Epämuusikko 25.09.2009 01:29:00 | |
---|
Säestimme Christian-Charles de Pliqueta. Oli kyllä mukavaa! "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Tankero 25.09.2009 03:20:34 | |
---|
poppamies: Onhan niitä toki jonkun verran mutta harvinaista se on... Cocon lisäksi ainakin Bob Geldof, Elizabeth Cotten, cantrikitaristi joka soitti bassot sormilla ja melodiat peukalolla, ja tietenkin Albert King ja Otis Rush jotka lienevät varmaan Jakenkin sankareita. Jimi Hendrix osasi soittaa kitaraa neljällä eri tavalla: oikea- ja vasenkätistä kitaraa normaalilla tavalla tai kielten järjestys käännettynä (alimmainen E-kieli alhaalla) Basistina sun pitäis tietää yks vasenkätinen superbasisti, joka soittaa väärinkätistä bassoa. Humppajyrä |
Pirkka 25.09.2009 09:55:00 | |
---|
Tankero: Jimi Hendrix osasi soittaa kitaraa neljällä eri tavalla: oikea- ja vasenkätistä kitaraa normaalilla tavalla tai kielten järjestys käännettynä (alimmainen E-kieli alhaalla) Basistina sun pitäis tietää yks vasenkätinen superbasisti, joka soittaa väärinkätistä bassoa. Mä oon nähnyt sen klinikan. Siellä lähti. Siis puhun nyt siitä "superbasistista". |
Tankero 25.09.2009 10:39:30 | |
---|
Pirkka: Mä oon nähnyt sen klinikan. Siellä lähti. Siis puhun nyt siitä "superbasistista". JH? Kirkkaanvärinen takki hänellä. Humppajyrä |
omarklah 25.09.2009 20:04:41 | |
---|
Erilainen keikka tänään. Anglia kävi pystyttämässä n. 60 neliön autotallin rungon. Ekstiätuanoikato... |
Ukko 26.09.2009 17:26:34 | |
---|
omarklah: Erilainen keikka tänään. Anglia kävi pystyttämässä n. 60 neliön autotallin rungon. Mä taas kävin hakemassa duunista 100 % tunteja. Huomenna paukkuu 200 % :) COVS jäsen nro 6 |
Tankero 26.09.2009 17:34:12 | |
---|
Ukko: Mä taas kävin hakemassa duunista 100 % tunteja. Huomenna paukkuu 200 % :) Nuissa pyhätöissä on kyllä pölinää. Aikanaan tehtiin katselmushommissa pyhien yli hommia ja sunnuntaina oli jotain mitä lie 400% tunnit. Plus ylityöt ja päivärahat ja mitkälie. Humppajyrä |
Ukko 26.09.2009 21:07:04 | |
---|
Tankero: Nuissa pyhätöissä on kyllä pölinää. Aikanaan tehtiin katselmushommissa pyhien yli hommia ja sunnuntaina oli jotain mitä lie 400% tunnit. Plus ylityöt ja päivärahat ja mitkälie. Tarttee vaan olla tarkkana nykyään. Löytyy kaikenlaisia puljaajia jotka yrittävät laistaa näissä. Ei muuta kuin liitto ja työsuojelupiiri asialle jos ei homma pelaa. Paskahousut ammattiliitoihin kuulumattomat, jotka luulevat säästävänsä "isot" rahat jäsenmaksuissa, kusevat housuihinsa näissä asioissa pahasti. COVS jäsen nro 6 |
Timi 26.09.2009 21:27:49 | |
---|
Ukko: Tarttee vaan olla tarkkana nykyään. Löytyy kaikenlaisia puljaajia jotka yrittävät laistaa näissä. Ei muuta kuin liitto ja työsuojelupiiri asialle jos ei homma pelaa. Paskahousut ammattiliitoihin kuulumattomat, jotka luulevat säästävänsä "isot" rahat jäsenmaksuissa, kusevat housuihinsa näissä asioissa pahasti. Lukuunottamatta ne jotka tekevät keikkaa bissepalkalla? Vaikea.Mutta varma! |
Tankero 26.09.2009 21:33:47 | |
---|
Ukko: Tarttee vaan olla tarkkana nykyään. Löytyy kaikenlaisia puljaajia jotka yrittävät laistaa näissä. Ei muuta kuin liitto ja työsuojelupiiri asialle jos ei homma pelaa. Paskahousut ammattiliitoihin kuulumattomat, jotka luulevat säästävänsä "isot" rahat jäsenmaksuissa, kusevat housuihinsa näissä asioissa pahasti. Varmaankin. Tuo oli kyllä oikia firma, mutta ympäristönhoitopäällikkö, insinööri, joka oli pomona reissulla, meinas ekana tenistellä, ettei lisät kuulu. Soitto pääluottamusmiehelle auttoi kummasti. Niin tekevät. Humppajyrä |
jjussila 27.09.2009 05:14:15 | |
---|
Yllättävän mukavaa kesälavalla soitto näin syyskuun lopulla, meinaan lämmintä jopa +13 celssiusta: siis ulkona. ..ei helev...olisko noin?..... |
Pete V. 27.09.2009 10:16:20 | |
---|
jjussila: Yllättävän mukavaa kesälavalla soitto näin syyskuun lopulla, meinaan lämmintä jopa +13 celssiusta: siis ulkona. Niinpä, "nykymaailman" oloissa ollaan ikäänkuin elokuun lopulla ... |
