Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uudet mikit Explorer bassoon
1
Dropped C
30.09.2009 17:24:25 (muokattu 30.09.2009 17:25:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tullut tässä viime aikoina siihen johtopäätökseen että bassoni alkuperäiset mikit ovat aika tuhnut.. Tämä siis kun olen vertaillut soundia muiden reeniksellä soittavien basistien aktiivimikityksellä varustettuihin nykyaikaisiin bassoihin. Kyseessä on Gibson Explorer 86' - mallinen luuttu.
 
Minkälaiset mikit tuohon menisi noiden saippuapalojen tilalle? Samaa ulkonäköä ja kokoa pitäisi melkein olla.
 
http://www.vintageguitars.org.uk/phpBB/viewtopic.php?t=1012
 
Itsellä on ulkoinen kovalevy rikki, missä kaikki kuvani ovat =( Eli ei nyt ole omasta laittaa kuvaa, mutta peli on täysin vastaava kuin noissa kuvissa.
 
Ja siis passiiviosastoa kuitenkin halajan, ettei tule hirveän isoa remonttia ja vaivaa. Mutta napakkaa ja aika kuumaakin soundia pitäisi irrota.
 
Dropped C
30.09.2009 17:37:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälaiset Thunderbirdin nykyiset saippuapalat on? Mikitys saisi olla myös suhteellisen kirkasta osastoa, tossa Explossa on järkyttävän kokoinen ja painoinen mahonkirunko.
 
Siderocks
30.09.2009 21:59:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=-XvjS0Mhr4A&feature=channel
 
Tossois mahonkirunkoseen Epiluurin lintuun laitettu seymour duncanin basslines ja saundi tuntus kirkastuvan aika paljo.
 
"Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen" -minä itse
Dropped C
01.10.2009 10:51:59 (muokattu 01.10.2009 10:53:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, suurin ongelma tässä on vaan että pitäisi mennä heittämällä kiinni. Ei ole tullut bassomikkejä ennen vaihdettua, tuntuu olevan näössä ja koossa huomattavasti enemmän eroa mallien välillä kuin kitaralla....
 
Peijooni-
03.10.2009 16:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseänikin kiinnostaisi kuulla bassojen mikeistä, vaikka menin ja ostin kokonaan uuden basson, ku ei oktaaveri toiminut edellisen vehkeen mikeillä.
 
-||-
absqua
03.10.2009 17:01:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peijooni-: Itseänikin kiinnostaisi kuulla bassojen mikeistä, vaikka menin ja ostin kokonaan uuden basson, ku ei oktaaveri toiminut edellisen vehkeen mikeillä.
 
no toimiiko nyt?
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «