Aihe: Ensimmäinen valosettini
1 2 3
miffe
30.09.2009 19:13:36
miffe: Notkeiksi on tullut todettua Lineax/Titanex/Nexans sekä Drakaflex. Puolalainen TF Cable taas on suhteellisen jäykkää. Ja sit tuli vastaan yhtä, joka ei taipunut sit millään. Tarkistan sen tuotenimen jahka varastolle keskeän.

Ja se taipumaton letku on merkiltään Facab Lymen. Lausutaan siis fuck-up ainakin mun suusta. Kuvas erittäin hyvin ekaa kokemusta. Ja sitähän sit löytyy jaloissa pyörimässä mm. 3G1.5, 5G2.5, 5G6, 5G16 ja 5G35 touveina.
turkulainen
Henri93
30.09.2009 22:52:57

Ite kyl kans suosittelen siirtymään mahollisimman pian sokapexi/harting/voimavirta osastoon ku on se aika hikisten touhua vetää jokaiselle lampulle omaa roikkaa. Sitten kans ku esim nostaa trussia ylös niin on kiva ku ne 10 sukoa tarttuu jokainen kiinni johonki matkaa sit tankoa :D. Club Teatrialla oli paha ku olin vuoden tauon jälkeen kasaamassa valoja ja semmonen järjestelmällisyys/rutiini oli aika hukassa siit touhusta ja sitten jotku toljanderit vielä veti niitä etuvalojen suko kaapeleita niin nehän tietenki loppu kesken. Sitten jouduin jatkamaan semmosella kaks liitoksisella oranssipäisellä roikalla kaapelia ja en ajatellu sen kummenin asiaa. Sitten vetopäivänä ihmettelin ku koko takarivi pimeänä :). Etiskelin jonku puolituntia siitä piuha häsmäkästä sitä piuhaa kunnes löysin sen ja onneksi homma saatiin fiksattua, mutta itku ois kyl päässy jos ei ois löytyny. Purku oli kans tuskaa koska piuhat oli joku järkevä =minä tunkenu vaan sinne himmentimien taakse läjäksi. Tästä tuska kokemuksesta viisaampana oon viettäny aina ensimmäiset pari minuuttia miettien miten järkeviten vedän roikat ja miten jaan ne sähkökeskukseen. Se vaan säästää sitten puoli tuntia purussa ja rakennuksessa :).

-Hensuliini
www.valoakansalle.webs.com
miffe
01.10.2009 02:30:28
pitk: Sitä kutsutaan rutiiniksi ;-)

Tietysti niinkin, mutta asiaa voi katsoa myös toisinkin päin. Nimittäin tekemällä omasta sytöksestään spagettirytöläjän voi välttyä muiden jeesaamiselta. Tai vaihtoehtoisesti sosiaaliselta kanssakäymiseltä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kaljan kittaamiselta taikka sitten vaan tyhmältä odottamiselta rokun marssiessa ovesta pihalle, jotta eivätten olis meittin romujen kulkuväylällä.
turkulainen
soul_tyranny
19.10.2009 16:01:22
Kertokaahan kokeneemmat ja miksei muutkin vähän kokemuksianne/mielipiteitänne seuraavista savukonevaihtoehdoista

tässä tämä tutumpi ja hiukan halvempi ja varmasti hyvä kone

http://www.discoland.fi/discokanta_ … val3=5&val4=1&val5=4&w=

ja sitten ainakin minulle tuli uutena jokin aika sitten tämä base*cap cased

http://www.hazebase.com/products_hazers_en.htm
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)