isojussi 27.09.2009 11:45:31 | |
---|
Leppoisat 80-set. Kotona jo 23:n aikaan. Kohta menneeän pojan kanssa roudaan kamat veks. Matkaa alle 5 kilsaa. Ääni kiukutteli - vähän flunssan häntää kai viä. Onneks oon nyt käyny ammattiopissa - ko ennen lähti tommosessa tapauksessa ylärekkari, nyt oli vaan alarekkari vähän tukossansa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jakeni 01.10.2009 11:14:13 | |
---|
Saatana...nyt vituttaa...hävisi eilen lompakosta 120€ Silja Europalla...sillä aikaa hyttini pöydältä kun kävin messissä syömässä. Ei voi kuin ihmetellä! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
KoskPaavo 01.10.2009 13:43:59 | |
---|
jakeni: Saatana...nyt vituttaa...hävisi eilen lompakosta 120€ Silja Europalla...sillä aikaa hyttini pöydältä kun kävin messissä syömässä. Ei voi kuin ihmetellä! Ei kai sinne pääse kuin siivoojat, toisaalta ne pitää niitä hyttien ovia useampiakin kerrallaan auki, rationalisointia nääs, siitä on joku ohikulkeva voinut napata. Humppamuseon intendentti |
isojussi 01.10.2009 14:05:48 | |
---|
jakeni: Saatana...nyt vituttaa...hävisi eilen lompakosta 120€ Silja Europalla...sillä aikaa hyttini pöydältä kun kävin messissä syömässä. Ei voi kuin ihmetellä! No oho! Nostikko asiasta metelin? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jakeni: Saatana...nyt vituttaa...hävisi eilen lompakosta 120€ Silja Europalla...sillä aikaa hyttini pöydältä kun kävin messissä syömässä. Ei voi kuin ihmetellä! No voihan juma!Kenen ne oli? Vaikea.Mutta varma! |
baron 01.10.2009 17:28:50 (muokattu 01.10.2009 17:29:58) | |
---|
Keikka takana. 1. Nautin tervetuliaissampanjat. 2. Soitin parikymmentä minuuttia sisääntulomusaa kun muut joi sampanjaa. 3. Soitin tunnin verran kun muut söi lounaan. 4. Mulle tarjottiin kolmen ruokalajin + kahvi lounas Korsukabinetissa pöytään, ruokajuomaksi valittavissa valkkari tai punkku sillä aikaa kun puheita pidettiin. 5. Soitin 5 kappaletta "flyygelifanfaareja" kun palkintoja jaettiin 6. Olin puoli tuntia baarissa piikki auki kuuntelemassa kehuja soitostani. 7. Liksa oli kohdallaan, matkakulujen (taksi) ja työnantajakustannusten jälkeen jää palkan osuudeksi runsaasti yli TES:in. 8. Ainoa miikka että flyygeli oli Kawai, tosin se oli vireessä. Eli jokainen saa tykätä sellaisesta keikasta kuin haluaa, mä tykkään yllä kuvatusta ja tilaajakin tykkäsi eli lupasi lisää samanlaisia. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
mack the knife 01.10.2009 17:39:25 | |
---|
baron: Keikka takana. 1. Nautin tervetuliaissampanjat. 2. Soitin parikymmentä minuuttia sisääntulomusaa kun muut joi sampanjaa. 3. Soitin tunnin verran kun muut söi lounaan. 4. Mulle tarjottiin kolmen ruokalajin + kahvi lounas Korsukabinetissa pöytään, ruokajuomaksi valittavissa valkkari tai punkku sillä aikaa kun puheita pidettiin. 5. Soitin 5 kappaletta "flyygelifanfaareja" kun palkintoja jaettiin 6. Olin puoli tuntia baarissa piikki auki kuuntelemassa kehuja soitostani. 7. Liksa oli kohdallaan, matkakulujen (taksi) ja työnantajakustannusten jälkeen jää palkan osuudeksi runsaasti yli TES:in. 8. Ainoa miikka että flyygeli oli Kawai, tosin se oli vireessä. Eli jokainen saa tykätä sellaisesta keikasta kuin haluaa, mä tykkään yllä kuvatusta ja tilaajakin tykkäsi eli lupasi lisää samanlaisia. Ihan uteliaisuudesta kysyisin mitä soitit sisääntuloksi ja fanfaareiksi. COVS n:o 1. |
baron 01.10.2009 17:54:21 | |
---|
mack the knife: Ihan uteliaisuudesta kysyisin mitä soitit sisääntuloksi ja fanfaareiksi. Sisääntuloksi mä soitin jazzsuosikkejani: Watermelon Man, Song For My Father, Green Onions, Straight No Chaser, Work Song ym. Fanfaareiksi: Porilaisten marssi, Beethovenin viides, Ruususen unta, Tequila, sitten vain C-duurin marssimaista hakkaamista (5 vain tarvittiin). Tilaaja oli tyytyväinen, eihän oo tärkeetä muuta kuin että jotain möykkää tulee. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |