Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ludwig Speed Kingin huollosta
1
Kibester
16.09.2009 12:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin itselleni viime jouluna joululahjaksi kyseisen pedaalin. 60-70- luvun taitteesta myyjän mukaan tämä kaunotar on. Olen tässä huomannut, että se natisee kuin riivattu, ja tuumasin että se on korkea aika huoltaa nyt! Mutta tarvitsen ihan pari asiantuntijan neuvoa. Mitä muuta kuin pari ruuvimeisseliä tarvitaan perusteeliseen huoltoon, ja minkähänlaista öljyä uskallan käyttää? En haluais huoltaa sitä soittokelvottomaksi. Kiitos vastauksista jo etukäteen!
 
Kailis
16.09.2009 12:37:00 (muokattu 16.09.2009 12:37:51)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole mitään rakettitiedettä tuo. Spray-vaseliini käy ihan hyvin. Rohkeasti kimppuun vaan, et sitä ihan heti rikki saa.
 
PS.
 
Bonzo-autenttisuuden vuoksi pyydän vielä harkitsemaan voitelua =D
 
EH
16.09.2009 14:07:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäsen hollmi-5 kirjoitteli joskus tuonne Rumpujen kunnostaminen -ketjuun aiheesta jotain:
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=3932036
 
Don't waste your time or time will waste you.
Kibester
16.09.2009 16:11:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aahaa, että tuommonen löytyyki jo. No ei muuta ku kiitos ja lukkoa vaan mun puolest !
 
hönttämäki fäts
04.10.2009 17:33:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei liity huoltoon, ehkä korjaukseen, mulla meni keikalla irtopoikki speed kingin pedaalista, tämä krominkiiltävä kevytvalu osa mihin laitetaan huopanuija ruuvilla kiinni, vasemmalta puolelta kaareutuvan osan alalaidasta, pystyykö tätä osaa vaihtamaan uuteen? Kolmisenkymmentä vuotta kesti, mutta ei näytä olevan ikuinen kuitenkaan. Keikka soitettiin loppuun roudausteippi virityksellä..
 
markkuliini
04.10.2009 17:40:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hönttämäki fäts: ei liity huoltoon, ehkä korjaukseen...
 
Sori, en tiedä aiheesta mitään, mutta pakko sanoa että sulla on ehkä coolein nimimerkki ikinä. -Oisit kuullu eilen keikalla ku Hönttämäki Fäts laitto taas sellasta suokomppia ja ruutsia että HUH HUH!
-Vetiks se sillä nahkakalvosetillä?
-No veti. Niin aitoo soundia että tupla huh huh.
-Ei juma. Hönttämäki Fäts, the MAN!
-Onks sulla muuten sen puhelinnumeroo?
-Ei sillä oo mitään puhelinta! Ei kukaan tiedä missä se asuu, se vaan aina ilmestyy ja katoo.
-Huh huh...
-Nii'i.
 
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
hönttämäki fäts
04.10.2009 17:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nimihän tulee tietenkin parhaimmasta blueskitaristista kautta aikain. Hollywood Fatsista, ja kun ite asun hönttämäessä (oulusta löytyy) oli nimi valmis, en ole kylläkään kovin lihava, päinvastoin.
Onko kellään hajonnu näitä speed kingejä tuosta kaarevasta kevytvalusta, ei mulla kyllä ole kovin raskas jalka että ihmettelen suuresti tätä onnettomuutta..
 
Ruutikallo
04.10.2009 23:00:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Sori, en tiedä aiheesta mitään, mutta pakko sanoa että sulla on ehkä coolein nimimerkki ikinä. -Oisit kuullu eilen keikalla ku Hönttämäki Fäts laitto taas sellasta suokomppia ja ruutsia että HUH HUH!
-Vetiks se sillä nahkakalvosetillä?
-No veti. Niin aitoo soundia että tupla huh huh.
-Ei juma. Hönttämäki Fäts, the MAN!
-Onks sulla muuten sen puhelinnumeroo?
-Ei sillä oo mitään puhelinta! Ei kukaan tiedä missä se asuu, se vaan aina ilmestyy ja katoo.
-Huh huh...
-Nii'i.

 
Totaali repäzzzz**
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «