Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kivenlahden Kitarafest 2010
1
Iconofear
04.10.2009 16:21:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitarafest '10 ilmoittautuminen alkanut!
 
- Lähetä soittonäyte
- Voita tiesi finaaliin ja esittele taitosi stagella
- Voita lahjakortti alan liikkeeseen!
 
Rytmiryhmä on tuttu edellisiltä kerroilta:
bassossa Jukka Jylli (Zook, ex-Kingston Wall, jne..) ja
rummuissa Timo Aspiala (Iconofear, Royal Truck)
 
Hauskanpitoa eikä mitään vakavalla naamalla tuotettua rokkipoliisi-kitaranypläystä. Joten rohkeasti ilmoittautumaan!
 
Kisan jälkeen open stage eli lava on vapaa kaikille soitto-/laulutaitoisille!
 
Lisätietoja:
 
http://www.kitarafest.fi/
 
Jake24-25
05.10.2009 07:29:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon linkin takana on Total Security-niminen haittaohjelma. Sain sen eilen klikatessani Kitarafest-sivuilla ollutta yhteystiedot-linkkiä jonka jälkeen sain ilmoituksen että koneessani on virus ja pyydettiin lataamaan Total Security joka sitten oli itse se haittaohjelma. Menin miinaan ja latasin sen ohjelman ja sitten kone alkoi kokoajan blokkaamaan sivuja meni mihin sivulle hyvänsä ja ilmoituksia tuli kokoajan että koneessasi on virus. Poistin melkein heti ohjelman mutta se ei auttanut. Eräs tietokoneista paljon tietävä lähipiiriini kuuluva nyt sitten ilmeisesti sai ohjelman poistettua lopullisesti mutta varokaa tuota sivustoa. Tämä ei ole mustamaalausta vaan varoitus! En halua muille käyvän kuten itselleni kävi.
 
Iconofear
05.10.2009 08:32:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän?
 
Itse olen avannut sivuston ties kuinka moneella koneella, ja kertaakaan ei ole moista ongelmaa tullut eteen. Äsken juuri kokeilin työkoneellani, eikä tullut mitään herjaa. En ole mikään tietokoneguru, mutta en oikein usko että tuo virus on tullut kyseisiltä sivuilta.
 
Borlag
05.10.2009 08:35:45 (muokattu 05.10.2009 08:38:04)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iconofear: Eihän?
 
Itse olen avannut sivuston ties kuinka moneella koneella, ja kertaakaan ei ole moista ongelmaa tullut eteen. Äsken juuri kokeilin työkoneellani, eikä tullut mitään herjaa. En ole mikään tietokoneguru, mutta en oikein usko että tuo virus on tullut kyseisiltä sivuilta.

 
Kävin läpi koko sivuston omalla koneella, eikä yksikään sivu aiheuttanut mitään varoituksia. Varmuuden vuoksi otin kaikki adblockerit sun muut pois, eikä siltikään tullut mitään. Eli sama johtopäätös täälläkin, sivusto on jees.
 
edit; ja ihan vihjeeksi, jos joltakin sivulta, oli se sitten mikä tahansa, tulee ilmoitus että koneessasi on virus, lataa sitä ja tätä poistaaksesi sen, niin älä paina sitä. Ainoat ohjelmat mitkä antavat tuollaisia varoituksia on ne mitä olet itse koneellesi asentanut oli se sitten F-Secure, Norton, McAfee, Avast tai mikä lie. Varmin tapa saada kone juntturaan on klikata kaikkea mikä liikkuu tai varoittelee omiaan.
 
Iconofear
05.10.2009 08:42:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäisin vielä, että tottakai tällaista säikähtää, kun juuri haluaisi mainostaa kyseistä tapahtumaa ja saada lisää osallistujia. Ei ole hyvää mainosta jos sivuilta pukkaa viruksia koneelle.
 
Sivut sijaitsevat täsmälleen samalla serverillä kuin edellisvuoden kilpailun versio, eikä kukaan ole koskaan maininnut sivustolla olevan tietoturvaongelmia.
 
Käykää ihmeessä katsomassa, mikäli kiinnostaa, mutta jos on ongelmia, ÄLKÄÄ ladatko mitään ohjelmia joita sivusto tyrkyttää (niinhän ei pitäisi koskaan tehdä muutenkaan), ja ilmoittakaa mikäli ongelma jatkuu. Uskon tosiaan, että tuo em. virus on tullut koneelle jotain muuta kautta kuin kitarafestin sivujen, ja kenties se on esiintynyt ensimmäistä kertaa sivujen katselun yhteydessä. Näitä sivuja on kuitenkin niin moni ihminen jo katsonut ilman minkäänlaisia ongelmia.
 
Iconofear
09.12.2009 09:21:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä ehtii mukaan!
 
Simo78
09.12.2009 16:09:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo virus lienee tullut sieltä pokesivuilta, missä on pakko klikkailla jos haluaa nähdä:-DD --> niin ne sanovat ne mun tutut jotka työkseen firmoissa tietokoneiden kanssa pelaa, että tuolla tavalla on firman koneet jumissa...
 
Iconofear
28.12.2009 12:32:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedotus!!!
 
Kaikki viisi Grande Finaaliin asti päässyttä saa palkinnoksi liput Kivenlahti Rock '10:een!
 
sekä
 
Yleisön kesken arvotaan kaksi lippua Kivenlahti Rock '10:een!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «