Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ronald Jenkees
1
jannesamuli
25.08.2008 12:48:04 (muokattu 25.08.2008 12:48:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti tulee osapuilleen oikealle alueelle, mutta onko tuttu jamppa tämä Jenkeessin Ronald? Genre on minulle outo vaan musiikki umpirautaa.. Näitä kotistudiovelhoja on tietysti verkko väärällään, mutta tämä mies erottuu joukosta ainakin minun laskuissani.
 
Kitarajamista tulee mieleen ainakin Buckethead, ja tuossa toisessa videossa on loppupuolella tekstinä miehen musiikillinen filosofia, josta on helppo olla samaa mieltä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=smE-uIljiGo&feature=user
http://www.youtube.com/watch?v=0O2aH4XLbto&feature=user
 
dipshit
28.01.2009 19:17:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin tutustuin tässä vähän aikaa sitten kyseiseen artistiin, ja tuo ensimmäinen levy ainakin on aivan helvetin kovaa tavaraa! Parhaita biisejä omasta mielestäni on Canon In D Remix, Gold Spinners, Clutter, The Rocky Song Remixed (yksi parhaita autojumputus-biisejä mitä on ;)) sekä levyn killeribiisi, uskomattoman kaunis ja upea sävellys Loui.
 
Mies on todellakin ihan mielettömän hyvä säveltäjä, ja mielenkiintoa lisää tämä hänen "retard"/nörtti-imagonsa. Sillä mitä nyt ulkomaisia foorumeita olen lueskellut niin mies on kuulemma oikeasti täysin "normaali", eikä hänen nimensä edes oikeasti ole Ronald Jenkees. Jotain markkinointijuttuja kai.
 
Muttamutta, oli kyllä erittäin positiivinen löyty tämä artisti, ja juurikin tuo Loui-biisi on ollut aikamoisessa tehokuuntelussa (koko muun levyn ohella). Suosittelen tsekkailemaan.
 
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
Rattata
04.02.2009 13:33:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muttamutta, oli kyllä erittäin positiivinen löyty tämä artisti, ja juurikin tuo Loui-biisi on ollut aikamoisessa tehokuuntelussa (koko muun levyn ohella). Suosittelen tsekkailemaan.
 
Juu. Loui on kieltämättä todella kaunis biisi. Ostin levyn muutama kuukausi sitten, joka on kyllä mukavan chilliä menoa. Levyä enemmän meikäläinen kyllä fanittaa noita videoita, joita on todella ilo katsella. Jätkä oikeesti tuntuu nauttivan siitä soittamisesta, eikä ota sitä turhan vakavasti.
 
Toinen levy tulee varmaan myös hankittua.
 
dipshit
04.10.2009 12:39:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten tämä toinenkin levy aika helvetillisen kova. Disorganized Fun on soinut repeatilla tässä pari päivää, eikä kyllästymisestä oo tietokaan. Aivan vitun hyvä biisi. Myös mm. Guitar Sound, Inverted Mean ja Throwing Fire uppoaa ns. kybällä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «