Aihe: Kitaran multiefektit?
1 2
Vilho
27.01.2004 16:12:56
Auts.. Oli mennyt jo se Huuto.netin RP-6:nen. Toivo ei vielä ole täysin menetetty. Torilla näytti olevan yksi, lähetin jätkälle pikaviestin. Katotaan miten käy. Mun tuurilla huonosti.
Lauska
30.09.2009 19:51:18
Minä olen miettinyt tuota voxin tonelab st :tä
onko kellään tietoa onko siinä säröä? Muuten vissiin ihan laatu peli.
Mandarax
30.09.2009 20:15:35
cougar: Minä olen miettinyt tuota voxin tonelab st :tä
onko kellään tietoa onko siinä säröä? Muuten vissiin ihan laatu peli.

Tuossa on etusivulla myös Tonelab ST -aihe...
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=182868
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
d3monilaama
30.09.2009 22:40:56 (muokattu 01.10.2009 18:40:57)
Just sattui sopivasti tämä threadi nenän eteen, ei tarvitse hakua käyttää.

Voxin amPlug päätti sanoa sopimuksen irti ja nyt on haussa jonkin sortin kuulokevahvistinhärpäke, jolla onnistuu koneella soittelu ja nauhoittelu. AmPlugin metalliversion säröstä tykkäsin, paremmasta kun en tiedä, mutta cleanien ulossaamisen mahdottomuus jäi loppepeleissä häiritsemään.

Kiikarissa on ollut Line 6 Pocket Pod, ja melkein sen jo tilasin, mutta ajattelin täällä huhuilla jos jollain on tuohon ~100e hintaluokkaan ehdottaa parempaa vastaavaa.

Soiteltava musiikki on pääasiassa raskaampaan painottuvaa, joten tuon hintaiseen vehkeeseen nähden hyvän metallisärön tarvitsen.

Ja muutenkin jonkinlaisia kokemuksia tuosta Podista, onko tuohon hintaan hyvä vehje vai saanko paskaa paketissa jos sen tilaan? Hakua käytän vielä, ja katson jos masiinasta jotain keskustelua löytyisi.

EDIT: Luin tuon Pocket POD ketjun läpi ja tilaukseen menee, jos saan rahoituksen kuntoon.

EDIT 2: Tilasin tuon Pocket POD Packin ja muuta turhaa roinaa samalla. Nyt odotellaan, ja toivotaan, että oli hyvä ostos.
Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista.
pietari-poika
30.09.2009 23:01:26
d3monilaama:
Kiikarissa on ollut Line 6 Pocket Pod, ja melkein sen jo tilasin, mutta ajattelin täällä huhuilla jos jollain on tuohon ~100e hintaluokkaan ehdottaa parempaa vastaavaa.

Soiteltava musiikki on pääasiassa raskaampaan painottuvaa, joten tuon hintaiseen vehkeeseen nähden hyvän metallisärön tarvitsen.

Ja muutenkin jonkinlaisia kokemuksia tuosta Podista, onko tuohon hintaan hyvä vehje vai saanko paskaa paketissa jos sen tilaan? Hakua käytän vielä, ja katson jos masiinasta jotain keskustelua löytyisi.

Mulla on Pocket Podi nytten. Olen ostamassa piakkoin Vox Tonelab ST:n, jolloin pistän podin myyntiin (vink vink).

Asiaan. Olen tuosta muutaman omasta mielestäni hyvän soundin loihtinut. Mielestäni säröosasto on ihan tarpeeksi kattava metallinkin soittoon. Kuulokkeiden/kaiuttimien kanssa tämä toimii parhaiten, vahvistimeen en plugaisi koska vahvari/kaappimallinnoksia ei saa pois päältä. Demotteluhommissa toimii hyvin ja kulkee helposti mukana. Paristot ei kestä muutamaa tuntia kauempaa, joten mulla on muuntaja tuohon.

Esimerkkinä voin sanoa että esimerkiksi System Of A Down-tyylisiä säröjä tosta saa ihan hyvin. Vaikka esim Sad Statue-biisin tyylistä. Rankempikin lähtee mutta minä en oikein niistä ole tykännyt ja olen bodomitkin vetänyt hiukan kevyemmillä, mutta silti kuivilla säröillä. Paras soundi jonka olen saanut podista on sellainen jännä särö, jolla olenkin vetänyt yhden sooloskaban. Klippi puhukoon puolestaan: http://koti.mbnet.fi/datis/clipit/pietari-poika_Sooloskaba179.mp3 (Kitara on esp horizon ja mikki tallapositiossa oleva Duncanin JB)
aristoteles666
30.09.2009 23:41:49

kyllä noista kaikista saa ihan hyviä soundeja nykyään jos vain viitsii nähdä vähän vaivaa laitteen käytön opetteluun että saa haluamansa irti niistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)