Aihe: U2 Olympiastadionilla 20.8.2010
1 2 3 4 59 10 11 12 13
meitu
03.10.2009 11:43:36

http://www.u2gigs.com/article569.html Lippupiste tai Eventim on sitten päättänyt aloittaa lipunmyynnin jo 2 päivää ilmoitettua aikaisemmin, sillä lailla...
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
Guitarwall
03.10.2009 13:17:15

meitu: http://www.u2gigs.com/article569.html Lippupiste tai Eventim on sitten päättänyt aloittaa lipunmyynnin jo 2 päivää ilmoitettua aikaisemmin, sillä lailla...

Vetivät kuitenkin pois myynnistä sitten, kuinkahan moni kerkesi lippunsa nappaamaan tuossa välissä...?
www.constantineband.net
jv2007
03.10.2009 13:34:52
Guitarwall: Vetivät kuitenkin pois myynnistä sitten, kuinkahan moni kerkesi lippunsa nappaamaan tuossa välissä...?

Väittivät että lipputilaus on peruutettu, eli ehkäpä lopulta ei kukaan.
meitu
03.10.2009 13:38:10

jv2007: Väittivät että lipputilaus on peruutettu, eli ehkäpä lopulta ei kukaan.

Kuka väittää näin? Mulla meni ainakin jo rahatkin tililtä :D
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
carlos
03.10.2009 13:39:20
jv2007: Väittivät että lipputilaus on peruutettu, eli ehkäpä lopulta ei kukaan.

Ostin pari pilettiä. Nyt tuli mailia lippupisteeltä:

"Hei!

Valitettavasti tilauksenne Eventim.fi verkkokaupassa on peruttu, sillä U2 myynti alkaa vasta maanantaina 5.10.2009 klo 9.00."

Eli eipä tuosta kukaan pääse hyötymään. No ei kait siinä, pari halpaa lippua oli jo plakkarissa.. Kelasin kyllä, miten hyvät mahikset trokareilla oli nyt ostaa jotain halutuimpia lippuja ja myydä niitä sitte. Hyvä kuitenkin kun eventim hoiti asian näin.
by the grace of God
jv2007
03.10.2009 13:39:47
meitu: Kuka väittää näin? Mulla meni ainakin jo rahatkin tililtä :D

Sähköpostiviesti lippupisteestä. Luottikortille palauttavat rahat automaattisesti ja tilille kun ilmoitat heille tilinumerosi.
meitu
03.10.2009 13:49:15

jv2007: Sähköpostiviesti lippupisteestä. Luottikortille palauttavat rahat automaattisesti ja tilille kun ilmoitat heille tilinumerosi.

Näinkö kävi? Oh well, joka kuuseen kurkottaa... Maanantaina sitten uusi yritys.
teg
04.10.2009 14:24:02
Onhan tuo ihme kommuuni tuo lippu.fi. Joka ikinen keikka, mikä niillä tulee myyntiin, niin menee jossain vaiheessa päin sitä itteään. Nyt jo ennen lipunmyynnin alkua tössitään... Itse en taida edes viittiä lähteä jonottamaan (ei huvita tuntitolkulla notkua tuola myyntipisteen ovella, kun tuo lipun saanti on epävarmaa, vaikka olisit jonossa ensimmäisenä), vaan käyn 9 kieppeillä jollain syrjäisellä ärrällä kääntymässä ja katsomassa josko saisi lipun. Jos ei niin sitten ei.
Onko muuten tietoa saako tuolta ärrältä kaikkiin katsomoihin lippuja, vai käykö niinkuin Madonnan keikalla, ettei lippuja löydy kuin huonoimille mestoille.
Boogierooster
05.10.2009 08:57:29
Heh, nyt jo nurin Lippu.fi. Ehkä oli ihan hyvä veto hankkia ne liput tuolta u2.comista.
carlos
05.10.2009 09:07:53
Maxwell s Silver Hammer: Heh, nyt jo nurin Lippu.fi. Ehkä oli ihan hyvä veto hankkia ne liput tuolta u2.comista.

Minuutin odottelin ja pääsin läpi. Siis tuolta netin kautta. Eiköhän noita ihan hyvin jostain R-kioskeilta vielä saa..
by the grace of God
mrk
05.10.2009 09:07:56
Maxwell s Silver Hammer: Heh, nyt jo nurin Lippu.fi. Ehkä oli ihan hyvä veto hankkia ne liput tuolta u2.comista.

