Fintrollx 28.09.2009 18:44:13 | |
---|
juki68: Mua kans hävettää kaikki ne jotka seisoo jossain metallikonserteissa. Sotkit mun meikit loppu päiväks "You can't kill heavy metal" |
ten 29.09.2009 01:49:28 | |
---|
Bluesmies: Mun mielestä toi vika äijä oli aivan perussettiä, ihan kivasti lauloi, mutta ei se jumalauta mikään Paul Potts ollu, vaikkakin tuomarit ja yleisö sitä mieltä olivatkin. Vittu tätä Suomen touhua kyllä. Oon samaa mieltä! En olis kyllä itse paremmin vetäny, mutta ei toi nyt mikään maailmanluokan suoritus ollut. Keskivertoa parempi kylläkin, mutta jotenkin ei vaan toiminu! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
reos 29.09.2009 12:00:12 | |
---|
vali vali Virhe! Liian hyvä kirjoitus! "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
Lesko 04.10.2009 20:38:45 | |
---|
Niinno en tie mut kyl ny tänää o ainaki ollu vitun hienoja esityksiä iso liuta. |
Oksakohta 04.10.2009 20:58:07 | |
---|
Tämä työtön seuranhakija Antti Oulusta räjäytti kyllä pankin! Empä ole pitkiin aikoihin nauranut noin paljoa :D |
JCM 04.10.2009 21:03:26 | |
---|
Lesko: Niinno en tie mut kyl ny tänää o ainaki ollu vitun hienoja esityksiä iso liuta. No todellakin. :D Ja missä ne on ne ammattitaitoiset tuomarit? Tuolta taisi melkein kaikki mennä tänään jatkoon. Toivottavasti eivät muualla maailmassa vahingossakaan näe tätä Suomen formaattia. Huh huh... |
itsy 04.10.2009 21:04:41 | |
---|
Oksakohta: Tämä työtön seuranhakija Antti Oulusta räjäytti kyllä pankin! Empä ole pitkiin aikoihin nauranut noin paljoa :D Selvisi koitoksesta voittajana, pisti tuomarille jauhot suuhun äärimmäisen tarkalla huomiollaan 'tuuha ite laulamaha sama piisi!11!1" pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu |
Lesko 04.10.2009 21:06:01 | |
---|
JCM: No todellakin. :D Ja missä ne on ne ammattitaitoiset tuomarit? Tuolta taisi melkein kaikki mennä tänään jatkoon. Toivottavasti eivät muualla maailmassa vahingossakaan näe tätä Suomen formaattia. Huh huh... Siis nehän oli oikeesti hyviä mitkä pääsi jatkoon. Tänään vaan ei näytetty niitä surkeita, muuta kuin noi pari läppää noissa lauluissa ja sitten tuo pohojammaalaane. |
Fintrollx 04.10.2009 21:06:06 | |
---|
Oksakohta: Tämä työtön seuranhakija Antti Oulusta räjäytti kyllä pankin! Empä ole pitkiin aikoihin nauranut noin paljoa :D Miksei laittanu tätä jatkoon vaan laitto ihan randomii porukkaa, tällä miehellä on niin sanotusti synnynnäinen talentti! "You can't kill heavy metal" |
JCM 04.10.2009 21:08:21 | |
---|
Lesko: Siis nehän oli oikeesti hyviä mitkä pääsi jatkoon. Eisssss. Lennokkimiehet oli piristys, ja se aasialainen lauloi ihan jees, mutta suurin osa kyllä eisss. Tänään vaan ei näytetty niitä surkeita, muuta kuin noi pari läppää noissa lauluissa ja sitten tuo pohojammaalaane. I get me coat. -> |
Lesko 04.10.2009 21:09:47 | |
---|
JCM: Eisssss. Lennokkimiehet oli piristys, ja se aasialainen lauloi ihan jees, mutta suurin osa kyllä eisss. Ja se "drag queen" oli ihan vitun hauska. Ja se pantomiimi-hemmo myöskin... I get me coat. -> No jaa. Sama se. |
BassLass 04.10.2009 21:11:22 (muokattu 04.10.2009 21:11:33) | |
---|
Lesko: Ja se "drag queen" oli ihan vitun hauska. Ja se pantomiimi-hemmo myöskin... Olen kynäniskä-Leskon kanssa samaa mieltä tässä. Ellei lesko nyt sitten kynäniskaile. Motoriikka-miikka voittoon! |
Fintrollx 04.10.2009 21:14:04 | |
---|
JCM: Eisssss. Lennokkimiehet oli piristys, ja se aasialainen lauloi ihan jees, mutta suurin osa kyllä eisss. Lennokkimiehet oli ihan jees mutta siinä lopussa ku ne kaks heeboo lennätteli sen Rammsteinin soidessa niin se toine näytti failaavan sen lennokkinsa kanssa ku se jäi sinne lavan lattialle ja toinen lenteli siel katsomossa :P "You can't kill heavy metal" |
Topa- 04.10.2009 23:44:54 | |
---|
Tulin juuri siihen tulokseen, että tämä on aivan perseestä. Juontajina "hauskat" hintit ei oikein toimi. Suomesta ei taida löytyä mitään todellista kykyä, jos sillä pääsee jatkoon että osaa soittaa huuliharppua. Entiiä miksi katoin tän toisenki jakson. Varmaan myötähäpeän takia. |
Röntgen-Jeesus 04.10.2009 23:45:10 | |
---|
Voi hyvä helevetti. Motoriikka-Miikka oli taas niin kamalaa paskaa että ei voi kuin ihmetellä. "Lets black some metal, shall we?" |
Juhani 04.10.2009 23:54:51 | |
---|
Topa-: Suomesta ei taida löytyä mitään todellista kykyä, jos sillä pääsee jatkoon että osaa soittaa huuliharppua. Kyllä löytyy, mutta ketään niistä ei omaa niin nolla-älykkyyttä, että alistuisi tuohon formaattiin, jonka tekijät takovat monia tuhansia euroja toisten keskenkasvuisuudella. Koko formaatti on niin käsikirjoitettua. Ihan tuohon "nyt tulee se suomen Susan Boyle/Paul Potts joten itketään" sillä erolla ettei ne oikeasti osaa laulaa kuin nämä. Ja lavan vieressä on Tiku ja Taku. Eivätkä edes niin loistavina kuin nämä: http://www.youtube.com/watch?v=NI-L4a4RY1s |
itsy 04.10.2009 23:55:44 | |
---|
Vähän menee usko noiden tuomareiden auktoritääriseen otteeseen jatkoonpäästämisen suhteen, kaikki paska pääsee läpi, kaikkea pitää kehua ja kaikki pitää ihan solidaarisuuden nimissä kuunnella läpi, ainakin salkkari-Jaanan mielestä. Tai sitten omaa senverta kieroutuneen huumorintajun että päätti viihdyttää suomen kansaa antamalla pohojammaan Antin vetää biisinsä loppuun. Ja ohane ihapellejä. pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu |
Topa- 05.10.2009 00:02:01 | |
---|
Juhani: Kyllä löytyy, mutta ketään niistä ei omaa niin nolla-älykkyyttä, että alistuisi tuohon formaattiin, jonka tekijät takovat monia tuhansia euroja toisten keskenkasvuisuudella. Niinno, totta. Odotan silti innolla kenet äänestetään tai "äänestetään" voittajaksi. |
- "Tää oli ihan paska. mhhh mhhmm..." - "Mutta jatkoon silti!" Ei noi vois kylä enempää randomilla arpoa jatkoonpäässeitä. -?- |
ballfish 05.10.2009 00:06:57 (muokattu 05.10.2009 00:09:43) | |
---|
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |