Torikulli 01.09.2009 13:46:23 | |
---|
hollmi-5: Hyvä nikki sulla ;-) Suosittelen käytettyjä. Uusien halpiksien hinnalla saa jo paljon paremmat käytetyt, joiden hinta pitää ja ei tule myydessä takkiin. Tuplaspedu on aika kallis, mutta ymmärrän sen tarpeellisuuden, kun genre on tuo. muuten suosittelen aina ensin pidempää rupeamaa ilman tuplaspedua, jotta se haitsu soitto tulisi jalallakin tutuksi. Joo kaveri on soittanut tähän asti ilman tuplia ja helvetin nopeaksi kehittynyt ainakin. Vielä ku oppii tuplia sitten käyttämään. Ei muutakun toria selailemaan. Ei mitään suoria ehdotuksia olisi siis merkistä? Living is wrong and justice isn't right. |
kincy 03.09.2009 19:32:02 | |
---|
Torikulli: Joo kaveri on soittanut tähän asti ilman tuplia ja helvetin nopeaksi kehittynyt ainakin. Vielä ku oppii tuplia sitten käyttämään. Ei muutakun toria selailemaan. Ei mitään suoria ehdotuksia olisi siis merkistä? Torilla pyörii hirveän paljon mm. näitä settejä: Tama Rockstar, Superstar Pearl Export, Vision, World Series Sonor, 2000,2001,2005, 3005 yms. Yamaha, Stage Custom, Tour Custom.. Nuo ovat potenttiaalisia settejä, joita löytyy todella edullisestikin välillä torilta. Ovat laadukkaampia kuin nuo Thomannin linkin Taman Imperialstarit. Nuo ovat jo oikein päteviä settejä tuohon mainitsemaasi budjettiin. Nuilla seteillä pärjää jo pitkälle. Nuita liikkuu n.250e-900euroa riippuen kunnosta, mukana tulevista raudoista ja symbaaleista. Millenium, Century, New Sound, Trax, Williams yms. ovat merkkejä joista ei juuri rumpujen yhdeydessä voitane paljoa puhua. Sinunhan kannattaisi laittaa ostoilmoitusta torille? Laita vaikka, että hakusessa keskikastin rummut? Tietysti kannattaa ottaa ensin selvää tältä kaveriltasi mikä merkki, mahdollisesti väri ja koot häntä miellyttävät. Niillä tiedoilla vaan sitten settiä etsimään, kyllä torilta varmasti setti löytyy, ennemmin tai myöhemmin:) |
Torikulli 04.09.2009 17:55:10 | |
---|
Joo, kiitos kaikille, Nyt on rummut sitten löytynyt, pitää saada vaan tänne korpeen kulkemaan. Juuri yhdet mainitsemistasi. Living is wrong and justice isn't right. |
Kailis 04.09.2009 17:58:43 | |
---|
Torikulli: Joo, kiitos kaikille, Nyt on rummut sitten löytynyt, pitää saada vaan tänne korpeen kulkemaan. Juuri yhdet mainitsemistasi. Millenium, Century, New Sound, Trax, Williams...mikä näistä? |
Torikulli 04.09.2009 20:52:55 | |
---|
Tama Rockstar, Superstar Pearl Export, Vision, World Series Sonor, 2000,2001,2005, 3005 yms. Yamaha, Stage Custom, Tour Custom.. heh heh. Living is wrong and justice isn't right. |
k1mniemi 29.09.2009 09:08:14 | |
---|
Onko Tampereen musaliikkeissä Tama Starclassic Maple pönttöjä, joita voisi testailla/vertailla? Missä liikkeessä laajin kattaus? Vai pitääkö poiketa Helsingissä? Mikä mesta siellä tarjoaa laadukkaimmat puitteet Tama SC Maplen hipelöintiin - Levytukku/Musamaailma/F-musiikki? Asiaan perehtyneet ja kyseistä laatukamaa omistavat varmaan voinevat mulle arvioida (ennen kuin menen kaupan sedältä utelemaan), että kuinka suureksi lasku voi muodostua kun kauppalistalla olisi Tama SC Maplea alustavasti: 20"BD, 8"TT, 10"TT, 12"TT, 14"FL, 16"FL, räkki ja kiinnikkeet tomeille sekä tietenkin joku näpsäkkä virveli. Tonneja, eikai viisnumeroinen? - - - - - - - - - - - - - -
Coma Of Loss
> death/thrash/proge: Tre |
Davos 30.09.2009 19:15:20 | |
---|
k1mniemi: 20"BD, 8"TT, 10"TT, 12"TT, 14"FL, 16"FL, räkki ja kiinnikkeet tomeille sekä tietenkin joku näpsäkkä virveli. Tonneja, eikai viisnumeroinen? No ei sentään viisinumeroinen, mutta kyllä se vähintään vitosella alkaa. www.myspace.com/cardiaccatalyst |
Kailis 30.09.2009 21:16:07 | |
---|
|
pearl 01.10.2009 16:26:39 | |
---|
Davos: No ei sentään viisinumeroinen, mutta kyllä se vähintään vitosella alkaa. T-kaupassa kun nopeasti laskee, niin loppuhinnaksi tulisi 4610 euroa sisältäen nuo tomit, 22" basarin, LM402 ludarin, holderin 8" sekä pearlin 503 räkin. En kyllä tiedä, että miksi minä tämän selvitän. Luulisin, että jos on valmis tämän verran laittamaan vehkeisiin kiinni, niin vähän vertailisi hintoja... Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
markkuliini 01.10.2009 16:38:41 | |
---|
pearl: T-kaupassa kun nopeasti laskee, niin loppuhinnaksi tulisi 4610 euroa sisältäen nuo tomit, 22" basarin, LM402 ludarin, holderin 8" sekä pearlin 503 räkin. En kyllä tiedä, että miksi minä tämän selvitän. Luulisin, että jos on valmis tämän verran laittamaan vehkeisiin kiinni, niin vähän vertailisi hintoja... "Laitan 5000€ settiin, kunhan se on Tama!!!! Aijaa Ludarin virveli, okei... Ja Pearlin räkki, okei... TÄSSÄ RAHAT!" :) Jotenkin luulen että Tamaa pitäis kysyjän setissä lukea penkkiä myöten, jos on noin paljon valmis satsaamaan. Eipä siinä samoissa hinnoissa varmaan liikutaan, ellei Taman räkeissä sitten ole sikalisää. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
markkuliini: "Laitan 5000€ settiin, kunhan se on Tama!!!! Aijaa Ludarin virveli, okei... Ja Pearlin räkki, okei... TÄSSÄ RAHAT!" :) Jotenkin luulen että Tamaa pitäis kysyjän setissä lukea penkkiä myöten, jos on noin paljon valmis satsaamaan. Eipä siinä samoissa hinnoissa varmaan liikutaan, ellei Taman räkeissä sitten ole sikalisää. Aivan mahdollista, että Tamaa sen sitten pitäisi olla. Hinta tosissaan liippaa varmaan aika samoihin. Ei onneksi itse köyhänä tartte ku haaveilla monen tonnin ostoksista :) Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
k1mniemi 01.10.2009 17:13:04 | |
---|
markkuliini: Jotenkin luulen että Tamaa pitäis kysyjän setissä lukea penkkiä myöten, jos on noin paljon valmis satsaamaan. No, sanotaan niin että kyseessä on eräänlainen satsaus unelmaan, sijoitus elämänlaatuun. Nykyinen kattilakasa on sellainen, että rupesin haaveileen setistä, joka on omasta mielestäni ns. kuumaa kamaa (Larssi ja Portnoyn Miikkuli ei tähän oo vaikuttanut pätkääkään). Halvemmallakin pääsee, varsinkin tällänen 13-tusinassa-jamppa, mutta so not. Vaahterainen Tama SC on tatuoitu mieleni kauppalistaan, ei sille mitn voi. On sitä ihmiset turhempaankin rahaa tunkeneet. Tama-merkkiä toivon soivista osista, hw voi olla vaikka Millen...no..öö, jotain muutakin merkkiä kunhan seisoo järkähtämättä paikallaan. T-kaupan listaukset ei sinänsä lämmitä mieltä. Tavoite olis löytää tavarat härmän rajojen sisäpuolelta. Siksi kyselinkin musaliikkeiden tarjonnoista. Todennäköisesti purkit tulee hankittua pienissä hankinnoissa (esim. BD ja pari tomia) ja laajentaa ajan mittaan. Paitsi jos koko setistä saa runsaudensarvi-alennusta. - - - - - - - - - - - - - -
Coma Of Loss
> death/thrash/proge: Tre |
markkuliini 01.10.2009 17:55:15 | |
---|
k1mniemi: No, sanotaan niin että kyseessä on eräänlainen satsaus unelmaan, sijoitus elämänlaatuun. Vaahterainen Tama SC on tatuoitu mieleni kauppalistaan, ei sille mitn voi. On sitä ihmiset turhempaankin rahaa tunkeneet. Kaikkien merkkien huippusarjat ovat todella hyviä, joten anna mennä vaan. Kerranhan sitä vain eletään. Ostat just sen mistä saat eniten fiilistä. :) Rahansa voi käyttää paljon turhempaankin, erittäin totta. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Ruutikallo 01.10.2009 18:12:05 | |
---|
markkuliini: Kaikkien merkkien huippusarjat ovat todella hyviä, joten anna mennä vaan. Kerranhan sitä vain eletään. Ostat just sen mistä saat eniten fiilistä. :)
Näinhäm se tuppaa menemään. Siinä kohtaa kun haetaan laatu- ja/tai top-of-the-line-sarjaa, ei sillä merkillä juurikaan ole merkitystä. Luulen että siinä vaiheessa enemmän vaikuttavat mieltymykset kuin käytännön kokemukset. Joillekin se on Tama, Sonor, Pearl,jne... mitäsillonväliä jos itse on tyytyväinen hankintaan. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
markkuliini 01.10.2009 18:25:34 | |
---|
henydrum: Siinä kohtaa kun haetaan laatu- ja/tai top-of-the-line-sarjaa, ei sillä merkillä juurikaan ole merkitystä. Luulen että siinä vaiheessa enemmän vaikuttavat mieltymykset kuin käytännön kokemukset. Harrastelijalle juuri näin. :) Mutta kyllä mä oon aina ollut sen parhaan soundin perään. Mulla ei oo koskaan ollut hirveästi mitään fiilisjuttuja juurikaan tiettyihin merkkeihin. Vaihdot ja hankinnat on tapahtunu ihan pelkästään soundin perusteella. Kyllähän mä diggan esim. Yamahan ja Craviotton virveleistä mutta sekin fanitus on tullut siitä kun ne kuullostavat hyviltä. Oikeastaan ainoa sellainen pitkäikäinen fiilismerkkiuskollisuus on ollut Zildjiania kohtaan. Mutta en mä niilläkään soittais jos ne ei mun korvaan kuullostais niin pirun hyviltä. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Ruutikallo 01.10.2009 18:32:34 | |
---|
henydrum:. Siinä kohtaa kun haetaan laatu- ja/tai top-of-the-line-sarjaa lompakon pursuessa, tietämättä ja kuten mainitsin, käytännön kokemuksien "puutteessa", ei sillä merkillä juurikaan ole merkitystä. Luulen että siinä vaiheessa enemmän vaikuttavat mieltymykset kuin käytännön kokemukset. =) [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
markkuliini 01.10.2009 18:35:13 | |
---|
henydrum: . lompakon pursuessa, tietämättä ja kuten mainitsin, käytännön kokemuksien "puutteessa", ei sillä merkillä juurikaan ole merkitystä. Luulen että siinä vaiheessa enemmän vaikuttavat mieltymykset kuin käytännön kokemukset. =) Nii joo, sori en huomannu tuota mustaa tekstiä ensin. :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Kailis 01.10.2009 19:54:03 (muokattu 01.10.2009 19:55:42) | |
---|
k1mniemi: No, sanotaan niin että kyseessä on eräänlainen satsaus unelmaan, sijoitus elämänlaatuun. Nykyinen kattilakasa on sellainen, että rupesin haaveileen setistä, joka on omasta mielestäni ns. kuumaa kamaa (Larssi ja Portnoyn Miikkuli ei tähän oo vaikuttanut pätkääkään). Halvemmallakin pääsee, varsinkin tällänen 13-tusinassa-jamppa, mutta so not. Vaahterainen Tama SC on tatuoitu mieleni kauppalistaan, ei sille mitn voi. On sitä ihmiset turhempaankin rahaa tunkeneet. Tama-merkkiä toivon soivista osista, hw voi olla vaikka Millen...no..öö, jotain muutakin merkkiä kunhan seisoo järkähtämättä paikallaan. T-kaupan listaukset ei sinänsä lämmitä mieltä. Tavoite olis löytää tavarat härmän rajojen sisäpuolelta. Siksi kyselinkin musaliikkeiden tarjonnoista. Todennäköisesti purkit tulee hankittua pienissä hankinnoissa (esim. BD ja pari tomia) ja laajentaa ajan mittaan. Paitsi jos koko setistä saa runsaudensarvi-alennusta. God damn! Asiallinen vastaus provoon = isku vyön alle! Ostat just ne. Kuten tuossa todettiin, ovat varmasti perkeleellisen hyvät. Oikeastaan tuossa sun vastauksessa ei ole yhtään heikkoa kohtaa = plus. Tama-merkkiä toivon soivista osista, hw voi olla vaikka Tamaa. Ovat oikein kehuttuja ja kestäviä. |
Ruutikallo 01.10.2009 23:32:17 (muokattu 01.10.2009 23:32:58) | |
---|
markkuliini: lompakon pursuessa, tietämättä ja kuten mainitsin, käytännön kokemuksien "puutteessa", ei sillä merkillä juurikaan ole merkitystä. Luulen että siinä vaiheessa enemmän vaikuttavat mieltymykset kuin käytännön kokemukset. =) Nii joo, sori en huomannu tuota mustaa tekstiä ensin. :) Sitä mustaa teksiä ei ollut.... hohoh... Rohkenen väittää kuitenkin tapauksissa, joissa lompakko ei purista. Että nuo mielikuvat ohjavat melko pitkälle sen setin hankinnan merkkiä. Pelataan sillä sitten tennistö tai keilausta. Kirj.vihret [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
hollmi-5 02.10.2009 09:15:14 | |
---|
Todennäköisesti purkit tulee hankittua pienissä hankinnoissa (esim. BD ja pari tomia) ja laajentaa ajan mittaan. Paitsi jos koko setistä saa runsaudensarvi-alennusta. Taman pro-setit taitaa enimmäkseen tilausten perusteella tulla, joten testaamaan pääsee parhaiten sellaisen jampan vehkeillä, jolla ne on. Samalla saa käyttäjän kommentit. Taman toimitus tilauksesta kestää kuukausia, joten on siinä aikaa raapia rahat kasaan, kun on päättänyt vaikkapa tomin tilaamisesta. Soundit, piuhat ja kajarit. |