AoA 28.02.2004 19:43:59 | |
---|
Eli hakusessa olisi nyt toinen pelti oikealle johon voisi soitella vähän erilaista ridesoundia mutta myös vähän crashimpi kuin mitä on tuo K-Custom Medium 20'. Joten onko kokemuksia muista K-sarjasta esim: K-Regular 20'' Crash Ride http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=d294af56ec48a279269ece1edff89fd0 ja sitten K-custom Left Hand Ride 20'' tai joku semmoinen mitä katselin ja kuulosti aika mielenkiintoiselta, olisi vähän eksoottisempaakin systeemiä. Tuossahan siis oli muuan niittikin. T-kaupassa ei näy tuota olevankaan.. Joten kertokaapa kokemuksia näistä edm. pelleistä jos semmoista löytyy. taktak -Anssi |
Micho 29.02.2004 12:36:19 | |
---|
Joten onko kokemuksia muista K-sarjasta esim: K-Regular 20'' Crash Ride nimi kuulostaa oudolle, mutta kuvan pelti näytti juuri samalle mitä mulla on. eli siis olen ollut siinä käsityksessä että mulla on 20" k ride, mutta jos sen virallinen nimi on sitten toi, niin sitten on. tosin saattaahan kyseessä olla täysin eri peltikin... eli siis toi 20" k ride on vallan mainio kapistus, josta lähtee sekä loistava ride-, että crash-soundi. suosittelen lämpimästi. itseasiassa alkaa a-customin crashitkin kuulostaa vähän 302:lta ton rinnalla.. |
Mikko A 29.02.2004 15:21:49 | |
---|
Ride ja crash/ride on toki eri asia... Yhden kaverin treenikämpällä misää ollaan soiteltu, oli jossain nurkassa tollanen 20" K crash/ride, mutta kun se oli siellä kämpälläkin vaan lainassa eikä edes käytössä, niin en viittiny sitä oikein hakata, vähän vaan kapulalla koputtelin. Vaikutti todella loistavalta pelliltä, itse asiassa ajattelin sen ostaa pois sieltä lojumasta, mutta kun se olikin vaan lainassa niin ei sitten onnistunutkaan :( Mukava, kevyt ride-soundi ja krässääminen onnistui hienosti. Tosin nämä kokemukset vain noin puolen minuutin koputtelusession perusteella... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Ride ja crash/ride on toki eri asia... Yhden kaverin treenikämpällä misää ollaan soiteltu, oli jossain nurkassa tollanen 20" K crash/ride, mutta kun se oli siellä kämpälläkin vaan lainassa eikä edes käytössä, niin en viittiny sitä oikein hakata, vähän vaan kapulalla koputtelin. Vaikutti todella loistavalta pelliltä, itse asiassa ajattelin sen ostaa pois sieltä lojumasta, mutta kun se olikin vaan lainassa niin ei sitten onnistunutkaan :( Mukava, kevyt ride-soundi ja krässääminen onnistui hienosti. Tosin nämä kokemukset vain noin puolen minuutin koputtelusession perusteella... Jos olet K-custom 20'' Medium-ridea testannut niin mahtaisiko olla liian samanlainen tuo Crash/ride tuon viereen vai kuinka -Anssi |
Mikko A 02.03.2004 23:52:57 | |
---|
Jos olet K-custom 20'' Medium-ridea testannut niin mahtaisiko olla liian samanlainen tuo Crash/ride tuon viereen vai kuinka En ole testannu K custom medium ridea. Eli enpä tiijjä. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |