,777... päivää musiikkia. Eli melkein kuukausi yhteen putkeen soitettuna. Mutta tietysti. Onhan se vähemmän kuin kaksi kuukautta. :) Edit. Hymiö. Pixies. |
Zammy 08.10.2009 19:43:29 | |
---|
Osmo: Eihän se nyt millään voi rajoittaa! Huh. Jos kappaleen keskimitta olisi vaikka 4 minuuttia, niin tuohan on 40 000 minuuttia musiikkia. Se tekee 666,666... tuntia eli 27,777... päivää musiikkia. Eli melkein kuukausi yhteen putkeen soitettuna. Mutta tietysti. Onhan se vähemmän kuin kaksi kuukautta. :) Edit. Hymiö. Joo ei se tossa mielessä rajoita, itse vaan olen kasaillut hyvää musaa soittolistalle aina sitä mukaa kun jotain hyvää tulee mieleen. Ettei tartte sormi suussa aina miettiä, että mitähän sitä hakis kuunneltavaksi. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Jokapaikanapina 08.10.2009 20:31:59 | |
---|
Ainakin jossain vaiheessa se oli vaan kuukaus se biisiraja |
Exhausted 09.10.2009 13:01:00 | |
---|
Cult of Lunan levyt on alkaneet toimia taas. Toivottavasti myös muut Ruotsihevilevyt ovat palautuneet samalla kertaa. |
Osmo 09.10.2009 13:44:48 | |
---|
Zammy: Joo ei se tossa mielessä rajoita, itse vaan olen kasaillut hyvää musaa soittolistalle aina sitä mukaa kun jotain hyvää tulee mieleen. Ettei tartte sormi suussa aina miettiä, että mitähän sitä hakis kuunneltavaksi. Totta tuokin. Tommonen megasoittolista vois olla ihan hyvä, esimerkiksi jos järkkäilee jotain kemuja. Ei tartte kokoajan olla vaihtamassa levyä yms. Pistää vaan playlistin jylläämään, niin kestit voi kestää kuukauden muusikin päättymättä! Pixies. |
hapan 09.10.2009 14:13:51 (muokattu 09.10.2009 14:18:05) | |
---|
Miten voin jakaa kutsuja? Vai voiko niitä kuka hyvänsä edes jakaa? EDIT: Jaa, näköjään permiumilla sais inviteja... pikaviestillä saa laittaa yhden tulemaan, kiitos. |