Hyvinhän se pelitti. Meni suoraan lipunvarausosoitteeseen http://www.eventim.fi/cgi-bin/ticke … la&doc=erdetaila&key=365704 (mikä tietenkin oli jo illalla laitettu bookmarkkeihin). Muutamaan kertaan tuli 30 sekunnin laskuri, mutta noin 9:02 oli kolmessa selaimessa ikkuna auki mistä sai valita liput. Maksaminenkin meni nopeasti läpi. Kenttäliput hallussa.
"Short On Long Term Goals"
Boogierooster
05.10.2009 09:10:17
Hyvä niin, ite koitan simuloida tässä ostotapahtumaa enkä oo päässy vieläkään odotushuonetta pidemmälle, tiedän ainakin nyt sen että jos oon lippu.fi-keikalle jatkossa menossa ni ennemmin sit jonnekkin ärrälle jonottamaan kuin kotikoneelle...
FatSam
05.10.2009 09:16:36

mrk: Hyvinhän se pelitti. Meni suoraan lipunvarausosoitteeseen http://www.eventim.fi/cgi-bin/ticke … la&doc=erdetaila&key=365704 (mikä tietenkin oli jo illalla laitettu bookmarkkeihin). Muutamaan kertaan tuli 30 sekunnin laskuri, mutta noin 9:02 oli kolmessa selaimessa ikkuna auki mistä sai valita liput. Maksaminenkin meni nopeasti läpi. Kenttäliput hallussa.

Siis joo, yllättävän kivuttomasti ja nopeasti kävi.
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
iku13
05.10.2009 09:21:06

mrk: Hyvinhän se pelitti. Meni suoraan lipunvarausosoitteeseen http://www.eventim.fi/cgi-bin/ticke … la&doc=erdetaila&key=365704

Kiitos linkistä, tuolla pääsi heti läpi ja liput on nyt hallussa!
meitu
05.10.2009 09:28:21

Jepjep, itse olin ärrällä kymmentä vaille 9 ja yksi kaveri ennen mua jonossa, ostettiin sittten yhteistuumin kenttälippuja siitä molemmille samalla tilauksella niin säästyi aikaa. Ihan näppärästi hoitui vaikka lippupiste on aiemmin tuntunut kusseen kaikki myynnit tähän asti.
T.M
05.10.2009 09:33:45
klo 9:07 pääsin odotushuoneesta läpi ja tilasin 2 kenttälippua. Homma sujui kivuttomasti eli olisiko menekki ollu huononlainen ???
probus
05.10.2009 09:37:20
Jos joku ehti jo luovuttaa, kun oli liput loppu niin kannattaa jatkaa yrittämistä. Itse pääsin aiemmin läpi, mutta omien ja järjestelmän sekoilun takia jäin alun perin ilman lippuja. Kokeilin äsken uudelleen ja siellä oli kaikkia lippuja myynnissä (aiemmin loppuun varattuja). Parin kymmenen uudelleenyrityksen jälkeen tuo suostui jopa lopulta myymään.

Ja tuohon jonotussysteemiin ei kannata juuri jäädä, kokeilin vaan uudestaan hetken päästä.
Tellervo
05.10.2009 09:41:03
Mulla ei mennyt hyvin eikä kivuttomasti, yli puoli tuntia yritin turhaan (nettisivuilta), sitten meni yllättäen läpi ja sain ostettua takakatsomon liput. Kenttäliput olisin halunnut, mutta parempi tämäkin kuin ei mitään.
"Miehet on ihania ja musiikki on ihanaa."
Tellervo
05.10.2009 09:41:54
probus: Jos joku ehti jo luovuttaa, kun oli liput loppu niin kannattaa jatkaa yrittämistä. Itse pääsin aiemmin läpi, mutta omien ja järjestelmän sekoilun takia jäin alun perin ilman lippuja. Kokeilin äsken uudelleen ja siellä oli kaikkia lippuja myynnissä (aiemmin loppuun varattuja). Parin kymmenen uudelleenyrityksen jälkeen tuo suostui jopa lopulta myymään.

Ja tuohon jonotussysteemiin ei kannata juuri jäädä, kokeilin vaan uudestaan hetken päästä.

Tuo on kyllä ärsyttävää kun tuosta ei ollenkaan tiedä että pitääkö se lipputilanne paikkansa vai ei. Mutta mulle se ei enää pitkään aikaan antanut yrittää kenttälippuja, joten tällä mentiin.
"Miehet on ihania ja musiikki on ihanaa."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)