Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 528 29 30 31 3249 50 51 52 53
Börje
29.09.2009 18:44:36
On tää ny saatana, niin kuin aiemmin sanoin niin Nino on kevyesti viihdyttävin hahmo talossa. Tai oli. Kai tota tulee silti töllötettyä, vaikka kuinka angstittais.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
DJKaaos
29.09.2009 19:26:05
Lesko: Eiku LOTTALOTTALOTTA!!!

Sulla on selkeesti joku Lottafetsku. Ihan kuka tahansa muu taloon, mutta ei Lotta, sanon minä.
Minä olen minä.
Lesko
29.09.2009 19:44:43
djKaaos: Sulla on selkeesti joku Lottafetsku.

Niin on. ON.
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
this1sux
29.09.2009 21:55:39
Millä perusteella kukaan olisi tulossa taloon?

Jonkun sivun alalaidassa on pyörinyt siitä lähtien kun Jelena lähti joku mainos jossa luki "Jelena is back in business" tai jotain. Että jos siitä on kyse niin ei kannattane 'innostua'.
lalalaa
hitchhiker
29.09.2009 22:45:52
Voi Nino minkä teit. :/
Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!
nappero
29.09.2009 23:04:18

Kyllä ne nyt kaikella koittavat saaha irti rahaa tuosta formaatista. Eilen näkyi mainos BB-soittoäänistä: "Täällä Big Brother, äitisi soittaa" tmvv. Ja äsken "Voita itsellesi ja 11 kaverillesi ilta Big Brother -talossa joulukuussa" tmvv. ...ttu mitä jaskaa...
Terve ja heipähei!
Qsysi
30.09.2009 22:15:34
Luulis ettei oo kyllä niin hirveen hyvää mainosta tolle Stenalle, ku tyyppejä laitetaa tekemää keskellä yötä kyrpä ottassa tekemää niitten paskaduunia. Tietysti tunnettuutta aina lisää mutta kuitennin.
I reject your reality and substitute my own!
DJKaaos
01.10.2009 22:30:37
"ootteks te purkanu noit autoi?"
"joo"
"iii eiii vähäks siistii!"

Taitaa tosiaan olla porukka aika pystyynkuollutta tuolla. Ehkä tosiaan tuo tehtävä kuvaa hyvin sitä, miten loppu ideat tuotannolla tehtävien suhteen on. Purkaa jotain vitun autonromuja.
Minä olen minä.
lapio
01.10.2009 22:49:21

hitchhiker: Voi Nino minkä teit. :/

Beben katselu loppui.
Markus sanoo: se ei lihoo joka pelkää ::henkselipaukku
Jormaz
01.10.2009 23:08:34
lapio: Beben katselu loppui.

Nyt on menty jo legendaarisen paskuuden tasolle. Tän illan pätkä vaikutti siltä kuin olis vaan otettu tunnin pätkä satunnaisesti valitulta vuorokaudenajalta ja pistetty eetteriin koosteena päivän "huippuhetkistä". Tuotanto on tainnut luovuttaa jo aikapäivää sitten. Hyvä Suomi! Kuuleeko Pasila, Porilaisten Marssi!
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
CountX
01.10.2009 23:15:05
Jormaz: Nyt on menty jo legendaarisen paskuuden tasolle. Tän illan pätkä vaikutti siltä kuin olis vaan otettu tunnin pätkä satunnaisesti valitulta vuorokaudenajalta ja pistetty eetteriin koosteena päivän "huippuhetkistä". Tuotanto on tainnut luovuttaa jo aikapäivää sitten. Hyvä Suomi! Kuuleeko Pasila, Porilaisten Marssi!

Alkaa tosiaan olla aika säälittävää touhua. Näyttäsivät edes tissejä.

Ei kauheasti jaksa jännittää sunnuntain häätö.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Börje
02.10.2009 00:47:20
CountX: Ei kauheasti jaksa jännittää sunnuntain häätö.

No ei, pelkkiä saatanan lego-palikoita talo täynnä.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Juugeli
02.10.2009 06:53:04
Esitän eriävän mielipiteen kyllä nyt. Minusta tää kausi on ollut ihan selkeästi viihdyttävämpi kuin kaksi edellistä.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Dunga
02.10.2009 09:09:03 (muokattu 02.10.2009 09:12:54)
Itteä tää kausi ei oo Ninon temppuja lukuunottamatta viihdyttänyt sitten yhtään. Tuntuu että on menty siitä mistä aita on matalin, talo kahtia ja dumpataan tehtäväalueelle jotain basnaa väkerrettäväksi ja toiselle puolelle parit subit sekä tölkit.

Tehtävät täysin hanurista ja onnistumisen raja häilyvä. Yritä tossa nyt sitten kiinnostua tai jännittää kun kaveri purkaa jotain digiboksia tai levittää kasan hiekkaa. Tsempillä pärjää, jeejee tekohymyt naamalle ja tosikiva-jutut ilmoille.

Porukan tasosta kertoo tarpeeksi jo se, että suurinta draamaa talossa on aiheuttanut tupakan puute.
War... war never changes.
_Petri_
02.10.2009 14:15:53

Onkos noi tehtävät ollu aina noin lyhyitä? Ihan ahterista, kun kolmena päivänä tekevät jotain (tylsää paskaa yleensä sekin) ja muuten makaavat sohvalla. Ei jatkoon.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
kaika
02.10.2009 16:31:34
Historian ensimmäisen viestini verran osallistun nyt kyl keskusteluun ja mainitsen haluni ryhtyä johtamaan koko tätä paskaa. Eli ohjelmaa. BB:llä olis mahdollisuus vaikka mihin, aiheutettua draamaa, yllätyksiä, kaikkee mahdollisimman yliampuvaa, tää vois olla niin mielenkiintoista ettei suomalaisista yksikään jättäis kattomatta, ja mitä tuotanto tekee? Käytännössä ei mitään. Tuntuu että koko touhun taru alkaa olla lopussa. Ei mitään intoa enää seurata.
jp8000
02.10.2009 16:33:47

"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
masterhat
02.10.2009 16:37:49
jp8000: http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?966474

voi lollis sentään. sillon kun sain 11 vuotiaana draconian timesin, niin luulin että nää jätkät on tyylii demoneita, mut nehän onkii ihan ku sä tai mä
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
sticky fingers
02.10.2009 17:06:23
masterhat: voi lollis sentään. sillon kun sain 11 vuotiaana draconian timesin, niin luulin että nää jätkät on tyylii demoneita, mut nehän onkii ihan ku sä tai mä

Oli muuten silloin kova levy. Samoin kuin sittemmin One second.....

Kummastelen kyllä miesten motiivia tuollaiseen, mutta mikäs siinä. Onko nillä keikka Suomessa?

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)