Vallu-Veke 25.09.2009 20:24:04 | |
---|
Ko. polkimia ei tarvitse enää tilata summamutikalla. Itse kävin räpläämässä ja testaamassa eräässä musiikkiliikkeessä. Aivan vapautuneesti sain kokeilla ja säädellä. Kysyin vielä erikseen suoraan, että ärsyttääkö, jos hiplaan hieman pitemmän aikaa, kun säätöjä on aikalailla. Passasi oikein hyvin ja ilkesin jumittua testailemaan, vaikkei ollut aikomustakaan ostaa sitä nyt. Hyvä poljin se on. Työnlaatu vakuutti. Osat liikkuu herkästi ja klappia ei ole välyksissä... En vaipunut kuitenkaan ihan shokkiin tuon uutuuden kanssa, kun on jo tottunut hyvään polkimeen ja siitä on etsitty hartaasti säädöt kohdalleen. Katsotaan sitten uudestaan, kun vanha poljin sanoo työsuhteensa irti, mihin sitä vaihtaa, jos vaihtaa. Käykää kokeilemassa kun niitä on musaliikkeiden hyllyillä. |
Kailis 26.09.2009 03:10:46 (muokattu 26.09.2009 03:11:11) | |
---|
Nyt nyt. Mikä on se fysiikan laki joka on kumottu tätä pedaalia tehdessä? Suoravetopedaali ei ole ihan uusi juttu eikä näissä ole mitään muuta innovaatiota kuin boardin kaksi asemaa josta ei ole mitään hyötyä jos käyttää vain toista? Mitä ihmettä täällä tapahtuu? May hype live forever. |
hollmi-5 26.09.2009 09:06:29 | |
---|
Kailis: Nyt nyt. Mikä on se fysiikan laki joka on kumottu tätä pedaalia tehdessä? Suoravetopedaali ei ole ihan uusi juttu eikä näissä ole mitään muuta innovaatiota kuin boardin kaksi asemaa josta ei ole mitään hyötyä jos käyttää vain toista? Mitä ihmettä täällä tapahtuu? May hype live forever. Pedaaleja on paljon ja ihmejuttu se onkin, kuinka niin yksinkertainen asia voi saada monta viritelmää aiheesta. Demon Drive sopii minulle hyvin. Siinä on paljon suoravetoisen Premierin EDP 300-fiilistä, mutta se on jämäkämpi ja seuraa jalkaa paremmin. Siksi minulle meni heti keikkasetin speduksi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
reinert 26.09.2009 09:36:18 | |
---|
|
Ruutikallo 26.09.2009 15:30:53 | |
---|
Kailis: Nyt nyt. Mikä on se fysiikan laki joka on kumottu tätä pedaalia tehdessä? Suoravetopedaali ei ole ihan uusi juttu eikä näissä ole mitään muuta innovaatiota kuin boardin kaksi asemaa josta ei ole mitään hyötyä jos käyttää vain toista? Mitä ihmettä täällä tapahtuu? May hype live forever. http://www.gatewaydrumline.com/hoti … ms/pedal/data/premier_img/edp_t.jpg [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Vallu-Veke 26.09.2009 16:07:58 | |
---|
|
Ruutikallo 26.09.2009 16:21:53 (muokattu 26.09.2009 16:23:29) | |
---|
Vallu-Veke: Missä hintahaarukassa tuo poljin on? Enpä osaa sanoa, ei valmisteta enää. Laineella oli jokin aika siten käytettynä moinen. Itse en osaa kaivata muita pedaaleja, kun tuohon joskus jalkani asetin. Säätöjä on kuin Hornetissa(turhiakin). Eipä silti, kyllä mieluusti koeajaisin Demoniakin. Eihän EDP enää aivan uusinta uutta ole. E. Aikaisemmin jo kirjoittelin tuosta, mutta täytyy vieläkin kehua kiinnityssysteemiä bassariin, ah niin vaivatonta. Ei ruuvailuja, asetteluja tms. Kiitos. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Kailis 26.09.2009 17:35:01 | |
---|
|
seppo i 26.09.2009 23:36:36 | |
---|
Odotan, että Tama uusii polkimensa ja laittaa siihen Kungfulaakerit. On sairaan nopeet. Pesee kaikki edelliset, myös Demonin ja Premierin. Lisää sitä hypehuumetta kehiin :P Oikeasti, jos nykyinen poljin tuntuu hyvältä koiven alla, niin mitä niitä koko ajan vaihtamaan ja kalliimpaan. Ehkä olen ainoa, joka tarvitsee superlaakereiden sijaan jatkuvasti lisää treenausta. Ehkä ikäkin tekee jo tepposet. pojat pojat, ei se sointu vaihtamalla parane |
Kailis 27.09.2009 05:43:52 (muokattu 27.09.2009 05:44:39) | |
---|
Ehkä ikäkin tekee jo tepposet. Tai jopa mattiset, tepposet ja ihan äärimmäisessä tapauksessa sepposet? |
seppo i 27.09.2009 17:24:04 (muokattu 27.09.2009 17:24:21) | |
---|
Juuri näin. Kunhan ei mikkosia :p pojat pojat, ei se sointu vaihtamalla parane |
uiypph 28.09.2009 09:52:59 (muokattu 28.09.2009 10:03:09) | |
---|
Kailis: Mun mielestä tää mainostaminen menee liian pitkälle. Painoin varoitusta. Voi hemmetti tota sun huolenpitoas! |
Kailis 28.09.2009 10:06:09 | |
---|
uiypph: Voi hemmetti tota sun huolenpitoas! Oisko asia ollut ok, jos kyseessä ois ollut Brady-fest? Kyllä tapahtumista kuuluu tiedottaa, muuten ei info välttämättä noin niinkuin kulje. Ei. Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä? Mikään kaupallinen lafka ei mielestäni saa mainostaa tällaisella palstatilalla. Vai onko se sun mielestä ok jos tää tukittaisiin mainoksilla? Ei ton postauksen tarkoitus ole mikään muu kuin myydä sitä pedaalia, muun väittäminen on puhtaasti naiivia. |
Epämuusikko 28.09.2009 10:53:51 | |
---|
Kailis: Ei. Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä? Mikään kaupallinen lafka ei mielestäni saa mainostaa tällaisella palstatilalla. Vai onko se sun mielestä ok jos tää tukittaisiin mainoksilla? Ei ton postauksen tarkoitus ole mikään muu kuin myydä sitä pedaalia, muun väittäminen on puhtaasti naiivia. Ei kai tuo nyt ole suuri synti laittaa tuotetta koskevaan ketjuun jotain löpinää henkilöiltä joilla on pedaalista kokemusta? Eri asia, jos joka nippeliä varten kävis maahantuojat tekemässä uusia ketjuja. Itse testasin Demon Driveä musiikkikaupassa ja tykkäsin tosi paljon! Kuvailisin sanoilla "Vaivaton" ja "Välitön". Jos jostain vähän käytettynä semmoisen löydän sellaisena hetkenä jolloin on rahaa päällä niin ostan! "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Nolte 28.09.2009 11:27:46 | |
---|
Epämuusikko: Ei kai tuo nyt ole suuri synti laittaa tuotetta koskevaan ketjuun jotain löpinää henkilöiltä joilla on pedaalista kokemusta? Eri asia, jos joka nippeliä varten kävis maahantuojat tekemässä uusia ketjuja. Tämä lienee periaatekysymys. Minua ei haittaisi yhtään, jos tuollainen kirjoittelu (kauppojen edustajien kirjoittelu) kiellettäisiin. Siinä on kuitenkin väistämättä aina enemmän tai vähemmän (=enemmän) kyse tavaran myymisestä, eikä sellainen minusta kuulu tänne. Jää selkeästi mainoksen maku suuhun... |
Vallu-Veke 28.09.2009 12:21:49 | |
---|
Nolte: Tämä lienee periaatekysymys. Minua ei haittaisi yhtään, jos tuollainen kirjoittelu (kauppojen edustajien kirjoittelu) kiellettäisiin. Siinä on kuitenkin väistämättä aina enemmän tai vähemmän (=enemmän) kyse tavaran myymisestä, eikä sellainen minusta kuulu tänne. Jää selkeästi mainoksen maku suuhun... Juu vähän samoilla linjoilla. Myyjien jutut on vähän liian yksipuolisia, jos aiheesta muka keskustelua käydään. Keskustelupalsta kuitenkin kyseessä. Liian ylitsevuotavasta mainonnasta tulee hieman sellaiset Abdominaiser hommat mieleen, joilla esim. Chuck Norris eliminoi omat taistelutaitonsa lähelle nollatasoa. Siihen kun olisi laittanut vielä saunabeltin messiin, ni siitähän se lähtee.... Pitäisikö tämä ehkä olla enemmän sellainen "Tekniikanmaailma-juttu": Kiitämme: - - - Moitimme: - - - jne. |
markkuliini 28.09.2009 12:24:36 | |
---|
Vallu-Veke: Juu vähän samoilla linjoilla. Myyjien jutut on vähän liian yksipuolisia, jos aiheesta muka keskustelua käydään. Keskustelupalsta kuitenkin kyseessä. Samaa mieltä. Kauppiaat saavat puolestani ostaa mainostilaa sivun ylälaidasta.(Mulla kun on Adblock käytössä. :) ) Onhan m.netilläkin kuluja, joita mainostuloilla katetaan. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Ostimpa demonit käytettynä. Päivän treenailun jälkeen kyllä jalka jo kohtuu hyvin tottunut. Sopii mulle. ite oot. |
reinert 15.10.2009 09:20:32 | |
---|
|
Kailis 15.10.2009 12:21:13 | |
---|
|